• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kunnen we nu ook niet een stukje doorspoelen bij Les en zo want ik heb geen flauw idee meer wat te doen right now]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach tevreden als ik dus blijkbaar een goed cadeautje heb. Ik laat de tickets thuis verschijnen onder de kerstboom. 'Thanks voor je beoordeling,' zeg ik met een scheef lachje. Ik ga dan met mijn hand door het water en giet zo water over Axton en ren dan lachend weg en roep nog, 'Dat was voor daarstraks Ax!' Want toen haalde hij mijn haar door de war.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik loop weer terug naar mijn kamer om me om te kleden voor over een uur ofzo, als ik binnenkom zie ik dat Hayden er niet is. Dat kwam goed uit, ik klede me om om vervolgens mijn haar te doen en daarna onder mijn bed haar volgende cadeautje te halen. En doos met daarin een korte rode jurk. Aangezien ik geen papier kon vinden liet ik er een verschijnen waar ik in mijn handschrift 'Join me?' op schreef, ik legde de doos op haar bed met daarop het briefje. Aangezien ik nog even wat tijd moest doden besloot ik naar buiten te gaan om wat af te koelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik loop weer terug naar mijn kamer om me om te kleden voor over een uur ofzo, als ik binnenkom zie ik dat Hayden er niet is. Dat kwam goed uit, ik klede me om om vervolgens mijn haar te doen en daarna onder mijn bed haar volgende cadeautje te halen. En doos met daarin een korte rode jurk. Aangezien ik geen papier kon vinden liet ik er een verschijnen waar ik in mijn handschrift 'Join me?' op schreef, ik legde de doos op haar bed met daarop het briefje. Aangezien ik nog even wat tijd moest doden besloot ik naar buiten te gaan om wat af te koelen.


    Hayden Fitch
    Ik loop daarom maar weer terug naar mijn kamer en als ik daar binnen kom valt iets me op. Het ligt op mijn bed en ik loop erheen. Het is een doos met daarop een briefje. Join me? Staat erop. Ik kijk ernaar. Met wat en wie? Vraag ik mezelf af. Ik open de doos en zie dan iets roods en pak het er uit. Het is een rood mooi jurkje. Is het van Nick? Voor het bal? Ik ga net mijn hand langs de stof en loop er dan mee naar de badkamer. Maar waar is Nick dan nu?
    Ik pas het jurkje en gelukkig past die goed. Maar staat die me ook wel goed? Geen idee. Ik ben slecht in het oordelen over mezelf. Ik loop de kamer weet in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "He!" ik liep haar grijnzend achterna en nam haar toen plots beet. Ik sleurde haar mee tot aan de rand van het zwembad en hield haar daar vast.
    "Dus... gaan we braaf zijn?" vroeg ik grijnzend, dreigend haar het zwembad in te gooien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Axton is sneller en trekt me mee naar het zwembad. Ik sta bij de rand en grijns. 'Nee, eigenlijk niet,' grijns ik. Ik verdwijn en verschijn achter hem. Dan duw ik hem het water in en verdwijn dan weer en verschijn in de living bij Jake op schoot. 'Hi lief,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Like it? ^^ Moet ik Nick naar de kamer laten gaan of wachten tot het bal begint?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Toen Les en Axton even weg waren, was ik weer verder gegaan met de toastjes terwijl Jake me helpt. Ik leg alles op een mooie plaat en plots word er aangebeld. Ik loop naar de deur en zie een vrouw staan. 'Jullie hadden eten besteld?' vraagt ze en ik knik. Ze knikt naar 2 mannen die 2 grote plateaus binnen dragen en in de keuken zetten. Dan gaan ze weer weg. Jake gaat terug in de zetel zitten en plots zit Les op zijn schoot. 'He lief.' zegt ze en hij grinnikt zachtjes en kust haar als antwoord. 'Ehm waar is Axton?' vraag ik haar dan.

    [aangepast]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    {Like it? ^^ Moet ik Nick naar de kamer laten gaan of wachten tot het bal begint?}



    [Zdat eerste :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kroop met kletsnatte kleren... alleen een joggingsbroek dus, oh ja en boxer... uit het zwembad.
    Ik slofte langzaam terug naar de living een spoor van druppels achterlatend.
    Ik keek heel zielig en zette mijn puppyoogjes nog eens in werking.
    "Ik wil een knuffel." pruilde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake vraagt aan me waar Ax is en ik lach. Ik wil antwoord geven maar dan komt Ax binnen. 'Hij wilde even gaan zwemmen,' lach ik dan. 'En Ax, die knuffel krijg je dus echt niet van mij!' En anders maak ik mezelf toch gelijk weer droog. 'Lekker gezwommen Axie?' Grijns uk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk verbaast als Axton met druipende joggingbroek naar binnenkomt. 'Ik wil een knuffel.' pruilt hij en ik grinnik. 'Je krijgt er een als je je eerst heb opgedroogd.' zeg ik lachend en kijk even naar Les met opgehaalde wenkbrauwen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [Zdat eerste :Y)]


    Nick
    Niet omdat ik het koud kreeg maar omdat het dood verveelde liep ik terug naar binnen, in mijn kamer aangekomen zag ik Hayden de jurk dragen en er verscheen een grijns op mijn gezicht. 'Hij staat je goed'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik draai me met een ruk om als ik nick zijn stem hoor. De jurk wappert lichtelijk omhoog en ik kijk hem aan met een lichte blos. 'I-ik,' begin ik dan al met een lichte stamel. Ik word roder. 'Dank je?' Mompel ik dan aarzelend en kijk opgelaten een andere kant op. Nick heeft een pak aan wat hem heel erg goed staat. Hij ziet er sexy uit. O lord. Ik blik heel even zijn kant op en bijt op mijn lip


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wil je mischien met mij mee naar het bal?' Vraag ik vervolgens en kijk naar haar aan, het briefje was eigelijk het idee maar zo kon het ook. En daarbij kwam de vraag tesamen met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling