• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik weet precies wat ik later wil doen en hoe mijn toekomst eruit ziet / zal gaan zien :Y)

    -Ha, die kreeg je nog terug Maia. Van toen ik honger had-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    Oh, ik heb ook echt een hekel aan die blik. Alsof je super dom bent, als je het nog niet weet.

    Inderdaad. Het ene moment is het: "Oh, je hebt je hele leven nog voor je joh," Het andere moment geven ze je die blik. Echt, kies wat mensen. Jesus christ.

    DarkSavior schreef:
    Ik weet precies wat ik later wil doen en hoe mijn toekomst eruit ziet / zal gaan zien :Y)

    -Ha, die kreeg je nog terug Maia. Van toen ik honger had-

    Ach, wat ben je toch weer lief, Mitchell.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als me dit lukt valt er zo'n last van mijn schouders :'l


    Caution first, always.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ach, wat ben je toch weer lief, Mitchell.


    Altijd hé ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo blij met de foto's van mijn fotoshoot c;


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Altijd hé ;D

    Ik snap niet waarom ik het terug krijg van die honger, lol. Het was toch de waarheid, of wil je liever wel je geld opmaken om voor mij eten te kopen? Hahaha. Dan ben je wel echt aardig ja. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hm, begrijpelijk, al ben ik niet echt jaloers op hen. Ik vraag me wel vaak af hoe die mensen al dat hele beeld voor ogen kunnen hebben, terwijl ik [en anderen] er nog duidelijk mee struggelen, hoe ze dat in hemelsnaam kunnen flikken.
    Weet je wat ik annoying vind? Die bepaalde blik op iemands gezicht wanneer je meld dat je nog niet weet wat je wilt. Soms krijg ik dan echt een antwoord zoals: "Je zou toch al een idee moeten hebben," Blablabla. Yeah, fuck off.

    Dat vind ik dus echt hatelijk. Onze maatschappij is een grote broedmachine die aan de lopende band carrièrebaby's uit 't achtereind douwt. Op m'n elfde was 't al raak: wat wil je worden, Samantha? Toen leek wat met bloemen me wel leuk. Afijn, Samantha naar het AOC. Kreeg ik dezelfde vraag toen ik dertien was: Wat wil je worden, Samantha? Ik haalde m'n schouders op want ik wist 't echt niet. Zodoende ging ik maar Havo doen omdat ik geen idee had wat ik met 'n MBO moest.
    Toen leek psychologie me wel leuk, maar toen ik me bedacht dat ik er waarschijnlijk gekker dan wijzer van zou worden, besloot ik maar wat met grafisch ontwerp te doen. Ofzo. En nu, ongeveer negen jaar na het voor het eerst stellen van die vraag weet ik dat ik wat in de richting van webdesign en grafisch ontwerp wil.
    Ik zal in alle eerlijkheid zeggen dat ik een aantal jaar terug best een beetje neerkeek op mensen die maar opleiding na opleiding deden, nergens hun hand voor uit leken te steken en de wereld maar namen voor een grote speeltuin. Nu lijkt 't idee me zo gek nog niet. Werken kun je je hele leven nog en als ze er toch een paar jaar extra aan vast plakken kun je net zo goed een paar jaar extra studeren, jezelf verrijken op een manier die jou zelf aanspreekt. And honestly: speeltuinen zijn toch zoveel maal cooler dan kantoren???
    'Professionele werkhouding', nog zoiets leuks. Vooral niet snel laten merken als je je klote voelt en 't maar inslikken, omdat elk beetje o zo intelligent mens zich wel kan beheersen. Fuck beheersing, ode aan het vloeken en godverdomme die vuist op tafel gooien! Ik kreeg afgelopen juni tijdens een schoolproject te horen waar ik echt mee doorheen zat dat 'het misschien verstandig was dat ik oppaste met mijn gedrag tijdens stage of werk'. En nu vraag ik me af: waarom? Als ik ergens mijn ongenoegen over uit en die shit uitpraat met iemand ipv m'n bakkes te houden en me weken of maanden de touwtyfus aan iemand te ergeren zal dat een stuk bevorderlijker zijn voor m'n geestelijke welzijn - en productiviteit!! - dan optie 2.

    Heh. That felt good. I'm all fine now, we kunnen verder.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 20:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor iemand die twee uur lang gehuild heeft en daarna neigingen kreeg om diegene in elkaar te slaan, gaat het eigenlijk best goed c: Maar nog steeds, val. dood.

    Ik heb nekpijn *bah*

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik snap niet waarom ik het terug krijg van die honger, lol. Het was toch de waarheid, of wil je liever wel je geld opmaken om voor mij eten te kopen? Hahaha. Dan ben je wel echt aardig ja. (krul)

    Nee, het ging erom dat je over eten begon en dat je al gegeten had en alles ;p Ik had ZO'N honger D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom is iedereen zo gemeen voor elkaar als je iets heel erg dwars zit wacht je toch niet op stomme reacties nou hou je commentaar dan voor je

    Ik zou morgen oppassen, één verkeerd woord en ik sla je in elkaar.

    Hashirama schreef:
    (...)

    ... Amen sistah. Amen.
    Eerlijk gezegd, moest ik best wel lachen door een aantal zinnen die je zei. Gewoon op de manier waarop, maar je hebt gelijk. Jezelf verrijken klinkt ook veel beter dan direct een baan en HOPPA. Gelijk nine to five en overwerken of zo, lolol.


    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, het ging erom dat je over eten begon en dat je al gegeten had en alles ;p Ik had ZO'N honger D:

    Hahaha. O JA. That was fun, lololol. Well yeah, if it makes you feel any better: ik had daarna toch weer honger. Het lijkt wel alsof ik elk moment van de dag honger heb...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha. O JA. That was fun, lololol. Well yeah, if it makes you feel any better: ik had daarna toch weer honger. Het lijkt wel alsof ik elk moment van de dag honger heb...

    Ik ook, nou ja geen honger, maar ik kan wel altijd eten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh. Ik haat Acer met z'n kwaaltjes. Vet irritant dat mijn laptop zo vaak uitvalt.


    26 - 02 - '16