• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik kan hem in ieder geval niet zo een, twee, drie vinden... ;$)


    {dan kijk ik wel even ^^}


    Do what people say you can't.

    Rose Lileas Somerled

    De beweging die Zayn met zijn handen maakten liet me lachen, waarna ik even zachtjes in mijn onderlip beet toen hij grijnsde. Iets dat ik eigenlijk heel erg aantrekkelijk vond. "No need to fear, Super Rose is here to help you". Ik grinnikte waarna ik de witte chocolade stukken brak en in een pan deed.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat vind ik echt zo super aardig van jou, hè, dat had ik nooit verwacht. Nee, grapje, vertel me, wat moet ik doen?' Soms was het gewoon even leuk om sarcastisch tegen mensen te doen, altijd geniaal met die reacties, heerlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik mijn ogen even samen kneep en Zayn aankeek. Maar de sarcastische ondertoon was duidelijk te horen, dus ging ik er verder niet op in. "De chocola smelten, en er doorheen roeren met een pollepel." ik zette het vuur aan terwjil ik een pollepel in Zayn zijn handend duwden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose duwde een pollepel in mijn handen, waarna ik knikte, en leunend tegen het fornuis aan ging staan. De pollepel liet ik erin rusten, en langzaam draaide ik 'm heen en weer. 'Hoe lang duurt dit ongeveer?' Ik glimlachte naar haar, terwijl ik even blikte op de chocola, die langzaam aan het smelten was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik haalde even mijn schouders op. "Niet zo heel lang, eigenlijk moet je het doen op gevoel, en af en toe eens proeven net zolang totdat je het goed genoeg vind." Ik gaf hem een kleine glimlach waarna ook ik in de andere pan de melk chocolade liet smelten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Oke, dan...' Ik roerde nog een paar keer heen en weer, waarna ik een beetje chocolade op de pollepel schepte en 'm uit de pan haalde. Met mijn vinger doopte ik erin en bracht het naar mijn mond, ik likte het af, en het smaakte best al goed, eigenlijk. 'Het is wel goed, zo, denk ik...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik met een andere pollepel door de melkchocolade roerden. Ik keek even in de pan van Zayn en knikte langzaam. "Ziet er goed uit, laat mij eens proeven." ik doopte mijn vinger in het beetje chocolade dat op de pollepel zat en knikte. "Smaakt goed." zei ik terwijl ik het van mijn vinger weglikten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ik weer goed bezig vandaag.' Ik grinnikte, en legde pollepel op het aanrecht, om vervolgens het vuur onder de pan uit te draaien, ik haalde de pan van het fornuis af en zette het op het aanrecht neer. 'En mag ik het nu dan gewoon over de cakejes gieten? Of?' Vragend keek ik Rose aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Heel goed" ik grinnikte waarna ik nog even door de melkchocolade roerden en vervolgens ook het vuur uitzetten. Ik schudde mijn hoofd en keek hem toen weer aan. "Nope, eerst in de spuitzak." Ik hield de spuitzak omhoog waarna ik met de lepen de chocolade uit de pan in de zak begon te gieten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Oh ja, stom! Dat had ik kunnen weten... Heb je nog zo'n zak, of moet ik wachten totdat je klaar bent?' Ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk wel heel erg vaak net iets te lang naar Rose keek, ik moest er echt mee stoppen, straks ging het opvallen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes, en haalde een andere zak te voorschijn waarna ik hem aan Zayn gaf. "Alsjeblieft, ga je gang." ik glimlachte klein waarna ik weer naar de pan keek en verder ging met de chocolade in de zak te gieten. "Zie je wel dat koken helemaal niet zo moeilijk is." zei ik glimlachend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik pakte de zak aan, en glimlachte naar Rose. 'Hm, misschien heb je gelijk. Maar dit zijn cakejes, wie weet wat er met een echte maaltijd gaat gebeuren,' ik grinnikte zachtjes, terwijl ik de zak openhield, en met m'n andere hand de pan optilde, om het er vervolgens zo in te laten lopen. Uiteindelijk zat het er helemaal in, en draaide ik de bovenkant een paar keer om. 'Wat wil je op de cakejes hebben? Of moet ik ze helemaal "bewerken"?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Wie weet ja, misschien dat je dan wel de hele boel laat afbranden." ik lachte zachtjes en draaide de bovenkant van de spuitzak dicht en keek even naar de cakejes en toen naar Zayn. "Maakt niet uit, verzin maar iets. Als jij die helft doet, doe ik de andere helft." ik glimlachte klein waarna ik de cakjes in twee helfden verdeelden, en de onderkant van de spuitzak al op het eerste cakeje plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik schoot in de lach. 'Als ik dat doe, dan ben ik hier nooit meer welkom, denk ik...' En eigenlijk wist ik het wel zeker, dus laten we het maar op cakejes bakken houden, of anders nergens op. 'Oke, is goed.' Ik glimlachte naar Rose, en pakte de andere helft van het cakeje, ik plaatste de spuitzak erop, en kneep er zachtjes in, waarna langzaam de chocolade eruit kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you