• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    girls :


    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart


    boys :

    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt



    Hier de rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]


    Credendo Vides

    {@Paddo, ja dat is wel zo, maar aangezien Zival er ook is, kon ze ook vanuit de Gevangenis en verder in het kasteel Rpg'en ;P}


    Tijd voor koffie.

    { Anders neem je dr weer gevangen? Want ze reageert niet echt namelijk... en op deze manier kan ik niet echt RPen xD }

    [is het goed als Candice ook naar Philip komt?]


    Do what people say you can't.

    Ik ben dit weekend weg. Spring maandag wel in.

    [Sorry dat het even duurde, ik was niet normaal druk]

    Raphael Edwards.
    Neuriënd loop ik naar mijn boomhut. Wij hadden niet zoals anderen een huis, en leefden ook van de dieren in het bos. Niet dat ik het erg vond, dieren vlees en dingen uit de natuur waren goed voor je, en je kreeg er sterkere botten door. Dat zij mijn pa altijd. Nou ja, pa.. Hij heette echt Daan, want hij ving me op, toen mijn ouders me op straat dumpte. Sindsdien noem ik Daan m'n pa.
    "Pap, ik ben thuis!" schreeuw ik naar boven, waarna ik de trap neem. "Oké, ik ben in de kamer." schreeuwde hij terug. Ik grinnikte en draaide met mijn ogen. Dat betekende gewoon dat hij bij de open haart zat. Ik gooide mijn tas in de hoek, en ging tegen over pa zitten. "Zal ik het vuur aandoen?" vraag ik. Hij knikte en keek weer naar zijn krant. "Wist je dat de prinses is ontsnapt?" zei hij. Ik schudde mijn hoofd, terwijl ik zocht naar lucifers. "Maar hun waren toch verdwenen?" zeg ik. Pa schudde zijn hoofd. "Ze waren gevangen genomen door Zival, toen de League of Legends verdwenen. Blijkbaar zijn ze weer terug," mompelde pa. Ik haalde mijn schouders op, en pakte een paar hout blokken die ik in de haart legde. Zonder dat ik het wist, schoten uit mijn hand een rooie licht straal, en brandde het vuur. Met grote ogen keek ik erna. Hoe kon dit.

    [Ik weet niet of ik ook nog uit Eleanor moet schrijven, omdat ik die had gemaakt, anders mag iemand anders die wel doen!!]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Eleanor Diprice

    Geschrokken keek ik op toen ik iemand in de deur opening zag staan. Het was een jongen rond 16/18 jaar. Ik kon het niet schatten, omdat het donker was, en hij om een oog een ooglapje om had. Hij grijnsde even, waarna hij ons aan keek.
    'Ik geef jullie 5 seconden om zo snel mogelijk hier heen te komen, anders vertrek ik zonder jullie!' zei hij met een commanderende stem. Nog steeds in schok keek ik hem aan. Kwam hij ons bevrijden? Ik schrik wanneer het alarm afgaat, de jongen zucht even. Waarna hij de cel in rent, en mij bij de pols pakt. 'Houd je adem in,' beval hij me, en ik deed wat hij zei. We verdwenen in de duisternis, en met grote ogen keek ik na de jongen, die be meetrok naar buiten. Overal liepen bewakers naar de cel waar ik net in zat, maar ze zagen het niet. Wanneer we vergenoeg van het kasteel waren, liet hij me los. Ik fronste mijn wenkbrauwen en dacht gelijk aan de Legendes. Schaduw... kwam er in me op.
    "Je bent een van hen,' kan ik als enigste uit brengen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Shadow

    Ik zucht even,
    Voordat ik mijn ooglap zou verplaatsen kijk ik eerst nog wat rond,
    Geen bewakers.
    Ik grijns en verplaats het ooglapje naar mijn andere oog,
    Een puur blauw oog kwam te voor schijn.
    'Ja inderdaad, maar ik vecht het liefst niet mee met deze oorlog' ik glimlach even,
    Ik loop rustig het bos in terwijl ik deels op haar blijf letten,
    Als we in het donkerste gedeelte kwamen glimlach ik weer,
    'Het enige waar ik voor vecht is geld, en de gene die mij het meeste bied, tja daar vecht ik voor' ik glimlach weer,
    'En voor nu waren het de rebellen die mij aardig wat geld beloofd hadden om de koninklijke familie te bevrijden, maar helaas heb ik alleen jouw kunnen bevrijden' ik glimlach weer,
    Het enigste waar ik nu aan dacht was het geld wat op mij te wachten zat,
    'Dus als je het niet erg vind, dan ben ik het liefst over een paar uur al weer bij de rebellen' ik glimlach en loop dan naar een van de duisterste stukjes van het bos,
    Ik ga met mijn hand over de duisternis waarna het opklaart en er een motor te voor schijn komt,
    Ik stap op waarna ik mijn hand uit rijk naar de prinses, ik help dr op de motor waarna ik hem start en meteen weg scheur.
    Motor
    Als we al een stuk uit het bos zijn zet ik pas de lichten aan,
    Ik wist dat we nu al vlak bij de rebellen moesten zijn, hopelijk zouden we niet gevolgd worden.

    ( Als het je niet lukt, wil ik ook wel vanuit Eleanor schrijven, ik kan makkelijk twee rollen aan ;) )

    {Nu Glimlacht 'ie veel xD. Maargoed, dan zien we nog wel hoe en wat. We kunnen de prinses ook later in de RPG pas weer gevangen nemen ;P}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Nu Glimlacht 'ie veel xD. Maargoed, dan zien we nog wel hoe en wat. We kunnen de prinses ook later in de RPG pas weer gevangen nemen ;P}


    (Hahaha, als je mijn personage bekijkt in t rollentopic snap je waarom die ene x zoveel grijnst en andere x zoveel glimlacht :P xD en ja kan :P we kijken wel ff :P of je hebt iemand gestuurd om te volgen en dan val je een van de posten van de rebellen aan xD )

    Paddo schreef:
    ( Als het je niet lukt, wil ik ook wel vanuit Eleanor schrijven, ik kan makkelijk twee rollen aan ;) )

    [Oké, thanks! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    {Nee ik bedoel dat je vaak schrijft "ik glimlachte even" en "ik glimlachte weer" etc. No offense hoor ;P Je idee is trouwens goed! Leuk idee :3 sorry dat het zo korte stukjes zijn, maar ik kan nu moeilijk typen.}

    Lord Zival
    Het hoofd van het leger keerde buiten adem terug. Nu zaten we in de uitkijk vertrekken. Hier zat een groot raam, en ik kon bijna het hele rijk rondom mijn kasteel zien. Ik verborg mijn hoopvolle gezicht zorgvuldig achter een streng gezicht, en draaide me om. De bewaker boog diep. "Mijnheer, de kracht die u uitstraalt is immens, de kerkers zijn subliem," begon hij "Stop met die onzin. Rapport" beval ik met een koude stem. Ik zag hem aarzelen, en woede hoopte zich op. "M-mijnheer. Ze-ze zijn o-ontsnapt." Ik voelde de woede verdringen, keerde mezelf naar het raam, en schreeuwde het uit.

    Arianna Nyx Mavery
    Ik sloop langzaam het huis in, en keek op de klok. Nope, die stond stil. Ik wist wel vrij zeker dat het nog geen zes uur was. "Pap." Fluisterde ik zachtjes. Ik keek in de vieze en vadsige slaapkamer. Ja hoor, Daar lag hij zijn roes uit te slapen. Ik vraag me af hoe het zou zijn om... Gewoon te leven. Zonder al dit gedoe, zonder een Dark lord, zonder... Ik liep de krakkemikkige trap op. Ik Zou zoveel andere dingen kunnen verzinnen, als verschil tussen een normaal leven, en mijn leven. Ik plofte op het matras neer, en probeerde nergens aan te denken.


    Tijd voor koffie.

    [Ik reageer 's middags, heb het druk o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Jazmyn Thomps

    Na even gefronst te hebben liet ik een zucht horen en haalde mijn schouders op. 'Mij best. Kan ik daarna dan wel sporten?' bleef ik vragen toen ik naar de kamer liep. Ik zag een meisje en stak mijn hand op. 'Felicia Thomps' stelde ik mezelf voor en ik glimlachte. Verveeld keek ik naar de man en trok mijn wenkbrauwen op. 'Waarvoor ben ik nodig?' vroeg ik en ik keek de kamer nog eens goed rond. Zouden meer mensen het weten? Misschien wist onderhand de hele wereld het wel. Maar was ik de enige die kon luchtsturen of konden anderen het ook nog? Misschien konderen anderen wel wat anders sturen. Dat hoopte ik tenminste, dan was ik niet de enige. Mijn ogen schoten in het rond en mijn pupillen werden groot.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Philip Simon Commens

    Ik deed alsof ik de vraag van Felicia niet gehoord had, na dit gesprek had ik wel zo'n vermoeden dat ze niet eens meer dacht aan sporten.
    Felicia kwam enig sinds het leek geïrriteerd achter me aan lopen het kamertje in, waarna ze zich voorstelde aan de andere inzittende.
    "Waarvoor ben ik nodig ?"
    Ik wees haar te gaan zitten waarna ik de deur echter me sloot.
    "Zoals je vast al wel gemerkt hebt bezit je... bepaalde krachten, jullie allebei. Music en Air." Ik keek de meisjes één voor één aan.
    "Ik zal me nog eens beter voorstellen, ik ben Philip Commens en ik ben sinds mijn jeugd aangewezen om de nieuwe generatie Legends op te leiden, de League waar jullie twee dus ook deel van uit maken, ik leer jullie hoe jullie op krachten komen en wat jullie krachten precies inhouden en eventueel leer ik jullie nieuwe krachten te ontwaken, maar pas als jullie allemaal compleet zijn, zijn jullie waardelijk de League of Legends."


    Credendo Vides