• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    {haaihaai, sorry was deze rpg een beetje vergeten :s ehm.. CxStylinson, volgens mij stond mijn laatste reactie in het vorige topic en ik heb nu geen idee of jij daar al op had gereageerd en of je die misschien zou quoten want anders quote ik de mijne wel :Y)}


    Do what people say you can't.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte even. "Beter , want je moet dus echt nooit de band. Of wat dan ook kiezen onder mij kiezen." Glimlachte ik. "Dansen of tekenen?" "Tekenen. Dan sta ik niet per se voorschut." Glimlachte ik. "Eten of je familie?" Grijnsde ik. Al moet ik opbiechten , ik stelde echt gemene vragen.. Ik grinnikte even en drukte een klein kusje op zijn lippen. ''Alleen omdat ik gemene vragen stel.'' lachte ik.

    (Niall? :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    'Stoer, hoor,' mompelde ik. Rose opende de oven, en pakte ovenhandschoenen, waarna ze de plaat uit de oven haalde. Hmm, ik haalde mijn neus even op. 'Het ruikt in ieder geval heel erg lekker, nu nog proeven,' ik zette een paar passen dichter bij en pakte het eerste cakeje vast, waarna ik 'm gelijk weer terug liet vallen. 'Au, heet,' zachtjes blies ik op mijn vinger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145380]Iemand intresse? (:[/url


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik wou hem nog waarschuwen het cakeje niet te pakken, maar ik was te laat en Zayn liet hem terug op de bakplaat vallen. Ik lachte schamper. "Dôh, ze komen net uit de oven." ik grinnikte zachtjes en zette de bakplaat op het aanrecht, sloot de oven en deed de handschoenen uit. "Ze ruiken inderdaad lekker, nu alleen nog even wachten totdat ze afgekoeld zijn."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, dat had ik kunnen voorzien, maar dan nog, au.' Ik stopte met het blazen op mijn vinger, en draaide de kraan open om 'm vervolgens eronder te houden. Dit was al wat beter, zo bleef ik even staat totdat ik bijna niets meer voelde. 'Ja, duurt dat lang? Ik wil ze eten...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik de oven wanten terug legden, en even mijn schouders op haalden waarna ik van de cakjes naar Zayn keek. "Niet echt, ik denk korter dan 5 minuten. Maar nu moeten we de topping maken enzo." Ik liep naar een ander gedeelte van de keuken en haalde een spuitzak uit de kast, en nog wat andere ingrediënten waarna ik weer terug liep naar Zayn en de spullen op het aanrecht legden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose legde alle spullen voor me neer op het aanrecht, waarna ik naar haar glimlachte. 'Kijk, dit kan ik wel. Vroeger mocht ik ook altijd van mijn moeder slagroom op de appeltaart spuiten, met zo'n zak,' ik grinnikte, terwijl ik de zak vastpakte. 'Wat wil je er als eerste in hebben?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte om wat Zayn zei en beet even op mijn onderlip. "Ik heb aardbeien topping, chocolade topping, en vanille topping...Maar we kunnen natuurlijk ookaltijd zelf eentje maken." Ik keek even naar de cakejes waarna ik Zayn weer aankeek. "Kies jij maar, zelf een maken, of uit die drie kiezen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Aangezien ik lui ben,' ik glimlache ontschuldig. 'Kies ik voor alle 3 de toppings, dat kan gewoon toch? Maar anders ligt eraan wat voor we dan allemaal zelf kunnen maken? Want anders is dat ook wel lekker natuurlijk.' Afwachtend keek ik Rose aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl er een kleine frons op mijn voorhoofd verscheen en ik zachtjes in mijn onderlip beet. Iets wat ik altijd deed als ik nadacht. "Hm...we zouden witte chocolade kunnen maken? Als je het daar mee eens bent natuurlijk." Ik keek zayn aan en grinnikte zachtjes waarna ik glimlachte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, dat lijkt me een goed idee!' Bedenkelijk keek ik even voor me uit, waarna ik Rose weer aankeek. 'Gaan we deze "al gemaakte" ook nog gebruiken?,' Bij het woord al gemaakte maakte ik aanhalingstekens. 'Of wil je dan alleen de witte chocolade? Oh, ik weet niet hoe je dat moet maken, trouwens.' Ik grinnikte zachtjes.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes, en vond zijn enthousiasme eigenlijk best wel schattig. Nuchter haalde ik mijn schouders op. "Hm, ik denk alleen de witte chocolade en de melk chocolade." zei ik terwijl ik de juiste ingrediënten op het aanrecht plaatsten. "Maakt niet uit, ik leer het je wel." zei ik met een glimlachje terwijl ik hem aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte, en volgde Rose handelingen terwijl ze alle dingen op het aanrecht plaatste die we nodig zouden hebben. 'Oke, goed. Laten we maar beginnen dan... Help me,' dramatisch hield ik mijn handen in de lucht terwijl ik grijnzend Rose aankeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AgentP schreef:
    {haaihaai, sorry was deze rpg een beetje vergeten :s ehm.. CxStylinson, volgens mij stond mijn laatste reactie in het vorige topic en ik heb nu geen idee of jij daar al op had gereageerd en of je die misschien zou quoten want anders quote ik de mijne wel :Y)}


    (Ik kan hem in ieder geval niet zo een, twee, drie vinden... ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.