• Ik sterf er hier aan man. Volgens mij heb ik er zelfs een op m'n teen. Ik weet dat ik een klamboe moet ophangen en dat had ik ook maar dat sliep zo irritant. Dus heb ik hem weggedaan en ben ik na twee dagen weer een grote wandelende muggenbult.

    Muggen zijn zo irritant >_> ze moeten echt sterven.

    Ik heb gelukkig nooit last van muggen. Smeer je in met Deet of anti-mug ofzo, dat scheelt in ieder geval iets.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik leef met je mee.
    Laten we alle vliegen neerschieten.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    BLIND schreef:
    Ik heb gelukkig nooit last van muggen. Smeer je in met Deet of anti-mug ofzo, dat scheelt in ieder geval iets.

    We hebben nog ergens Deet liggen geloof ik n_n dat ga ik vanavond maar eens zoeken.

    hmm das wel kut:S ik heb er nooit last van, ze prikken me niet... ik ben denk ik niet goed genoeg xD...
    maar ik geef je groot gelijk, weg met die muggen.. ze zijn vervelend


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wow, dat zijn we allebei de muggen zat. Vannacht heb ik door die beesten 6 muggen bulten gekregen. En ze bleven maar bij mijn oren zoemen. Ik heb wel azaron, tegen de jeuk, maar ik had niet meer dat citroen spul. Ik heb echt vreselijk slecht gelapen. Om de tien minuten kon ik weer de muggen bij mijn oren wegslaan. Nu ga ik zo naar de winkel citroen producten kopen. :Y)

    En twee muggen zijn dood :D Eentje heb ik er dood gemept en die andere is vanzichzelf dood gevallen en ligt nu naast mijn bed op de grond xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb gelukkig NOG geen last van muggen. Ben er allergisch voor en krijg joekels van muggenbulten met een blaar :S En zelfs zijn die dingen al weg dan jeukt het nog.

    Waar ik wel last van heb is joekels van motvlinders:S Zoals gisteravond ook super eng, heb volgens mij hele huis bij elkaar gegilt:$


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik heb nu dus een vet grote muggenbult op mijn arm ._. dus ja.. ik leef met je mee xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb er nu 4 op mijn been
    2 op mijn teen
    en 3 op mijn arm
    en 1tje op mn gezicht man.
    die muggen zijn kut.


    The way we live, is the way we die

    Ik heb er ook veel, ik heb zelfs geen klamboe. Al die muggen moeten dood (duivel)
    Ps: Ik gok dat ik er tussen de 20 en 30 heb. Ik heb er, als ik klein was, is 50 of meer gehad

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 10:17 ]


    Live life limitless.

    Ik doe altijd mijn ventilator aan, dan hoor ik ze niet. En muggen prikken mij echt nooit, ook al zitten ze in me kamer dan prikken ze niet. Gelukkig maar want ik ben allergisch voor muggenbulten, ze worden bij mij echt gigantisch.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    1 ding dat goed helpt:
    Halve sinasappel
    doe daar wat kruidnagel in en zet het op je nachtkastje! (Houd de sinasappel wel in de gaten want anders gaat die schimmelden -iew- ) Muggen kunnen niet tegen die geur ;p maar als mens ruik je er (bijna) niks van of je moet er met je neus boven op zitten xD

    Deed ik vroeger altijd, nu niet meer ;p

    Whaha ik heb er ook 1000den..
    en ze gaan maar niet weg..
    Maar ik word echt superchaggie van klamboe's dus dat helpt niet..

    @ EstrellaVida
    Thnxx voor de tip, kga hem proberen (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 10:27 ]


    I didn´t slap you, I just high-fived your face..

    Poor thing ;o Zet anders zo'n citoenplantje -of was het munt?- op je kamer ?
    Ik heb er ook veel, maar ze jeuken niet ;'DD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    koop een muyggenstekker ik heb hem ook, en hij werkt. 3 euro kruidvad eigen merk.


    Some angels have no wings.

    Neem Afterbite ofzo bij de apotheek. Helpt heel goed als het jeukt.


    Run, but you can't escape