• Hoe hard ik ook mijn best doe, om altijd vriendelijk te blijven, om sociaal te blijven , om altijd leuk en behulpzaam over te komen, er zal toch altijd mensen op de wereld zijn de je niet mogen. Dat doet mij veel pijn. Mij plagen. pesten, geestlijk mishandelen, kleineren, schelden. dat deden jullie, niet iedereen, maar diegene weten donders goed over wie ik het heb. Waarom oh waarom? wat heb ik jullie ooit aan gedaan? Ik was en ben altijd vriendelijk tegen over iedereen. Maar toch kunnen jullie het niet laten , om haatberichtejs naar mij te sturen om mij te kleineren om mij uitteschelden van alles en nog wat, hebben jullie gedaan. Ik als klein meisje die naar school tie liep, en mijn tas werd afepakt en al het inhoud werd in de prullenbak gekiept.Ik als klein meisje die altijd gepest werd. (huil) al ben ik nu weizer, volwassener de pijn zit nog in mijn hart. En steeds ben ik bang dat ik zulke mensen weer tegen zal komen.Ik zal jullie het nooit vergeven. (huil) en ja post maar weer negatieve opmerkingen ..... Ik wou dit even kwijt zodat sommigen kunnen realizeren waarmee ze bezig zijn.

    Hartelijk bedankt iedereen!!! ik zal zeker jullie advies volgen :) en heel erg lief dat jullie aandacht en tijd aan mij besteden hebben..

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:57 ]

    Misschien moet je met iemand praten hoe jij je voelt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tsja, er zijn altijd mensen die jou niet mogen en andersom...
    Dit klinkt heel hard, maar je moet je er overheen kunnen zetten. Vroeger, toen ik klein was dacht ik precies zoals jou, dat iedereen mij wel aardig zou gaan vinden. Ik veranderde mezelf voor hen, maar dat hielp niet.
    Kijk niet naar de mensen die je niet mogen, maar kijk juist naar de mensen die je wél mogen, want deze zijn belangrijk in je leven...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:49 ]


    Miep

    Ehh... Ik geloof dat je ruzie hebt met/gepest word door mensen op quizlet?

    In dat geval: Neem contact op met ons (bemiddelaars) en eventueel de moderators en dan kunnen we je daarbij helpen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik voel me dagenlang niet goed, praten met iemand lukt toch niet. Het komt altijd weer terug. (huil)

    Ik zie nu pas dat het om quizlet gaat. Het is het internet maar trek je er niets van aan ._.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorry dat ik het zeg, maar, stel je eens niet zo aan.


    i put the fun in funeral

    That's realitity. Dat klinkt misschien heel hard, maar iedereen komt dat tegen in zijn of haar leven..


    26 - 02 - '16

    Ach, er zijn altijd mensen die je niet mogen. C'est la vie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als ik naar je andere topics kijk, vind ik het nog wel meevallen hoor. Het kan erger.


    Take risks and conquer your fears.

    Het gaat niet alleen om Quizlet. Ja er zijn mensen hier die me niet mogen enz. Maar het gaat voornamelijk in het echte leven, ik word gewoon niet serieus genomen, mijn opmerkingen worden bijna altijd afgekeurd. Ik snap niet waarom sommigen zo doen. En hier op Quizlet zijn er inderdaad een aantal mensen die altijd aan het zeiken ,zeuren en negatieve opmerkingen over mij maken, dat vind ik ook wel jammer maar minder erg, dan in het echte leven. Ik waardeer natuurlijk jullie hulp en de tijd die jullie hieraan besteden, maar waarom moeten sommigen altijd zo zijn? Jij bent dit jij bent zus, ik word er kotsmisselijk van zulke opmerkingen. De reden waarom ik deze topic gestart heb is dat mensen beter hun opmerkingen bij hun moeten gaan houden . Eerst nadenken dan doen , niet eerst doen dan nadenken, weten jullie niet dat dit mij raakt? Ik ben heel gevoelig hier voor. En ik stel me niet aan zoals iemand hier al zei, iedereen is anders, sommigen zijn sterk sommigen zijn zwak en ik behoor mij de laatste categorie, ik word emotioneel als ik merk dat sommigen hier steeds negatief over mij denken. Terwijl ik altijd mijn energie en tijd besteed aan zulke mensen. Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, ik heb alleen advies nodig geen opmerkingen.
    Bedankt voor diegene die mij hiervoor geholpen hebben.. Dat waardeer ik echt..

    SeCuteBieber schreef:
    Het gaat niet alleen om Quizlet. Ja er zijn mensen hier die me niet mogen enz. Maar het gaat voornamelijk in het echte leven, ik word gewoon niet serieus genomen, mijn opmerkingen worden bijna altijd afgekeurd. Ik snap niet waarom sommigen zo doen. En hier op Quizlet zijn er inderdaad een aantal mensen die altijd aan het zeiken ,zeuren en negatieve opmerkingen over mij maken, dat vind ik ook wel jammer maar minder erg, dan in het echte leven. Ik waardeer natuurlijk jullie hulp en de tijd die jullie hieraan besteden, maar waarom moeten sommigen altijd zo zijn? Jij bent dit jij bent zus, ik word er kotsmisselijk van zulke opmerkingen. De reden waarom ik deze topic gestart heb is dat mensen beter hun opmerkingen bij hun moeten gaan houden . Eerst nadenken dan doen , niet eerst doen dan nadenken, weten jullie niet dat dit mij raakt? Ik ben heel gevoelig hier voor. En ik stel me niet aan zoals iemand hier al zei, iedereen is anders, sommigen zijn sterk sommigen zijn zwak en ik behoor mij de laatste categorie, ik word emotioneel als ik merk dat sommigen hier steeds negatief over mij denken. Terwijl ik altijd mijn energie en tijd besteed aan zulke mensen. Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, ik heb alleen advies nodig geen opmerkingen.
    Bedankt voor diegene die mij hiervoor geholpen hebben.. Dat waardeer ik echt..


    Nou dan ga je leren om je niet zo aan te stellen. Dit is het internet, welkom. Wat er hier tegen je gezegd wordt, heeft niks te maken met jou als persoon, maar met je gedrag. Wij kennen je toch niet, of wel dan? Als jij een topic aanmaakt, kan je reacties verwachten, positief of negatief.
    Wat het pesten in het echte leven betreft, waarom word je gepest dan?


    i put the fun in funeral

    SeCuteBieber schreef:
    Het gaat niet alleen om Quizlet. Ja er zijn mensen hier die me niet mogen enz. Maar het gaat voornamelijk in het echte leven, ik word gewoon niet serieus genomen, mijn opmerkingen worden bijna altijd afgekeurd. Ik snap niet waarom sommigen zo doen. En hier op Quizlet zijn er inderdaad een aantal mensen die altijd aan het zeiken ,zeuren en negatieve opmerkingen over mij maken, dat vind ik ook wel jammer maar minder erg, dan in het echte leven. Ik waardeer natuurlijk jullie hulp en de tijd die jullie hieraan besteden, maar waarom moeten sommigen altijd zo zijn? Jij bent dit jij bent zus, ik word er kotsmisselijk van zulke opmerkingen. De reden waarom ik deze topic gestart heb is dat mensen beter hun opmerkingen bij hun moeten gaan houden . Eerst nadenken dan doen , niet eerst doen dan nadenken, weten jullie niet dat dit mij raakt? Ik ben heel gevoelig hier voor. En ik stel me niet aan zoals iemand hier al zei, iedereen is anders, sommigen zijn sterk sommigen zijn zwak en ik behoor mij de laatste categorie, ik word emotioneel als ik merk dat sommigen hier steeds negatief over mij denken. Terwijl ik altijd mijn energie en tijd besteed aan zulke mensen. Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, ik heb alleen advies nodig geen opmerkingen.
    Bedankt voor diegene die mij hiervoor geholpen hebben.. Dat waardeer ik echt..


    Wel, voor advies heb ik wel wat: Accepteer dat wat je ook doet er altijd mensen zijn die je onaardig vinden. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen en als je het probeert faal je en word je er alleen maar diep ongelukkig van. Ten tweede: Trek je niet zoveel aan wat andere mensen zeggen. Als het iets is waar je iets mee kunt dan doe je er wat mee, en anders leg je het naast je neer. Ten derde: Stop met jezelf zien als zwak. Door jezelf als zwak en zielig te zien en te gaan huilen zodra iemand iets kwaads zegt word je zwak en zielig. Als je onaardig opmerkingen naast je neer legt en je er niks van aantrekt dan sta je sterk. En ten slotte: Als iemand negatief tegen je is, besteed dan geen tijd en aandacht aan ze. Besteed tijd en aandacht aan mensen die je wel mogen.


    quidquid excusatio prandium pro

    SeCuteBieber schreef:
    Het gaat niet alleen om Quizlet. Ja er zijn mensen hier die me niet mogen enz. Maar het gaat voornamelijk in het echte leven, ik word gewoon niet serieus genomen, mijn opmerkingen worden bijna altijd afgekeurd. Ik snap niet waarom sommigen zo doen. En hier op Quizlet zijn er inderdaad een aantal mensen die altijd aan het zeiken ,zeuren en negatieve opmerkingen over mij maken, dat vind ik ook wel jammer maar minder erg, dan in het echte leven. Ik waardeer natuurlijk jullie hulp en de tijd die jullie hieraan besteden, maar waarom moeten sommigen altijd zo zijn? Jij bent dit jij bent zus, ik word er kotsmisselijk van zulke opmerkingen. De reden waarom ik deze topic gestart heb is dat mensen beter hun opmerkingen bij hun moeten gaan houden . Eerst nadenken dan doen , niet eerst doen dan nadenken, weten jullie niet dat dit mij raakt? Ik ben heel gevoelig hier voor. En ik stel me niet aan zoals iemand hier al zei, iedereen is anders, sommigen zijn sterk sommigen zijn zwak en ik behoor mij de laatste categorie, ik word emotioneel als ik merk dat sommigen hier steeds negatief over mij denken. Terwijl ik altijd mijn energie en tijd besteed aan zulke mensen. Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, ik heb alleen advies nodig geen opmerkingen.
    Bedankt voor diegene die mij hiervoor geholpen hebben.. Dat waardeer ik echt..


    Niet om je af te zeiken, echt niet. Maar hier op Quizlet zijn mensen gewoon niet bang om hun mening te geven. Ik denk dat het ligt aan het feit dat we achter een scherm zitten en niemand je écht kent. Je kan hier zijn wie je wil, zolang je je rol maar goed genoeg speelt. En sommige kiezen er hier voor om zich minder/ niet kwetsbaar op te stellen. Het is een soort zelfbescherming denk ik. O en sommige mensen zijn ook echt hoe ze zich hier voordoen, maar hier kan je nét iets meer zijn, wie je wílt zijn. Omdat niemand je kent en niemand je mindere kanten kent in real life.

    Wij zijn hier ook om een reden, soms om gezeik even niet aan te horen, en dit zijn eigenlijk best wel een beetje zeurtopics, want het gaat je nooit lukken dat iedereen je mag. Steek je energie in de mensen die je wel mogen. Kom op, koppie omhoog

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:08 ]


    Miep

    Een bemiddelaar contacteren?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je kan nou eenmaal niet met iedereen rekening houden. Je moet harder worden, dingen over je heen laten komen, je schouders ophalen en beseffen dat ze je niet kennen. Je kan je gewoon niet alles aan blijven trekken. Zij trekken zich namelijk ook niets van jou aan en het is zonde om je energie aan zulke mensen te verspillen. Je moet jezelf zijn en het niet constant iedereen naar hun zin proberen te maken.


    Your make-up is terrible