• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Ik had gefaald. Ik dacht serieus dat het meel was. Goed begin, Zayn... 'Echt? Maar dat kan niet, hoor,' expres ging ik er nog even tegenin. Zachtjes kneep ze even in mijn wang, waardoor mijn ogen zich verkleinde. Ik grinnikte voordat ik knikte. 'Oke, hopelijk doe ik het dan niet fout...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte en keek hem even aan. "Maar toch is het zo, het staat er zelfs op hier kijk: MEEL" Met mijn vinger ging ik over de grote rode letters die op de zak stonden, waarna ik hem optilden en in Zayn zijn handen duwden. "Je doet het vast prima." ik glimlachte geruststellend waarna ik de eieren uit de koelkast haalden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Beteuterd, als een echt klein kind, keek ik naar het pak, wat toch, helaas, duidelijk meel was. Jammer genoeg. Ik vond het nooit zo leuk om verbetert te worden, en al helemaal niet door een meisje. 'Hm, we zullen zien, hè, als die cakejes straks aangebrand smaken, heb ik je gewaarschuwd.' Ik pakte een soort van bakje, en schudde er wat meel uit, voordat ik het terug bij Rose zette. 'Zo goed?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes. "Dan zal ik daar mee moeten leven, en zoals ik al zei; Je kunt ze altijd nog versieren." Ik brak de schaal van een ei open aan de rand van een bakje terwijl ik de dooier van het eigeel schijdde, en de dooier appart hield in een ander bakje. Ik keek even naar het bakje en knikte. "Precies goed."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik grijnsde. 'Mooi zo, kan ik tenminste nog iets goed doen, wat is er nu wat ik kan doen?' Ik spoelde snel even mijn handen onder kraan af, zodat het bloem wat er op was gekomen verdween.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik mijn handen even afveegden aan mijn short, en Zayn weer aankeek. "Je mag het ei, het suiker de vanille suiker en het bloem mengen. Denk je dat je dat aan kunt?" Bij mijn laatste zin plaatste ik mijn hand even op zijn schouder terwijl ik zachtjes grinnikten en hem met zijn andere hand het bakje voor hield waar het eigeel in zat.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik snifte beroerd, terwijl ik het bakje aanpakte. 'Ik hoop het voor je.' Ik zette het bakje voor me en keek Rose aan. 'Heb je daar wel zo'n meng dinges voor? Ik heb het er niet zo op als mijn handen vies worden...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes en haalde de mixer te voorschijn. "Laagste stand, zachtjes rondroeren, en pas aan zetten als de staven in de kom staan." zei ik terwijl ik de mixer in Zayn zijn handen duwden, en voor de zekerheid toch naast hem kwam staan. "Weet je wat, als jij mixt, dan gooi ik de rest erbij."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat lijkt me een verstandig idee, ja.' De stekker stopte ik in het stopcontact, en steekte de staven in de mixer zelf, voordat ik hem in de kom plaatste drukte ik alvast standje 3 aan, langzaam liet ik de mixer in de kom zakken, en zachtjes bewoog ik hem heen en weer.
    [Dit klinkt echt zoooooo vies. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte terwijl ik nog even toekeek of alles wel goed verliep. Ik knikte even klein en goedkeurend waarna ik naar het andere aanrecht liep en een zak met vanille suiker pakten, het hoekje van de zak open scheurden en het langzaam en beetje voor beetje in de kom gooide. "Ziet er goed uit, alleen moet je wel zorgen zat je overal komt en niet op een plek blijft." ik legde mijn hand even op die van Zayn terwijl ik de leiding overnam en hem de juiste richtingen in wees.
    [Haha jupp x3]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:39 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose legde haar hand op die van mij, en liet me de juiste bewegingen maken. Een kleine kriebel vloog door mijn buik heen bij die aanraking. Focus, Zayn, je mag niet verliefd worden. Absoluut niet. 'Is goed, ik zal het proberen...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte breed en kuste zijn kaaklijn. ''Je was echt goed bezig.'' zei ik grinnikend en keek hem schuin aan. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne en beet op zijn onderlip.
    Ik grijnsde en opende mijn ogen om in zijn blauwe heldere ogen te kijken.

    (Niall?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte breed en kuste zijn kaaklijn. ''Je was echt goed bezig.'' zei ik grinnikend en keek hem schuin aan. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne en beet op zijn onderlip.
    Ik grijnsde en opende mijn ogen om in zijn blauwe heldere ogen te kijken.


    Niall James Horan
    Ik glimlachte alleen. Ik kuste weer haar kaaklijn en terug. 'Tomaten of perziksap?' Dit spelletje had mijn lerares van groep 1 ons geleerd. Zo konden we elkaar beter leren kennen, je vroeg 2 dingen die enigzins bij elkaar paste en vroeg dan welke beter bij hen paste. Dat was zo'n 14 jaar geleden, maar bij een ontmoeting met iemand nieuw had ik het altijd gedaan, het hielp echt . Vond ik dan. En aangezien ik eigenlijk nog niet zoveel over haar wist begon ik met dit randoms.

    [Jaah beetje random...]

    Curlies schreef:
    (Trouwens , misschien ga ik een filmpje opsturen (: weet niet zeker of het met een mac lukt haha)


    [Had je het over wat ik had gezegd? Zo ja, super dat je er in iig al aan denkt =D Mijn vriendin en ik waren al helemaal panisch dat niemand het zou doen en waren opzoek naar een plan B, maar die konden we niet echt verzinnen.]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes waarna ik Zayn even aankeek en ik voelde hoe de kleine blosjes weer op mijn wangen verschenen. Maar ergens wist ik dat ik toch geen kans zou maken, ik was maar iemand van het platte land. Misschiens zelfs een boerin in iemands ogen? Ik haalde mijn hand van die van Zayn en haalde ook de zag met vanille suiker weg, waarna ik het schaaltje met het eigeel pakten en deze er door heen gooide. "Weetje, waarschijnlijk gaat het nog lukken ook."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter
    Ik keek hem met een schuin hoofd aan. "Umh , perzik. Ik haat tomaten." Zei ik uiteindelijk. Ik tuitte mijn lippen. Wat? Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. "Mij of de band?" Zei ik grijnzend. Nawh , het was echt zielig voor hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.