• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

Happy Birthday my Potter!

Zayn Malik.
    'Aha, dus als er iets ergs gebeurt, dan is er wel iemand die ons kan "verzorgen"? Bij het woord verzorgen maakte ik even aanhalingstekens. Rose sprong van het aanrecht af en gluurde even bij de cakejes. 'Bijna,' zei ze, waarna ze weer terug kwam zitten. 'Mooi zo, dan hoop ik ook maar dat ze lekker zijn.'

stay safe because I like being alive at the same time as you

[I'm so sorry :( . Wat was de laatste reactie van Liam? ik was deze rpg een beetje vergeten ;$ ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Rose Lileas Somerled

Ik knikte. "Jupp, het zou raar zijn als we geen dokter zouden hebben. Ik ben blij dat er hier een in het dorp zit, want anders moeten we de heletijd op en neer naar de stad." Ik deed de oven weer dicht waarna ik terug ging zitten op het aanrecht, en Zayn even aankeek en knikte. "Ze zijn vast wel lekker, en anders ga ik je dwingen ze op te eten." zei ik met een kleine plagerige grijns.

The expert in anything, was once a beginner.

Liam Payne
    Ik glimlach zachtjes naar Bree en neem voorzichtig en losjes haar hand vast. We moesten nog wachten op de andere en het was al best laat,dat ik er toch lichtjes bezorgd over werd.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(En daarna hadden Harry en Belle de stal weer verlaten, want ze vonden het een slim plan om Liam en Bree alleen te laten.)

Happy Birthday my Potter!

Zayn Malik.
    'Hm, dat is waar ja, ieder dorp heeft er op zijn minst eentje.' Nep geschrokken keek ik haar aan. 'Oh mijn god, nee, dat kan je me absoluut niet aandoen.' Ik grinnikte zachtjes, dit klonkt eigenlijk best wel gay-achtig.

Rose Lileas Somerled

Ik schoot in de lach om Zayn zijn stem. "Het enige dat nog miste is het typische Gay handje." met mijn hand maakte ik gay handje waarna ik grinnikte en mijn hand gewoon weer terug plaatsten op mijn schoot. "Maar misschien ga ik het je wel gewoon smeken met grote puppy ogen."

Brianna Adams
    Ik kijk van Harry naar Belle, die weg gingen. Ongemakkelijk schoof ik heen en weer, en ik wist totaal niet wat te doen. 'Dus...' mompelde ik. Ik keek hem aan, waarna ik verdronk in zijn ogen. Ugh, waarom moest hij zo knap zijn?

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Zayn Malik.
    'Die heb jij nu al voor me gedaan, dus hoeft het niet meer,' ik grijns. 'Hm, we zullen nog wel eens zien of dat werkt.' Ik glimlachte naar Rose, waarna ik opnieuw een trilling voelde van mijn telefoon. Och ja, vast een reminder van het smsje dat ik straks had gekregen, deze keer haalde ik wel mijn telefoon uit mijn broekzak en vergrendelde 'm. Zoals ik al gedacht had, had ik een nieuw smsje. Van Perrie. Ik glimlachte breed naar mijn scherm, voordat ik het smsje opende. 'I miss you...' Was wat het zei, mijn glimlach werd nog iets breder, ik mist haar ook, heel erg. Hetzelfde sms'te ik terug, waarna ik mijn telefoon weer in mijn broekzak opbergde en Rose aankeek.

Rose Lileas Somerled

Ik lachte schamper waarna ik even mijn hoofd schudde. "Dat zal ik maar niet al te snel zeggen want sommige mensen hebben er nog al moeite mee om het zielige gezichtje dat ik dan trek te weerstaan." ik grinnikte zachtjes, waarna ik even naar beneden keek en even op de timer keek van de oven. Nog 1 minuut. Ik haalde mijn hoofd weer omhoog en haalde even een hand door mijn haar waarna ik een beetje met een smerig gezicht naar het bloem keek dat aan mijn hand bleef plakken. "Dus jij...wilt zeggen, dat je dit, niet kunt weerstaan." Ik draaide mijn hoofd even weg van Zayn waarna ik hem weer aankeek met grote puppy ogen en een pruilend onderlipje. Iets waar ik altijd al op geoefend had. Gewoon voor in het geval dat.

Zayn Malik.
    Nog steeds vrolijk keek ik Rose aan, mijn glimlach was nu waarschijnlijk niet lang van mijn gezicht af te krijgen. Rose maakte een pruillipje, en grote puppyogen waarna ze mij weer aankeek. Ik slikte even, en schudde daarna mijn hoofd. 'Ja, dat kan ik.'

Rose Lileas Somerled

De zielige blik verdween van mijn gezicht waarna ik mijn ogen even samen kneep tot spleetjes en ik mijn rechter wenkbrauw optrok en zuchtte. "Dan ben je ook een van de eerste." mompelde ik zachtjes.

xClove schreef:
    Brianna Adams
    Ik kijk van Harry naar Belle, die weg gingen. Ongemakkelijk schoof ik heen en weer, en ik wist totaal niet wat te doen. 'Dus...' mompelde ik. Ik keek hem aan, waarna ik verdronk in zijn ogen. Ugh, waarom moest hij zo knap zijn?

Liam Payne
    Harry en Belle verlieten de kamer en ik zuchtte licht.Ik keek naar Brianna die wat ongemakkelijk heen en weer schoof. 'Dus...' mompelde ze waarna ze me weer in de ogen kijkt,ze had echt prachtige ogen.."Dus,...W-Wat vond je van onze kus?"vroeg ik heel stil,ik wilde weten of ze iets voor me voelde of niet.Ik vond haar eingelijk echt leuk,maar toch...Ik was bang dat als ik weg moest,haar ook niet meer zou zien.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Zayn Malik.
    'Echt?' Ik grijnsde, het zag er nog best wel zieilg uit, natuurlijk, maar ik wilde gewoon niet toegeven. 'Erm, volgens mij zijn de cakejes klaar...' Ik gleed van het aanrecht af en keek door het glas van de oven.

Rose Lileas Somerled

Ik grinnikte zachtjes en knikte. "Ja echt." Ook ik klom van het aanrecht af waarna ik naast Zayn ging staan en ook door het glas van de oven keek, en langzaam knikten. "Jup, ze moeten eruit." Ik ging weer recht staan en haalde twee ovenhandschoenen tevoorschijn waarna ik ze beide aan mijn handen deed, de oven openden en de plaat met cakejes eruit haalden.