• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    (Mon tops ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Thaaaa, sorry, maar ik begin al xp]

    Melanie Lia Jolie

    Ik was al vroeg vertrokken vandaag om zeker als eerste op school aan te komen. Alle lokalen zijn al open, de verse koffie loopt door het koffiemachine en ruikt al door de gang. Ik had ook al een paar ramen opengetrokken voor frisse lucht en nu zorg ik er voor dat alles in mijn kantoor weer netjes is voor de eerste mensen van het personeel aankomen. Ben benieuwd hen verhalen van de vakantie te horen, ben ook blij iedereen weer terug te zien en ik kijk er vooral naar uit hoe de nieuwe leerlingen gaan zijn.


    16 - 09 - '17

    kan je nog meedoen??? ik zou graag mee willen doen :3 (H)(H)(H) stuur je me een PBtje als ik mee mag doen?


    dreams come true, nightmares to

    Erin Mercury

    Ik werd wakker uit een diepe slaan vol met boeiende dromen. Ik besloot mijn dag te beginnen met het uitzoeken van kleding en make-up, de make-up hield ik vrij licht en ik liep naar beneden. Daar pakte ik brood uit de kast en ik zette een kopje thee voor mezelf. Ik besmeerde het broodje met boter en legde er een plakje kaas en een plakje ham op. De thee liet ik trekken en schonk hem vervolgens in een kopje. Daarna pakte ik de afstandsbediening van de tv en zette die aan. Na mijn ontbijt te hebben gehad en het nieuws te hebben gekeken ging ik op weg naar school. Vol nieuwsgierigheid wie ik zou gaan treffen.


    26 - 02 - '16

    Ethan Samuel Flow
    Deze ochtend had ik vroeg opgestaan,mijn valizen waren al volgeladen en nu zat ik rustig mijn ontbijd op te eten.
    Een glas versgeperste bloedsinasappel en een granen brood.Mijn moeder had een meer rijkelijk ontbijd,maar zij hoefde ook niet op haar lijn te letten.
    Ze vertelde over koetjes en kafjes ,maar ik luisterde niet eens.Ik was te druk bezig in mijn gedachten ,hoe de school zou zijn,de leerkrachten en de leerlingen waren.Nog geen kwartiertje later,moet ik vertrekken om mijn trein te halen.Met mijn 2 overvolle valiezen haal ik nog nipt mijn trein en rijd ik zo naar de stad waar de bekende modellen school zit.De rit duurt ook een uurtje en dan ben ik er eindelijk,na nog een taxi genomen te hebben ben ik er eindelijk en haal ik opgelucht adem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avania Faelyn Stewart
    Zuchtend sloeg ik met een harde klap de wekker uit en zwiepte mijn benen over de bedrand. Mijn ouders lagen natuurlijk nog te slapen. Wel hun dochter naar een of andere dure school sturen, maar te lui zijn om op tijd op te staan zodat ze haar konden uitzwaaien. Ik gaapte lang en wreef de slaap uit mijn ogen. Nog half slapend waggelde ik naar mijn eigen privé badkamer en haalde een hand door mijn blonde plukken. Eerst maar eens eten... Ik liep terug mijn slaapkamer in, greep mijn badjas van de grond achter mijn kingsize bed en sjokte de trappen af. Anna, een van onze dienstmeisjes, kwam gelijk op me af. 'Goede morgen, mevrouw. Ik hoop dat u lekker heeft geslapen. Zal ik ontbijt voor u maken, mevrouw?' Ze zette een engelachtige glimlach op en ik knikte kort naar haar. 'Goeie morgen, Anna.' mompelde ik terug en slofte achter haar aan naar de keuken. 'Muesli of cornflakes, mevrouw?' 'Cornflakes én muesli. En noem me toch eens Avani, Anna.' Binnen een paar tellen had ik een kommetje met muesli en cornflakes zonder melk voor mijn neus. Ik probeerde al 17 jaar het personeel zo ver te krijgen dat ze me gewoon Avani noemden, maar ze waren koppig en hielden het bij "mevrouw". Snel werkte ik mijn eten naar binnen en dronk daarna snel het glas vruchtensap wat Anna inmiddels voor me had neergezet op. Ik was gelukkig al weer een stuk wakkerder dan eerst en liep snel de trappen weer op, naar mijn eigen verdieping. Yup, ik had een hele eigen verdieping. Al had je niet zo veel aan die vele ruimte als je toch eigenlijk niet alles kon gebruiken in je eentje. Mijn koffers lagen al klaar, beneden. Misschien had één van de butlers ze zelfs al in de auto gezet. Mijn kleding voor vandaag lag al klaar. Snel deed mijn make up en haar. Mijn nagels had ik gisteren al gedaan. Mijn haar legde ik in een losse vlecht over mijn rechterschouder. Toen ik beneden aankwam was mijn moeder net naar beneden gekomen. Duf zat ze aan de keuken tafel, terwijl Anna haar bediende. 'Mam, ik ga.' zei ik zachtjes en glimlachte naar haar. 'Ja, veel plezier.' zei ze alleen en wuifde me weg. Ik fronste maar draaide me om. Ik was er zo langzamerhand wel aan gewend genegeerd te worden.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [alvast mijn topics, heel even Indiana afmaken :3]


    Do what people say you can't.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:35 ]

    Avania Stewart
    De grote zwarte BMW met chauffeur reed me naar de school, het hele eind. Mijn ouders wilden blijkbaar ver van me vandaan zijn. Wat zij wilden, mij kon het niet zo veel schelen. Ik had nooit een goede band met ze gehad. In feite was ik opgevoed door andere mensen, personeel. Mijn ouders voelden niet als ouders. Ze waren het praktisch wel, dus zo noemde ik ze ook. Maar mijn echte ouders... Tja, die had ik simpel weg niet.
    Ik deed mijn oortjes in en scrollde door de muziek op mijn IPod Touch. Ik had een vrij brede muziek smaak. Van echt heel erg pop tot best wel erge rock. Het hing er maar vanaf hoe ik me voelde. Sowieso zou ik mijn kleding stijl wat anders gaan maken, nu mijn moeder er niks meer over te zeggen had. Want daar bemoeide ze zich wel altijd mee. Ze was ontwerpster bij een groot en duur kleding bedrijf. Ach, wat was er niét duur bij ons? Na een uur rijden stopte de BMW en ik zag kans om de deur te openen voordat de chauffeur dat deed. Ik ademde diep in. Vrijheid, eindelijk. Ik pakte mijn twee koffers uit de handen van de chauffeur en liep vrolijk de oprijlaan op.

    [Iemand voor Avani?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Wat voor school is dit eigenlijk, een internaat of wat?]


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    [Wat voor school is dit eigenlijk, een internaat of wat?]



    [Soort van ja]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)


    [Soort van ja]


    [Okej c:]


    26 - 02 - '16

    Hayley Luna Parker

    Helemaal vrolijk en wakker was ik klaar om te vertrekken naar de Model Academy, ik zag het echt helemaal zitten. Ik was speciaal vroeger gaan slapen en stond vroeger op, speciaal voor school. Met een diepe zucht bekijk ik mijn koffers die mijn vader in de auto steekt. "Ben je er klaar voor?" hoor ik mijn moeder vragen. "Helemaal!" zeg ik enthousiast en stap alvast achteraan in de auto. Mijn ouders zouden we helemaal naar de school brengen, lief he? Ik heb een redelijk goede band met hen en ik ben echt blij dat ze mij de kans geven om mijn droom waar te maken, model worden. De hele rit praten we over de school, ik was aan het fantaseren over hoe alles en iedereen daar zou zijn. Ik hoop dat ik er ook vrienden maak, anders wordt het maar een saaie boel. Ik kan al niet wachten tot ik er ben.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 11:16 ]


    16 - 09 - '17

    [Kan er een leerkracht met 1 of 2 lessen ook de laatste les modellenwerk algemeen op zich nemen? Zoniet, dan neem ik die wel als 4de les ...]


    16 - 09 - '17

    Allison Jodi Call

    "heb je alles, Alli ?" vroeg mijn moeder. "ja!" zei ik enthousiast en stapte in de auto. Mijn moeder stapte mee in, startte de auto en reed van de oprit. Vandaag was mijn eerste dag op de model academy, een supergoede school voor beginnende modellen. Mijn moeder had me ingeschreven voor mijn verjaardag, en ik was er superblij mee geweest! Maar het was wel een internaat, dus ze zou de hele tijd alleen moeten zitten. Dat zei ik tegen haar, en zei antwoorde lachend: "als jij gelukkig bent, ben ik dat ook."


    dreams come true, nightmares to