• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?

als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.

Regels :

• Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.

13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

- Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.

Lijstje dat je in moet vullen :

Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :

De rollen :

girls :

- Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart

boys :

- Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt

Hier de rollentopic

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]

Credendo Vides

[Zal Felicia ook naar Philip komen?]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Jade Maysilee Bright
    'Oke.' Zegt ze uiteindelijk als ze mecaaniijkt. Ik wist dat het werkte. Ik ijk naar het water en ze probeert het maar niets lukt. Ik blijf ernaar kijken en als ze haar hand ophoud komt er water op. Ze schrik en ik kijk haar met grote ogen aan. 'Dit is Heeel Vreemd.' Mompelt ze. Dit was genoeg voor mij. Ik pak haar pols en trek haar mee. 'We moeten dit uitzoeken.' Zeg ik standvastig.
    Als we even hebben gelopen komen we aan bij die bieb. Gelukkig had ik een pasje aangezien ik graag las. Ik loop naar de legende verhalen. De L van Legends. Ik zoek,vmaar niets wat bij ons staat. Zoals mutanten waarom we zo waren. Ik haal een boek eruit en meerdere en ik ze verte zie ik een boek. Ik graai ernaar en pak het vast. Ik trek het eruit en trek Brooke mee. Ik wrijf eroverheen en haal het stof weg. Er staat prachtig geschreven in gouden letters The League of Legends
    ik citeer de zinnen voor Brooke. 'The League of Legends 11 legendes welke de krachten Water, Jij, Licht, Ik, vuur, aarde, duisternis, lucht, muziek, dieren, metaal, geest en Technology.' Zeg ik terwijl ik haar aankijk. 'Het zou kunnen.' Zeg ik terwijl ik haar aankijk. 'Deze zorgen op vrede. Zonder de league of legends zal er duisternis regeren, zoals nu, En als ze samen zijn zullen ze de balans herstellen.' Ga ik verder terwijl ik haar aankijk en het boek in haar handen druk.

I'm finally back, Finally after a Year break

Eenhoornpoep --> Purrfect

Purrfect schreef:
    [Zal Felicia ook naar Philip komen?]

{is goed ^^}

Credendo Vides

Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield || Water

Terwijl ik door Jade wordt meegetrokken richting de bieb, bekruipt mij een onheilspellend gevoel. Wat zouden we vinden? Dat we freaks zijn, of dat we de aartsvijanden van de Lord zijn? Beiden klinken niet echt fijn. Ik heb hier helemaal geen tijd voor en geen zin in, al moest ik bekennen dat ik het avontuur wel leuk vond. Nee, mijn zusje was belangrijker en dit bracht haar allemaal misschien wel in gevaar. Kon ik het niet gewoon beter negeren?
    Ik was zo in gedachten verzonken, dat ik op schrik als Jade opeens een boek pakt en er zinnen uit begint te citeren. Mijn ogen werden al groot bij de naam van het boek, 'The League of Legends'. Was dat niet dat kinderverhaal over 11 legendes die de wereld mooi maakten? Dat kende ik wel, het was alleen een kinderverhaal, een sprookje.
    The League of Legends 11 legendes welke de krachten Water, Jij, Licht, Ik, vuur, aarde, duisternis, lucht, muziek, dieren, metaal, geest en Technology. Het zou kunnen.' Ik wilde mijn mond openen om haar te zeggen dat het een sprookje was, maar ze ging al weer verder. 'Deze zorgen op vrede. Zonder de league of legends zal er duisternis regeren, zoals nu, En als ze samen zijn zullen ze de balans herstellen.' Ze duwde het boek in mijn handen, wat ik direct terugzette.
    'Ik ken het verhaal en als het waar is, hebben wij een groot probleem. Ik betwijfel dit echter, want het is een sprookje. Ik heb het vaak zat gehoord en heb het ook meerdere keren verteld aan Elize. Het geeft hoop en zorgt ervoor dat mensen de wil om te leven behouden. Niks meer en niks minder. Als dit waar zou zijn, dan zou de Lord-' Toen bedacht ik mij hoe slim hij wel niet zou zijn. Niemand zou een sprookje geloven en degene die de waarheid zouden weten, zaten opgesloten in een kerker.
    'Jade...' Ik slikte. 'We moeten die krachten niet in het openbaar gebruiken en op onze hoede zijn. Ik denk dat de Lord slimmer is geweest dan ik mij ooit had kunnen voorstellen van hem. Ow ja, en we moeten de andere negen vinden.'

Happy Birthday my Potter!

Felicia Jazmyn Thomps

Ik moest gewoon sporten. Ik voelde het. Ik ging altijd sporten als er iets was. Voor de lol maakte ik windvlagen zodat ik sneller vooruit kwam. Uiteindelijk kwam ik bij het grote gebouw aan en stapte naar binnen. Mijn jas hing ik op en ik liep door de deur heen, waar een man stond. Ik stapte op hem af en stelde me even snel voor. 'Ehm, haii. Ik ben Felicia, mag ik sporten? Trouwens, sinds wanneer moet je het vragen? Oh bah, zeker weer in gebruik voor lessen, of niet soms?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Achja' verliet mijn mond met een zucht en ik keek de man vragend aan.

[Sorry dat het kort is]

[ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 23:06 ]

Jade Maysilee Bright
    'Ik ken het verhaal en als het waar is, hebben wij een groot probleem. Ik betwijfel dit echter, want het is een sprookje. Ik heb het vaak zat gehoord en heb het ook meerdere keren verteld aan Elize. Het geeft hoop en zorgt ervoor dat mensen de wil om te leven behouden. Niks meer en niks minder. Als dit waar zou zijn, dan zou de Lord-' Ze stopt in de zin. Aangezien het niet handig is om over the Lord te praten.
    'Jade...' Ze slikte. 'We moeten die krachten niet in het openbaar gebruiken en op onze hoede zijn. Ik denk dat de Lord slimmer is geweest dan ik mij ooit had kunnen voorstellen van hem. Ow ja, en we moeten de andere negen vinden.' Ik kijk haar aan. Dat was waar. 'Ik kan het soms niet stoppen als ik een wond heb. Het gaat vanzelf, maar ik probeer op te passen.' Beloof ik haar. 'We moeten ook samen blijven aangezien mijn kracht toenam toen ik bij jou was.' Fuister ik. Bang dat we afgeluisterd worden. 'Plus we moeten goed zoeken aangezien wij er ook achter kwamen opeens en we geen panflet gaan ophangen. Nou dat neem ik aan.' Zeg ik zachtgrinnikend.

I'm finally back, Finally after a Year break

Philip Simon Commens

Net nadat ik de geluidsdichte deur achter me gesloten had zodat ik met de legend van muziek kon praten voor ik haar naam ook maar had kunnen vragen voelde ik een golf door mijn lichaam heen gaan.
    Mijn barrière, hij pikte iemand dicht bij de ingang op. "Blijf hier." Zei ik tegen het meisje dat al plaats had genomen in een stoel.
    Op mijn hoede verliet ik de ruimte terwijl ik de omgeving scande.
    Maar daar kreeg ik al niet eens de kans toe.
    De deur vloog open en evenals een meisje kwam binnenstormen, net zoals de ander gedaan had.
    Achter me hoorde ik de spiegel piepen.
    Nog eentje ?
    Gingen ze nu echt zo snel achter elkaar?
    Snel wierp ik een blik over mijn schouder heen, waardoor ik net een glimp opving van het logo van lucht.
    "Ehm, haii. Ik ben Felicia, mag ik sporten ?"
    Ik moest een snuif binnenhouden, had ze het gesloten bordje op de deur niet gezien ?
    Maar goed, ze is een legend en voor legends had ik mijn deuren open. "Natuurlijk."
    Net zoals bij de anderen zou ik wachten tot ze er zelf over begon, of ... toch maar niet ?
    Nee, ik heb al meegekregen hoe het ging met de vorige die ik er zo plots mee confronteerde, zij zat nu waarschijnlijk nog steeds verdwaasd in het andere kamertje, ik zal zo wel even bij haar gaan kijken en het één en ander uitleggen.
    Maar... waar zou ik dat niet tegelijk doen ?
    "Kom anders even mee, je bent net op tijd om deel te nemen aan een belangrijk gesprek." Waarna ik haar wenkte naar de geluidsdichte deur.
    "Oh trouwens, mijn naam is Philip."

Credendo Vides

Paddo schreef:
    Shadow

Ik loop rustig over de binnenplaats heen,
    Ik grijns even,
    De duisternis was overal waar het oog maar reikte,
    Als ik bewakers rond zie lopen verdwijn ik weer in de duisternis,
    Ik loop zo langs de bewakers en vermijd de kleine lichtjes,
    Als ik bij de kerkers uitkom grijns ik,
    Er waren twee bewakers bij een deur,
    Dat was waarschijnlijk de deur die ik moest hebben,
    Ik grijns even en grijp mijn zwaard goed vast,
    De schaduw begint te dansen in de gang,
    Als de bewakers het merken en op alert staan grijns ik,
    De schaduw grijpt de bewakers waarna ze bruut uit elkaar getrokken worden en opgezogen worden door de duisternis,
    Ik grijns en stap uit de schaduw waarna ik de sleutel in het slot duw en de sleutel omdraai,
    Als het slot open gaat gooi ik de deur open en doe met een simpele beweging mijn zwaard op mijn rug,
    Ik kijk de man en vrouw aan en dan het meisje wat achter ze zit,
    Deze mensen moest ik dus bevrijden....
    'Ik geef jullie 5 seconden om zo snel mogelijk hier heen te komen, anders vertrek ik zonder jullie!' zeg ik met een commanderende stem,
    Ik kijk ze even aan en grijns alleen met een duivelse lach.
    Als ik het alarm hoor afgaan kijk ik even naar de drie,
    De ouwtjes zouden het niet lang overleven, maar het jonkie wel.
    Ik grijns even, sprint de cel in en grijp het meisje bij dr arm.
    Als de bewakers voor de deur staan grijns ik even.
    'Houd je adem in' ik grijns weer even en verdwijn dan samen met het meisje in de duisternis.
    Als ik ver genoeg van het kasteel ben kom in weer te voor schijn,
    Het bos was waar we uitkwamen, de perfecte plek om rustig weg te lopen.

{even gequote omdat er nog niet op gereageerd is}

[Die grijnst veel >_<]

Mikky Aileen Briar Williams
    Hij nam me mee naar een kamer, en verbaasd trok ik een wenkbrauw op. Voordat hij ook maar iets zei verdween hij weer, en ik snoof. Ik plofte in een stoel en wachtte af, maar naar mijn mening begon het wel nogal lang te duren. Ik stond op en stak mijn hoofd om het hoekje van de deur, en zag da Philip met nog een meisje praten. Hij had toch het 'gesloten' bordje opgehangen? Ze kwamen juist deze kant op, en ik ging snel weer zitten, waarna ik zacht begin te zingen. Zelf had ik het niet eens door, zo'n automatisme was het geworden. Philip en het meisje komen binnen en ik zie dat het meisje stil staat, en snel klapt mijn mond dicht. 'Ehm... Sorry.' mompel ik. Ze komt weer in beweging en ik zucht opgelucht.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

{Ja, maar is het niet een beetje een belangrijk aspect dat de prinses, etc. nog gevangen zijn? Niets vervelends, maar ik bedoel, ze zijn al ontsnapt op de tweede pagina van de eerste RPG.}

Arianna Nyx Mavery
    Als ik door de stad loop, is het ergste hongergevoel weg. Toch voel ik me niet helemaal mezelf. Alsof ik... nieuw ben, in een oude huls. Maar toch, voelt het ook alsof ik het altijd al geweest ben. Ik schud het verwarrende gevoel van me af, en begin me te focussen op de straat. Ik zie voornamelijk gehaaste mensen, sommigen met spullen onder hun armen, maar bijna allemaal gehaast. Er zijn ook veel arme mensen, die zitten te bedelen. Ik woel door mijn zakken, voor wat laatste muntjes geld, maar nee, niks te vinden. Of toch wel? Ik bekijk het muntje. 5 cent. Niet veel, maar toch gooi ik het in het zakje van de dichtsbijzijnde bedelaar. Het is een soort van herinnering dat veel mensen het veel slechter hebben dan ik, en dat ik nog geluk heb. Ik ga voor een etalage staan van een restaurant en kijk naar binnen. Vooral zakenmensen, die niet gehaast hoeven te zijn, en genoeg geld hebben om iedere avond te eten.

Tijd voor koffie.

{ De enige die vrij is, is de princess, anders heeft zij ook niet echt een RP, vandaar dat ik het had gedaan ;) Want iedereen die verdient wel om een RP te hebben }

[Ik reageer dalijk. Telefoon moet opladen, mijn zusje ophalen van d'r vrienden, andere zusje ophalen van haar vriendin en daarna naar voetbal van mijn broertjes]

Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield || Water

'Ik kan het soms niet stoppen als ik een wond heb. Het gaat vanzelf, maar ik probeer op te passen. We moeten ook samen blijven aangezien mijn kracht toenam toen ik bij jou was. Plus we moeten goed zoeken aangezien wij er ook achter kwamen opeens en we geen panflet gaan ophangen. Nou dat neem ik aan.' Haar stem was van normaal naar een fluistertoon gegaan. Ik voelde mij totaal niet op mijn gemak, zo achter in de bieb.
    'Oké, ik moet nu Elize van school gaan halen en ik wil ook nog even langs huis, want ik kan mij zo totaal niet verdedigen, als we wel iemand tegenkomen die niet aardig is.' We hadden thuis vast wel zo'n waterzak voor reizen of zo. Natuurlijk zat er ook water in planten en in mensen... dat laatste gaf mij echt de kriebels, maar ik had geen idee of ik daar wat mee kon. Ik nam liever het zekere voor het onzekere.

'Waar is jouw broertje nu?' vroeg ik Jade, toen we van de bieb terug naar mijn huis liepen. Als het goed was, zou haar vader gewoon thuis zijn. Veel wist ik echter niet over hem, want Jade wilde het nooit over hem hebben. Ik vroeg mij nog steeds af, wat er precies in dat huis aan de hand was, maar ernaar vragen leek mij niet verstandig.
    'Ik kan mijn moeder wel vragen om op beiden te passen. Als het goed is, is ze over een half uurtje klaar met werken. Dit is altijd haar enige vrije middag in de week.'

Happy Birthday my Potter!