• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik grinnik. 'Ben je nu trots op jezelf.' lach ik en strijk over haar wang. Ik leg haar hoofd op mijn borstkas zodat ze naar mijn hart kan luisteren. 'Hoor je het? Dat is van jouw.' glimlach ik lief.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik grinnik en sta gewoon op, ik zet de film stil en begin gewoon eerst wat met mijn heupen te draaien. Dan begin ik langzaam al dansend het babydolletje naar boven te doen zodat ik enkel nog in een string en mini topje sta. Ik blijf dansen.

    Joshua
    Ik schud mijn hoofd en draag haar naar binnen. Ik draag haar naar onze kamer en leg haar op haar bed. Ik doe haar hakken uit en ga zitten aan haar hoofduiteinde. 'Ik pak wel een glas cola, prinses.' zeg ik en sta weer recht.

    Axton
    Ik stond op en nam haar polsen beet. "Stop." Hou alsjeblieft niet op!
    "Maak het me niet zo moeilijk." fluisterde ik zacht. Doe door, doe door! Hou je kop, stomme stem....

    Braxlin 'Rose'
    "Nee!" zei ik en ging rechtop zitten. De hele kamer draaide om me heen, maar dat liet me alleen grijnzen.
    "Ik wil warme chocomelk!" zei ik en wachtte even. "Met ijsblokjes!" zei ik er dan na.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en draai me om zodat hij mijn polsen loslaat. 'Het zou niet moeilijk zijn als jij toegeeft.' zeg ik met een zwoele stem en dans verder. Ik doe het topje uit en ik heb enkel nog mijn string aan.

    Joshua
    Ik sla mijn hand voor mijn hoofd en laat dan een warme chocomelk verschijnen en ijsblokjes in mijn andere hand. 'Hier.' Morgen heeft ze toch een kater en herinnert ze zich hier niets meer van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Alexi..." kreunde ik zacht, maar wist niet goed hoe mijn zin te vervolgen. Ja, wat? Ik had nu wel al genoeg mijn best gedaan om haar op afstand te houden. En morgen zou ze er vast niet kwaad om zijn...
    Ik viel stil en keek haar gewoon aan.

    Braxlin Rose
    "Jij bent snel." mompelde ik en schudde toen mijn hoofd.
    "De ijsblokjes moeten erin!" zei ik ongeduldig, alsof hij iets voor de hand liggend over het hoofd zag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach als hij opheeft en ga op zijn schoot zitten, met mijn gezicht naar hem toe en mijn beide benen aan een kant van de zijne. Ik schuur zachtjes met mijn onderlijf over het zijne en kus hem weer.

    Joshua
    'Maar dan word het...' Ah wat. 'Doe jij het maar Rose.' glimlach ik en geef haar de spullen. Dan word het koud maar dan kan ze niet tegen me zagen dat het niet waar was of er geen ijsblokjes inzitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Verdorie, Josh heeft haar door. :P}
    Axton
    Ik zoende haar gewillig terug en voelde al snel dat er iets in mijn broek begon te groeien.
    Ik liet haar de leiding maar nemen. Dan kon ze morgen zeker niet zeggen dat ik iets tegen haar wil had gedaan.

    Braxlin Rose
    Ik was al vergeten dat ik de chocomelk en het ijs wou mengen en drukte de chocomelk terug in zijn handen, toen ik merkte dat het ijs smolt op mijn warme huid. Ik keek er als gehypnotiseerd naar en legde het ijs toen op mijn been waar ik het verder liet smelten.
    "Het is magie!" giechelde ik tegen Josh.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [FC de kampioenen xd]
    Alexi
    Ik glimlach en sta weer op van zijn schoot en druk hem terug, al zoenend, plat in de zetel. Ik trek zijn boxer naar beneden voorzichtig en streel even zachtjes over zijn lid.

    Joshua
    Ik schud mijn hoofd en veeg het water dan weg. 'Ga maar slapen prinses.' mompel ik en help haar voorzichtig uit haar kleedje en doe haar hakken uit. Ik leg het deken over haar heen dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hahah, jaaaaaaaah xD}
    Axton
    Ik kreunde zacht en keek haar verlangend aan.
    Ze was gewoon zo mooi. Zelfs drank of iets anders deed niets aan haar schoonheid af.

    Braxlin Rose
    "Nee, nee." zei ik zacht en gooide het deken terug van me af.
    "Ik moet eerst plassen." mompelde ik en ging rechtstaan. Ik wankelde weer even en wachtte tot de kamer stopte met draaien of ik zou de badkamer gewoon nooit vinden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sta weer recht en doe dansend mijn string uit. 'Axton?' fluister ik dan iets verlangend in zijn oor en druk een kusje in zijn hals. 'Neuk me alsjeblief?' ga ik verder en giechel even zachtjes.

    Joshua
    Ik zucht en ondersteun haar. Ik loop met haar naar de badkamer en loop dan weer naar buiten; 'Zeg me als je klaar bent dan draag ik je weer naar je bed.' zeg ik ghaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam haar meteen bij haar middel beet en trok haar met een halve draai onder me. Ik kuste haar vurig, terwijl ik testend een vinger naar binnen liet glijden.
    Ik ging haar pas neuken als ik zeker was dat ze nat genoeg was.

    Braxlin Rose
    "Ik heb geen hulp nodig." mompelde ik zacht.
    Nadat ik naar toilet geweest was, liep ik naar de deur en deed die weer open. Ik wou al naar het bed lopen, maar bleef toen staan. De kamer draaide nog steeds om me heen.
    "Euhm... waar is het bed?" vroeg ik, terwijl ik op mijn vinger beet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun zachtjes als er een vinger bij me naar binnen glijd en word nog natter. Ik kus hem iets hongerig terug en laat mijn handen over zijn borstkas glijden. Het is echt makkelijk om hem te overhalen.

    Joshua
    Ik lach zachtjes. 'Geen hulp nodig he?' en pak haar weer bij haar middel. Ik ga zo naar haar bed en stop haar weer in. 'Slaapwel lieverd.' zeg ik en ga op de rand van haar bed zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bewoog mijn vinger even in haar, tot ze nat genoeg was en ging toen weer goed boven haar hangen.
    Langzaam gleed ik bij haar naar binnen en begon in een rustig tempo te stoten.

    Braxlin Rose
    "Nee, nee." zei ik opnieuw. Ik gooide weer de dekens half van me af, maar deze keer gewoon om hem naast me te trekken.
    "Jij moet bij me liggen." zei ik vastbesloten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sla mijn armen om zijn hals en zoen hem terug heftig. Ik kreun als hij in me stoot en bijt zachtjes op zijn lip. Ik haal even mijn lippen van de zijne om te kunnen ademhalen en kijk in zijn ogen. Mijn gedachten zijn misschien wel wazig toch ben ik nog goed genoeg bij bewustzijn om te zien hoe mooi ze wel zijn.

    Joshua
    Ik grinnik en trek haar tegen me aan. Ik doof het licht en trek het deken goed over ons heen.
    'Slaapwel lief.' fluister ik en druk een kus op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik verstopte mijn gezicht in haar hals, terwijl ik sneller begon te stoten.
    Ik kreunde hard tegen de huid van haar hals aan en liet mijn hand over haar borsten gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin Rose
    Ik sloot mijn ogen en glimlachte.
    "Slaapwel, mijn prins." grijnsde ik en viel sneller dan verwacht in slaap, zeker als je keek naar hoe hyper ik hiervoor nog had rondgelopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”