• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

Happy Birthday my Potter!

Zayn Malik.
    Rose trok me nog iets dichter tegen haar aan, rustig streelde ik over haar rug, waarna ik mijn hand in haar nek plaatste, en met zachtjes haar handen door mijn vingers liet glijden. Ik wist dat ik het moest stoppen, maar ik kon het niet, het was gewoon te goed, te mooi, maar vanbinnen voelde ik me toch wel schuldig, het kon gewoon niet wat ik aan het doen was.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Rose Lileas Somerled

De kleine kriebels in mijn onderbuik voelden raar en fijn aan tegelijkertijd. Zachtjes liet ik mijn vingers uit zijn haar glijden en plaatsten ze weer via zijn nek op zijn schouder terwijl ik er zachtjes overheen streelden met mijn duim. Maar iets zei me dat er iets niet klopten, noem me raar, maar ik had mensen altijd snel door. Ik opende langzaam mijn ogen, waarna ik me zachtjes los maak uit onze kus en hem aankeek terwijl ik mijn hoofd even schuin hield. "Is er iets?"

The expert in anything, was once a beginner.

Niall James Horan
    "Konijn. Ze zijn veel schattiger." Glimlachte ze. "Zou je echt de band opgeven voor een meisje die je nog geen eens een dag kent? Gek mens." Ze sloeg me op mijn hoofd. Met een zogenaamd pijnlijk hoofd wreef ik even over de plek. Het deed gelukkig niet echt pijn.
    'Om eerlijk te zijn heb ik dat nooit gezegd.' Ik zei het voorzichtig, ik wilde haar niet kwetsen, maar het was wel een lichtelijk gemene vraag. Het is als het late kiezen van een moeder tussen haar kinderen. Oké het was waar dat ik haar pas één dag kende, maar als er een moordenaar zou langskomen met de mededeling dat ik een iemand kon beschermen, zou ik niet weten of ik haar zou kiezen of de band. Oké slechte vergelijkenis. Hele slechte.
    "Eten of muziek?"
    'Arghh, jij stelt gemene vragen! Hmmm, eten, anders ga je dood. Dansen of tekenen?'

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Zayn Malik.
    Langzaam verbrak Rose onze kus, waarna ze me aankeek. 'Is er iets?' Vroeg ze uiteindelijk. Shit. Damn. Fuck. Zou ze het doorhebben? Nee, dat was onmogelijk, toch?! Ik zuchtte lichtelijk en mompelde wat, om haar vervolgens recht in de ogen aan te kijken. 'Nee.' Fantastisch, nou ging ik ook nog liegen tegen een geweldig meisje. Ik was echt goed bezig.

Rose Lileas Somerled

Ik volgde Zayn even in zijn bewegingen en probeerde de woorden die hij mompelde verstaanbaar te maken. Maar helaas, geen succses. Ik keek hem terug aan in de ogen, en glimlachte klein en vluchtig. Ergesn had ik het vage gevoel dat er wel iets aan de hand was, maar anders had hij het zeker toch wel gezged? Toch? Ik zuchtte heel zachtjes en keek hem even aan. "Dan is het goed. Maar je moet het me wel zeggen als er iets is."

Zayn Malik.
    Een opgelucht zuchtje verliet mijn mond, ze geloofde het, en ging er gelukkig niet op in. Ik moest deze dagen, nu ik toch hier was, wel even allemaal uit gaan zoeken wat ik nou precies wilde... 'Natuurlijk,' ik glimlachte naar haar, en drukte mijn lippen tegen die van haar aan voor een klein kusje.

Rose Lileas Somerled

Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht, en ik gaf hem een klein kusje terug warna ik nog voor een laatste keer door zijn haar streelden met mijn hand. Langzaam bracht ik mijn andere hand naar achteren waarna ik met mijn vingertoppen in de bloem zak ging en voordat Zayn nog iets kon doen, had ik mijn lippen weer terug getrokken en zaten er witte strepen op zijn wang. Ik keek hem aan en glimlachte schijnheilig.

Zayn Malik.
    Ook Rose drukte haar lippen op die van mij, om ze vervolgens weer ervan af te halen. Ik glimlachte lief naar mij, terwijl ze mijn wang streelde. In een reflex voelde ik iets raars op mijn wang, en ik voelde er tegen aan en merkte dat het de bloem was. Ik grijnsde gemeen naar haar. 'Die ga je zo hard terug krijgen!' Ik maakte me los van haar, en pakte de zak bloem die achter haar stond, en voordat Rose ook maar kon bewegen had ik bijna de halve zak over haar heen gegooid. Grijnzend bekeek ik haar. 'Vind je het nog net zo leuk?' Vroeg ik uitdagend.

Rose Lileas Somerled

In een oogreflex had Zayn, voordat ik iets kon doen, zowat de halve zak over me heen gekiepert. Met gesloten ogen wachtte ik af tot dat hij zou stoppen, waarna ik ze weer openden en hem aankeek. Ik liet mezelf niet klein maken, dus ook niet door hem. Ik grijnsde. "Natuurlijk." Ik hing mijn haar over een schouder terwijl ik het vasthield en de bloem uit schudde in Zayn zijn gezicht, waarna ik de zak uit zijn handen gritsten en de rest van de inhoud over hem heen gooiden. "Die had je kunnen verwachten" zei ik grinnikend.

Mary Carter
    Ik glimlachte even. "Beter , want je moet dus echt nooit de band. Of wat dan ook kiezen onder mij kiezen." Glimlachte ik. "Dansen of tekenen?" "Tekenen. Dan sta ik niet per se voorschut." Glimlachte ik. "Eten of je familie?" Grijnsde ik. Al moet ik opbiechten , ik stelde echt gemene vragen.. Ik grinnikte even en drukte een klein kusje op zijn lippen. ''Alleen omdat ik gemene vragen stel.'' lachte ik.

[ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:11 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Zayn Malik.
    Breed grijzend stond ik haar aan te kijken, het zag er vrij komisch uit, iemand helemaal in het wit. Maar ik was wel te ver in gedachten, waardoor Rose de kans kreeg om de rest van de zak over mij heen leeg te gooien, wat ze natuurlijk maar al te graag deed. 'Die had je kunnen verwachten,' zei ze grinnikend. 'Ergens wel, ja...' Mompelde ik. Ik trok Rose aan haar hand naar me toe, en schudde zo mijn hoofd heen en weer zodat weer bijna alle bloem op haar hoofd terecht kwam. Toch wel handig als je langers als iemand bent.

Rose Lileas Somerled

Een kleine giechel verliet mijn mond waarna ik grijnsde, maar deze grijns verdween meteen toen Zayn zijn haren boven mijn hoofd uitschudden. En op zulke momenten haatte ik het als mensen langer dan mij waren. Een klein en zacht kuchje verliet mijn mond waarna ik met mijn handen door mijn haren wreef en het eruit schudde. "Oke, ik denk wel dat we quite staan nu. Of ben je nog niet uitgespeeld?" vroeg ik grijnzend.

Zayn Malik.
    'Ja, hoor, ik denk van wel,' ik grijnsde. 'Zullen we de cakejes dan maar in de oven doen? Of wacht, daar moeten ze toch in?' Ik klopte nog wat bloem van mijn kleding af, of voor zo ver dat mogelijk was.

Rose Lileas Somerled

Ik grinnikte en knikte. "Jup, maar voordat we ze in de oven doen moeten ze wel in de mallen." Met een klein hupje kwam ik van het aanrecht af waarna ik de beslagkom tussen mijn handen nam en het beslag vervolgens met een spatel in caises deed, wat eigenlijk gewoon de papiertjes waren die om de cakjes heen zouden komen. "Nú kunnen ze in de oven." zei ik terwijl ik hem aankeek en grinnikte. "Ga je gang maar, 150 graden."

Zayn Malik.
    'Mallen?' Vragend keek ik Rose aan, ik had serieus nog nooit van dit woord gehoord. Of was ik nou gewoon weer zo dom? Uiteindelijk mochten ze wel in de oven, en gaf Rose mij de plaat met cakejes. Ik schoof 'm zo de oven in, klapte 'm dicht, en zette 'm op 150 graden. 'Hoe lang moeten we nu wachten?'