• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Laten we het hopen,' ik grijnsde, waarna ik de mixer heen en weer bewoog. 'Hm, misschien kunnen we genoeg cakejes bakken, zodat we straks aan iedereen in ieder geval jou geweldige kookkunsten showen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes terwijl ik het laatste beetje eigeel uit het bakje haalden met een lepeltje en dit vervolgens ook in de beslagkom deed. "Nooit de hoop opgeven." En ergens, was dat makkelijker gezegd dan gedaan. Want zo'n beetje mijn hele leven was gaan bestaan uit Hoop, misschien dat mijn leven zelfs afhing van Hoop? Want elke avond hoopte ik nogsteeds dat mijn moeder beter zou worden, dat er een medicijn kwam om haar beter te maken. Maar naarmate haar toestand verslechterde, begon ik mijn hoop te verliezen. Zayn zijn stem haalde me terug uit mijn gedachtens, waarna ik even op mijn onderlip beet en langzaam knikten. "Dat zouden we kunnen doen ja."


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Oproep voor AgentP & CxStylinson,
    Waarom reageren jullie niet?)


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Nou ja, je kunt niet altijd sterk blijven natuurlijk, ooit gaat er vast iets mis of stuk.' Ik bewoog nog een paar keek heen en weer, voordat ik de mixer uitzette en 'm afklopte aan de kom. 'Is het zo goed genoeg? Of moet het nog iets meer? En natuurlijk gaan we iedereen de cakejes showen, als we genoeg hebben.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan
    'Mij of de band?' Ik verschoot gelijk van kleur.
    'Ik zal er altijd zijn voor mijn meisje,' fluisterde ik in haar oor. Weer een kusje op haar mond. 'Konijntjes of paarden?' Eerlijk gezegd begon ik op wat luchterige onderwerpen over te gaan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rose Lileas Somerled

    ooit gaat er vast iets mis of stuk...ooit gaat er vast iets mis of stuk... Zayn zijn laatste woorden spookten als een soort van echo door mijn hoofd. Mijn hele situatie was al mis en stuk. Ik zuchtte zachtjes terwijl ik even langzaam knikten en met een klein hupje op het aanrecht sprong. Ik wierp even een blik in de kom, waarna ik een staaf uit de mixer trok en wat beslag er vanaf schraapten met mijn vinger en deze vervolgens in mijn mond stopte om te proeven. "Hij smaakt geweldig! Hier proef maar eens." zei ik terwijl ik de andere staaf eruit trok en deze voor Zayn zijn neus hield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik keek Rose even aan, ze leek zo bedroefd, verdrietig, maar na de ene seconde was dat al weer verdwenen. Vrolijk ging ze op het aanrecht zitten, en likte wat van het beslag af, waarna ze met haar vinger erlangs schraapte en het voor mijn neus hield. 'Hij smaakt geweldig! Hier proef maar eens.' Ik grinnikte, pakte haar hand vast en likte langzaam het beslag af. 'Hm, inderdaad, niet slecht. En weet je, ik kan nu cakejes bakken, hoe cool is dat?' Grijnzend keek ik Rose aan, terwijl ik nog steeds haar hand vast had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik keek Zayn even aan toen hij het beslag van mijn vinger likte en grinnikte zachtjes omdat het eigenklijk best wel kietelden. Iets waar ik vrij slecht tegen kon. Ik keek hem weer aan en knikte. "Heel cool, Zayn, heel cool. Ik zei toch dat het zou lukken." ik grinnikte even heel zachtjes, waarna mijn gegrinnik overliep in een kleine glimlach en al weer die verdomde blosjes op mijn wangen verschenen omdat hij nogsteeds mijn hand vast had. Ik beet even op mijn onderlip waarna ik een klein kusje op zijn mond gaf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter
    "Konijntjes of paarden?" Ik keek hem lachend aan. "Konijn. Ze zijn veel schattiger." Glimlachte ik. "Zou je echt de band opgeven voor een meisje die je nog geen eens een dag kent? Gek mens." Ik sloeg hem op zijn hoofd. "Eten of muziek?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    'Weet ik, ik ben gewoon cool.' Sarcasme, kuch. Langzaam verscheen er een glimlach op haar gezicht, waarna ik ook automatisch moest glimlachen. Ook begon ze weer te blozen, wat haar echt ontzettend schattig stond. Ik zette een paar stapjes dichter bij, en beetje bij beetje drukte ze haar lippen op die van mij. Zachtjes kuste ik haar terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Heel cool ja." mompelde ik zachtjes tegen zijn lippen aan. Ergens was het mijn bedoeling geweest om hem maar een klein kusje te geven, maar natuurlijk had ik er geen problemen mee dat hij me zachtjes terug kuste. Ik sloot mijn ogen terwijl ik zachtjes met mijn duim over zijn hand streelden en mijn andere hand op zijn schouder plaatsten waarna ik hem voorzichtig wat dichterbij trok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Weet ik,' mompelde ik tussen onze kus door. Ik ging nog wat dichter bij haar staan, totdat ik het aanrechtblad voelde en niet meer verder kon. Ik plaatste mijn handen op haar heupen, en tekende rustig cirkeltjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik glimlachte klein tegen zijn lippen aan terwijl ik mijn hand ,die op zijn schouder lag, ontspanden en zachtjes omhoog streelden richting zijn hals, waar ik zachtjes mijn duim over zijn sleutelbeen heen streelden. Een vluchtige kriebel scht weer door mijn buik terwijl ik mezelf mee liet slepen in het moment, en weer zachtjes in zijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Langzaam streelde ze met haar hand langs mijn hals, richting mijn sleutelbeen, en weer voelde ik een kleine kriebel in mijn buik, die er eigenlijk helemaal niet hoorde te zijn, maar het was allemaal gewoon te mooi om waar te zijn. Zachtjes beet Rose op mijn onderlip, ik grijnsde klein, voordat ik mijn mond opende, en mijn tong haar mond verkende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    De grijns van Zayn die ik tegen mijn lippen aan voelden maakten de blosjes op mijn wangen iets roden, en liet een tweede kriebel door mijn buik heen gaan. Ergens vroeg ik me af wat dit was, want het was té kort voor liefde? Toch? Ik haalde mijn lippen van elkaar toen ik Zayn zijn tong tegen mijn lippen aanvoelden, en nog geen seconden daarna speelden onze tongen alweer het liefdesspel dat ze eerder al hadden gespeeld. Ik verplaatsten mijn hand naar zijn nek en trok hem ,voor zo ver dat kon, nog dichter tegen me aan, terwijl ik zachtjes door zijn haar streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.