• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik heb er serieus over na zitten denken, ghehe ja dat kan ik, en ik denk dat ik Eden in een opwelling iemand laat vermoorden, en dan met een trauma for life het bos in laat vluchten. Of dat ze opeens koelbloedig de helft afslacht. Ik bedoel, ze is nog wel een beroeps. Ugh DILEMMA'S.]


    What’s tasty in Busan?

    [Relian wil eigenlijk niemand vermoorden, alleen als het niet anders kan, dus hij loopt weg denk ik. Kane wil wel stoer doen, dus als het mag claim ik één voor het bloedbad. Ohja, het maakt mij niet uit wie, maar waarschijnlijk niemand, dus ik doe wel... Alyssa Nexton als het mag? Dan faalt Kane omdat dat een meisje is (sorry, sexistisch).]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    {Als het oké is claim ik Tenneseé Jones dan wel om te vermoorden...}


    What’s tasty in Busan?

    [Lijkt mij goed allemaal ^^ Hehe, ik heb er zin in.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Het maakt ook niet heel veel uit als we niet precies weten wie waardoor doodgaat. Ik ga nu dan iets schrijven goed? Anders zegt iemand het maar, dan pas ik het aan. Met welk seizoen beginnen we? Ik zal er in mijn post wel iets over zeggen wat ik makkelijk kan aanpassen.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Relian Wingfeather, Tribuut D7

    Ik ga in een soort koker staan en kijk mijn stylist nog even aan. Al ken ik hem niet heel goed, het voelt toch veiliger om naar een bekend gezicht te staren. Ik wordt omhoog getild en ik raak een beetje in paniek. Ik adem diep in. Kijken wat er is, het belangrijkste pakken en wegrennen, zo ver als ik kan. Eigenlijk wil ik ook op zoek gaan naar Kyle, maar ik weet niet hoe. Het zonlicht komt steeds dichterbij en ik adem nog eens diep in. Als ik boven de grond uitkom kijk ik om me heen. Ik zie de andere tributen staan, sommigen lijken honden bij oud en nieuw, anderen staan zelfzeker te kijken naar de zwakste tributen. Naar mij. De arena lijkt een gewoon landschap met bossen en heiden. Ik vraag me af wat voor adder er onder het gras zit. Ik zie de cornucopia staan met spullen er omheen, een kleine rugtas ligt dicht bij mij. Ik hoor een stem en er wordt afgeteld... 3. 2. 1. Ik sprint naar de tas, grijp hem, en maak dat ik weg kom. Dit doet me denken aan gym met school, waar ik altijd de snelste bij was. Ik probeer een klein beetje te zigzaggen en tussen bomen door te rennen zodat ik niet goed te vangen ben met een pijl of mes. Ik ren en ik ren, geen idee waar heen.

    Kane Ringwest, Tribuut D8

    Ik ga omhoog in de soort lift en ik ben benieuwd naar de arena. Ik denk aan het bloedbad dat ieder jaar op tv komt en word een beetje misselijk. Zenuwen? Nee. Ik zie het licht dichterbij komen, en zodra het kan kijk ik om me heen. De arena valt me een beetje tegen, het lijkt heel normaal. Bij de cornucopia kijk ik naar mooie wapens. Ik zie een soort bijl, cool. Ik hoor een stem en er wordt afgeteld... 3. 2. 1. Ik ren naar de bijl en pak hem vast. Ik glunder een beetje maar denk dan aan het bloedbad. Ik moet hier weg. Ik zie nog een mes liggen, ik pak het op, en ik ren weg. Een meisje springt voor me en ik schrik. Een meisje? Tch. Ze maakt een onverwachte beweging en ik schrik weer. Ik houd mijn bijl beschermend voor me en zwaai er eens mee. Het ding komt in haar buik en ik schrik ervan hoe misselijk het me eigenlijk maakt. Ik trek aan de bijl en ren weg. Nooit weer.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    || Alhoewel ik het zeer kut vind, dit gaat zo niet werken denk ik. Ik had graag gewild dat dit doorging, maar het eerste topic komt uit oktober, en zolang zijn we al bezig om het op gang te krijgen. We zouden het misschien een nieuw leven in kunnen blazen, door het opnieuw te openen. Degene die nog willen meedoen kunnen dan gewoon hun rol behouden. Hebben we een beter overzicht, en wat nieuwe mensen die wellicht willen meedoen. Als jullie dit geen goed plan vinden, en zo willen verder gaan vind ik het ook best hoor, maar dan mag je mij van de lijst afhalen. Als niemand tijd heeft om de rpg opnieuw te openen, dan wil ik het wel doen. Maar als jullie in dit topic verder willen gaan snap ik dat wel. ||

    Btw, Overexposed = Ceremonials

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 23:12 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Wow, dat was plotseling. We gaan nu toch gewoon de arena in? Ik weet alleen niet wat iedereen aan het doen is, want gisteren zag ik dat Utlaga geloof ik online was, en even later niet meer, waarom post je dan niet? (Of misschien was het Flirt).]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Kan Rose Taylor Drew Dempsey vermoorden? Dat is haar mede district 2 tribuut LOL, maar ze haat hem gewoon denk ik...]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 12:44 ]


    Reality's overrated.

    MaraCroft schreef:
    [Wow, dat was plotseling. We gaan nu toch gewoon de arena in? Ik weet alleen niet wat iedereen aan het doen is, want gisteren zag ik dat Utlaga geloof ik online was, en even later niet meer, waarom post je dan niet? (Of misschien was het Flirt).]


    Omdat ik het echt gigantisch onoverzichtelijk zo vind, en dat gaat voor mij zo gewoon niet.
    Ik stel alleen iets voor hea, ik val hier niemand mee aan.
    Het is een suggestie.
    Maar ik snap dat jij nu gewoon graag ermee wilt beginnen.

    Dus, dan stop ik jongens.
    Good luck, ik hoop dat het nu wel een keer lukt om dit op gang te krijgen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ja, sorry, het leek nu alsof ik iedereen ging aanvallen, ik was een beetje geschrokken en in de war. Nog steeds eigenlijk maar goed. Je moet maar doen wat je zelf wil, al begrijp ik er niks van. Nu lijkt het weer of ik je aanval, ik ben misschien wat chagrijnig, sorry. Vaarwel.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Ja, sorry, het leek nu alsof ik iedereen ging aanvallen, ik was een beetje geschrokken en in de war. Nog steeds eigenlijk maar goed. Je moet maar doen wat je zelf wil, al begrijp ik er niks van. Nu lijkt het weer of ik je aanval, ik ben misschien wat chagrijnig, sorry. Vaarwel.]


    Wow, niet zo dramatisch (:
    Ik zei niet dat jij míj aanviel.
    Kijk, veel mensen herstarten de rpg als ie niet goed loopt, dat was dus ook mijn idee.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MaraCroft schreef:
    [Wow, dat was plotseling. We gaan nu toch gewoon de arena in? Ik weet alleen niet wat iedereen aan het doen is, want gisteren zag ik dat Utlaga geloof ik online was, en even later niet meer, waarom post je dan niet? (Of misschien was het Flirt).]


    [ik geloof dat ik dat ben geweest, maar ik moet even weer alles op een rijtje krijgen geloof ik. Iedereen die er nu 'nog is' mag dus nu gewoon zijn/haar tribuut de arena in gooien en dan zien we wel? Misschien heeft Ceremonials wel gelijk, en moeten dit forum opnieuw openen.]


    What’s tasty in Busan?

    [Ja, ik was echt een beetje chagrijnig, sorry. Ik ben het met Flirt eens.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ik ben weer de enige online, haha forever alone :') Maar goed, is het een idee om het forum opnieuw te openen? Heeft het een betere start en bovendien een hogere overlevingskans, haha. Dus als iedereen even lief kan zijn en zijn/haar mening hierover kan droppen, kunnen we kijken wie er dan eventueel het nieuwe topic gaat openen of hoe we hiermee verder gaan.
    Oh en MaraCroft, no offence hoor, haha. Ik heb ook van die dagen. C;]


    What’s tasty in Busan?