• Ik zit dus in mijn laatste jaar secundair onderwijs (België, hoera.)
    Dit wil dus zeggen dat ik een beslissing moet maken wat ik volgend jaar wil gaan studeren.
    IK HEB DUS NOG TOTAAL GEEN IDEE O.O
    We hebben vandaag zo'n uurtje uitleg gehad van bachelor, master blalabla en een brochure met alle mogelijke studierichtingen in.
    Het zijn er dan ook zo veel O.O
    Misschien dat ik wel vertaler/tolk word, of leerkracht, of misschien ga ik wel audiovisuele kunsten studeren.
    Ik ben er nog helemaal niet uit! (Gelukkig heb ik nog een klein beetje tijd.)

    Weten jullie al zeker wat jullie later willen gaan studeren, of wat jullie later willen worden?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zit in hetzelfde schuitje.

    Voor mij staat het al een hele poos vast dat ik in september in Antwerpen zal starten aan de opleiding toegepaste taalkunde, in de talen Engels en Spaans.
    Maar nu sinds enkele weken begin ik te twijfelen, en overweeg ik het om me verder te informeren om een zevende jaar Musical te doen in Antwerpen.
    Thuis durf ik het niet echt zeggen, aangezien het een 'verloren jaar' zou zijn, aangezien ik best wel besef dat ik niet goed genoeg ben om er daarna ook mee verder te gaan, en het idee van toelatingsexamen schrikt me ook wat af.
    Maar ja...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bewaar leraar altijd tot 't laatst.. (: Als je niks kan kiezen, is leraar altijd een optie
    Of:
    Heb je geen vrienden of ambitie? Ga dan bij de politie!

    Succes.. ^^

    Oh.. en ik studeer Beveiliging.. (;

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 18:48 ]


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Bewaar leraar altijd tot 't laatst.. (: Als je niks kan kiezen, is leraar altijd een optie
    Of:
    Heb je geen vrienden of ambitie? Ga dan bij de politie!

    Succes.. ^^

    Oh.. en ik studeer Beveiliging.. (;

    HAHAHAHAHA! Beveiliging? Wow haha, wat houdt dat precies in?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik studeer Chemie, was er van overtuigd dat ik dat wou doen toen ik in het zesde zat en ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat de juiste richting voor me is.
    Ik zou zeggen, bekijk de brochures nog eens op je gemak, gaan naar opendeurdagen en als het SID-in beurs is, kijk je eens goed rond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bronx schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA! Beveiliging? Wow haha, wat houdt dat precies in?


    Veiligheid en toezicht. De ogen van de politie dus. Ingrijpen waar nodig, en waar nodig de politie erbij halen. Een beveiliger mag niet veel. Maar ik vind 't helemaal goed.
    Denk verder bij beveiliger maar aan.. Gevangenisbewakers. Douanecontrole op het vliegveld. Kaartjescontroleurs in tram/trein/bussen. Mobiele surveillance, etc. etc. etc. Heel breed om te kiezen, en (voor mij) heel leuk om te doen (:


    It's high noon.

    Ik heb nog twee jaar voor ik echt serieuze beslissingen moet gaan nemen, maar ben toch al min of meer bezig met vervolgopleidingen. Het meest geinteresseerd ben ik nu in pedagogiek/universitaire pabo of iets met kunst, maar daar kan nog veel aan veranderen.


    i put the fun in funeral

    Errin schreef:
    Ik studeer Chemie, was er van overtuigd dat ik dat wou doen toen ik in het zesde zat en ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat de juiste richting voor me is.
    Ik zou zeggen, bekijk de brochures nog eens op je gemak, gaan naar opendeurdagen en als het SID-in beurs is, kijk je eens goed rond.

    Ik ga volgende week met school naar de SID-beurs, dus dat zal ik zeker doen! :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zit ook in mijn laatste jaar, maar ik ben er al vrij zeker van wat ik ga doen, namelijk communicatie- en informatiewetenschappen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga na mijn examen biologie studeren ^^
    Ik ben dol op dieren en de natuur en dan vooral de zee en wil dus de mariene biologie op. Het onderzoek. Misschien later ooit lerares. Mijn droom is het om ooit een documentaire te maken zoals die van Sir David Attenborough (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga pedagogische wetenschappen doen, denk ik!
    Ik ben in ieder geval vrij zeker dat ik iets met kinderen wil gaan doen. Ik ben namelijk na mijn examens dit jaar ook van plan animatiewerk te gaan doen op een camping, lijkt me genoeg voorbereiding, haha!

    Als ik dit jaar heb afgerond heb ik nog een examen jaar [nu in 4Havo, Nederlands schoolsysteem] en daarna ga ik voor Anesthesiemedewerker studeren.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ook al zit ik nog in het vierde - te vroeg om daarover na te denken - maar ik wil toch zeker zijn wat ik later wil doen.
    En wat ik later wil doen, weet ik niet. In ieder geval niets wat met kantoor / boekhouden te maken heeft, want euh...
    Waarschijnlijk leerkracht of zo.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil diergeneeskunde gaan studeren (cat)


    From these ashes, I will rise

    Uuh eerst wilde ik forensisch onderzoeker worden, nu lijkt psycholoog me ook wel vet. Maar ik weet nog niet.
    Anders kan ik altijd nog docent worden haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb heel lang cultureel antropoloog willen worden, maar piloot trekt mij nu ook heel erg. Gelukkig heb ik nog twee jaar (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."