• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    De aanrakingen die Zayn achterliet met zijn handen, bezorgden zachte tintelingen in mijn huid en kleine kriebels in mijn buik. En voordat ik het wist, verliet een zacht en klein kreuntje mijn mond, waardoor de blosjes op mijn wangen iets roder werden. Ik plaatsten mijn rechterhand weer op zijn schouder terwijl ik mijn linker afliet dwalen naar zijn borst, en hem daar liet rusten terwijl ik er zachtjes over heen streelden met mijn duim.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik grijnsde een klein beetje waarneer ik merkte dat een klein kreuntje Rose mond verliet, gelijk merkte ik dat haar wang wat begon te bloeien. Wat betekende dat ze bloosde, zo schattig. Ik maakte me langzaam los uit onze geweldige tongzoen, voordat ik haar heel dicht tegen me aan trok en een kusje op haar kruin drukte. Woorden waren op dit moment niet nodig, het leek wel prefect.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Of ik het jammer vond dat hij het verbrook? Ja, want het was perfect, geweldig. Het was alles. Ik liet mijn handen rusten waar ik ze zojuist nog had liggen en ik plaatsten mijn hoofd tegen zijn borstkast terwijl een glimlachje op mijn lippen verscheen en ik even mijn ogen sloot. Het kusje dat hij drukte op mijn kruin liet me zachtjes giechelen terwijl ook ik een kusje op zijn borst gaf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Haar hoofd liet ze rusten op mijn borstkas, en ik wreef weer rustig met mijn vingertoppen over haar arm heen. Zachtjes drukte ze een kusje op mijn borst, ik glimlachte, en trok haar nog wat dichter tegen me aan, voor zo ver dat kon. Als ik wilde kon ik hier de hele tijd blijven liggen, gewoon, alleen Rose en ik. Perfect.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    De glimlach was niet van mijn gezicht af te halen, en werd zelfs iets groter toen Zayn me nog dichter tegen hem aantrok. Dit alles was, en voelde perfect, zijn aanrakingen, hem dicht tegen me aan. Alles. Ik haalde mijn hoofd van zijn borstkast en steunde met mijn ellebogen naast zijn lichaam, terwijl ik mijn hoofd kantelden en hem aankeek. 'Je bent geweldig, weet je dat?" Zei ik met, nogsteeds de blosjes op mijn wangen, terwijl ik even over zijn wang streelden en een kusje op het puntje van zijn neus drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Genietend sloot ik mijn ogen. Ik voelde zijn lippen in mijn nek en het gaf een fantastisch gevoel. "Niall" fluisterde ik. "Blijf hier slapen , oké?" Ik pruilde mijn lip een beetje. Het voelde net zo goed en ik wilde niet precies vanavond alleen slapen. Geen rare bedoelingen of zo..


    Niall James Horan
    'Niall. Blijf hier slapen, oké?' Grinnikend ging ik rustig verder met waar ik mee bezig was, zonder echt antwoord te geven. Ik hoopte dat ze het zou opvatten als een volmondige "ja". Uiteindelijk belandde ik weer bij haar mond en drukte daar als laatst mijn lippen op.
    'Of course I stay.'

    [Kunnen jullie misschien even hier kijken: Klik

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:02 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik glimlachte breed en kuste zijn kaaklijn. ''Je was echt goed bezig.'' zei ik grinnikend en keek hem schuin aan. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne en beet op zijn onderlip.
    Ik grijnsde en opende mijn ogen om in zijn blauwe heldere ogen te kijken.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:18 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik glimlachte en keek Rose terug aan. 'Jij bent ook geweldig, weet je dat?' Ik besefte alleen wel dat ik het mezelf heel erg moeilijk aan het maken was, want als ik verliefd zou worden op Rose, werd het natuurlijk niet het makkelijkste, aangezien ik "thuis" ook nog een vriendin had zitten. Ik zuchtte lichtelijk, wat had ik het allemaal weer goed voor elkaar.
    [Ik vind het leuk om drama te maken, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    'Stiekem was dat ook de bedoeling. Maar we hebben nu Liam en Bree... Wie zouden de andere dan zijn?' vroeg Belle die zichtbaar aan het nadenken was. ' Best een goede vraag eigenlijk, ik zou het ook wel willen weten.' zei ik en ik liep achter Belle aan de stal in. 'Maar goed, niet alleen Liam en Bree, maar dus ook Harry en Belle' ik grijnsde en gaf Belle een knipoog.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    'Maar goed, niet alleen Liam en Bree, maar dus ook Harry en Belle,' hoorde ik Harry zeggen, waarna hij mij een knipoog gaf. Het bezorgde mij een vreemd gevoel in mijn buik, dat ik nog niet eerder gehad had. Ik lachte zachtjes en beet op mijn lip.
    'Oja,' begon ik nog wat lacherig. 'Dan is mijn spelletje helemaal geslaagd.' Dit was serieuzer en ik glimlachte een beetje verlegen. Sinds wanneer was ik verlegen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Ik glimlachte terwijl ik hem nog even aankeek, en toen mijn hoofd op zijn borstkast legden. Maar naarmate de stilte viel, wist ik eigenlijk bijna wel zeker dat er iets aan de hand was. Het was niet die zelfde stilte als daarnet, maar anders, misschien zelfs een beetje pijnlijk en ongemakkelijk. De glimlach vervaagden langzaam van mijn gezicht, waarna ik mijn hoofd kantelden en hem even aankeek. Misschien dat het allemaal toch wel heel onverwachts en snel was? Ik liet mezelf van hem afrollen terwijl ik weer naast hem kwam liggen in het stro.

    [Omg, drama me likes drama :Y)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose keek me even aan, voordat ze zich van me af liet rollen en weer naast me belandde in het stro. Verbaasd keek ik haar aan, en trok een pruillipje. 'Nou, ik had het net een beetje warm...' Of zou ze gemerkt hebben dat ik mezelf niet zo heel goed voelde? Ik was echt heel goed in dingen verbergen. Kuch, kuch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik beet zachtjes op mijn onderlip waarna ik mijn hoofd naar links kantelden, en Zayn aankeek terwijl mijn rechter wenkbrauw even omhoog schoot, maar ik kon het niet laten om zachtjes te lachen om zijn pruillipje. Ik kneep zachtjes in zijn wang. "Ahww, poor, poor Zaynie." Ik liet zijn wang weer los, warana er een kleine grijns op mijn gezicht verscheen. "Jammer dat ik alleen niet weet hoe je het weer 'warm' kan krijgen." zei ik een beetje uitdagend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik grijnsde waarneer ze m'n bijnaam gebruikte, how cute. Schattig was ze inderdaad wel, knap, maar waarschijnlijk zou ik het toch wel weer gaan verpesten. Wat heel logisch was natuurlijk. 'Hoezo niet?' Ik maakte mijn pruillipje nog ietsjes erger, voor zover dat lukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik moest me inhouden om niet harder te gaan lachen om zijn pruillipje. Maar ergens, was het toch ook best wel weer schattig. Een zachte, kleine giechel verliet mijn mond terwijl ik even wat met een plukje hooi speelden en het vervolgens liet voor wat het was en Zayn weer aankeek. Ik schoof iets dichterbij en drukte een kusje op zijn lippen. "je lijkt mijn broertje wel, die trekt ook altijd zo'n gezicht als ie iets heel graag wilt."


    The expert in anything, was once a beginner.