• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte waarna er een kleine grijns op mijn gezicht verscheen. "Heel handig, aangezien je in de week dat je met mij opgescheept zit je zal moeten helpen in de bakkerij." Ik trok mijn rechter wenkbrauw even omhoog, waarna ik weer van hem afrolden en omhoog kroop waarna ik een hand door mijn haar haalden en mijn andere hand voor me uitstak.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat gaat een ramp worden,' mompelde ik zachtjes. Rose rolde weer van me af, waarna ze op stond en een hand uitstak. Ik pakte haar hand vast en ging ook weer terug recht staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes om zijn woorden en trok hem omhoog, waarna ik hem aankeek. "Dat komt wel goed, je moet het gewoon leren." Ik gaf hem een klein glimlachje, waarna ik mezelf omdraaiden en hem weer mee begon te trekken, de wankelende trap af, de schuur uit, waarna ik de deur weer achter me sloot en we opweg liepen naar de bakkerij.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Nou ja, volgens mij heeft het niets met leren te maken... Ik ben gewoon een ramp in dingen bakken,' Rose trok me eerst weer meer richting het gammele trappetje. Waarna we beneden stonden, richting buiten, maakte ze de deur dicht, en zo volgde ik haar richting de bakkerij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte en schudde zachtjes mijn hoofd. "Het is makkelijker dan dat het lijkt, en anders dan versier je de cupcakes maar, ofzo." Ik grinnikte bij het idee, terwijl ik even rond keek over het weiland en toen weer mijn blik vooruit richtten. Na een tijdje in stilte te hebben gelopen kwamen we eindelijk aan bij de bakkerij en stak ik de sleutel van de deur in het slot en opende de deur. "Nou ehm...welkom in de bakkerij dan maar."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Goed idee, dat kan natuurlijk ook atlijd nog.' In stilte liepen we verder naast elkaar, na een kleine paar minuten kwamen we waarschijnlijk aan bij de bakkerij. Rose stak de sleutel in het slot en opende de deur. 'Nou ehm...welkom in de bakkerij dan maar.' Ik stapte na haar naar binnen, en grinnikte zachtes. 'Misschien is het handig als je de lichten aandoet? Zo zie ik nog niet heel veel,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Oh uhm...juist ja, de lichten." Ik bofte dat het licht uit was, want ik stond nu te blozen zo rood als een tomaat. Ik liep naar achteren en knipte het lichtknopje aan, terwijl ik even zuchtte. Blij dat de knal rode blosjes al weer waren gezakt. "Nog een keer welkom dan maar." zei ik grinnikend terwijl ik zelf ook even rond keek. "Het is niet veel, ofzo. Maar het is tenminste iets."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose verdween richting achteren, en klikte uiteindelijk het lichtknopje aan. De lampen sprongen in een keer aan, en een paar keer moest ik met mijn ogen knipperen voordat ik daadwerkelijk goed kon zien. 'Nou, dankjewel, nogmaals. Het ziet er leuk uit, in ieder geval, heb je op een dag veel klanten? Moest je trouwens nu niet open zijn?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik glimlachte even. "Dankje." ik haalde nuchter mijn schouders op. "Het is nooit echt heel druk ofzo, de meeste mensen die hier komen, komen uit het dorp. Alhoewel het op woensdag altijd wel druk is, en er dan ook mensen vanbuiten het dorp komen." Ik legde de sleutels in een lade terwijl ik achter de toonbank stond en even het geld in de kassa checkten. Gewoon voor de zekerheid om te kijken of alles er nog was. Ik leunde met beide van mijn handen op de glazen etalage en hield mijn hoofd schuin terwijl ik hem aankeek. "Dus, cackjes bakken dan maar?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hm, hoezo dan alleen op woensdag? Je zou denken dat zaterdag juist een drukke dag is, waar veel mensen komen.' Dat was ook altijd zo bij een supermarkt, of er lag gewoon teveel verschil in. Dramatisch liet ik mijn hoofd naar beneden zakken. 'Daar gaan we dan...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Zaterdag is ook wel druk...Maar ik zou ook niet weten hoe het komt." Ik fronste even bedenkelijk waarna ik even in het niets staarden, en Zayn toen weer aankeek. Ik lachte schamper terwijl ik achter de toonbank vandaag liep en naar hem toen liep. "Oh kom op, het komt wel goed." Ik glimlachte terwijl ik mijn handen via achteren op zijn schouders plaatsten, en hem een klein zetje richting de keuken gaf. Toen we eenmaal in de keuken waren gooide ik een short naar zayn waarna ik dezelfde om deed en even nadacht. "Laten we dan maar gewoon beginnen met iets simpels als een vanille cakeje."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose duwde me richting de keuken, waar ik nog een klein beetje protesteerde, maar waarneer ze me een schort toegooide hield ik "braaf" mijn mond. Langzaam knoopte ik de schort om, voordat ik naast Rose ging staan. 'En nu?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Gaan we cakejes bakken." zei ik met een brede glimlach, ik liep naar een van de keuken kastjes en haalden het benodigde keukengerei eruit. Maar geen kookboek. Mijn ouders hadden me van kleins af aan al geleerd dat je dit het beste op gevoel kunt doen. Natuurlijk hadden we wel kookboeken voor als het echt nodig was, maar voor nu vond ik het niet zo zeer nodig. Ik legde alles ener op het aanrecht, waaronder een zak met bloem die met een kleine plof op het aanrecht kwam waardoor het witte spul omhoog ging in een wolk, en ik het weg wuifde met mijn hand. "Ik neem aan dat je wel weet wat dit al is. Of moet ik dat ook nog uit gaan leggen?" ik grinnikte zachtjes waarna er een grijns op mijn gezicht verscheen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, zo ver was ik al,' mompelde ik zachtjes. 'Ik weet alleen niet hoe, en dat moet jij me uitleggen.' Grijnzend keek ik haar na, terwijl ze allerlei spullen verzamelde die we nodig hadden voor de cakejes. 'Dat is meel, toch?' Alsof ik heel dom was, stelde ik het in een vragende zin. Expres.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik even van de bloemzak naar Zayn keek, en mijn hoofd schudde. "Ahww, helaas, dat is bloem. Meel maak je met bloem en eieren en melk en suiker. Niet zielig zijn nou, je leert het wel." zei ik met een overdreven stem waarna ik even plagend in zijn wang kneep en grinnikte. "Laten we nou maar beginnen, als jij nou bloem in dit bakje gooit net zolang tot dat het 100 gram is. Dan ben je een kanjer."

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 18:52 ]


    The expert in anything, was once a beginner.