• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Langzaam kwam ze iets dichterbij, waarna ik grijnsde, zachtjes drukte ze haar lippen op die van mij, voordat ik ook kon reageren haalde Rose haar lippen alweer van die van mij af. 'Je lijkt mijn broertje wel, die trekt ook altijd zo'n gezicht als ie iets heel graag wilt.' Ik pakte haar handen vast, en kneep er zachtjes in, voordat ik haar weer grijnzend aan keek. 'En werkte het bij je broertje? Ik heb nu wel gehad wat ik wilde,'
    [Hebben ze hun telefoons nog? Anders kan ik Zayn wel even een smsje laten krijgen, hehehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik beet zachtjes in mijn onderlip en giechelde zachtjes terwijl kleine blosjes weer op mijn wangen verschenen. Zachtjes streelde ik met mijn duimen over zijn handen terwijl ik nuchter mijn schouders op haalden. "Soms...Maar 9 van de 10 keer wel. Bij mijn ouders werkte het nooit, dus kwam hij altijd naar mij en toen kreeg hij altijd wel zijn zin." Ik grinnikte zachtjes bij die gedachten. Ik keek Zayn weer aan en beet weer even op mijn onderlip.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose streelde zachtjes met haar duimen over mijn handen, wat me weer een fijn gevoel gaf, maar ik mocht absoluut niet verliefd op haar worden. Dat ging nog eens heel lastig worden. 'Ja, dat ken ik precies. Zo had ik het altijd met mijn zusjes, dan werden mijn ouders later kwaad op mij omdat ik ze dan iets had gegeven wat ze eigenlijk helemaal niet mochten,' zachtjes grinnikte ik als ik eraan terug dacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik knikte bevestigend en wist precies wat hij bedoelden. "Dat is heel herkenbaar, een keer kwam mijn broertje binnen en vroeg mijn ouders om een chocolade muffin, maar ze zeiden; nee. Dus toen was hij zo sluw en slim genoeg om naar de bakkerij te lopen, en even zijn puppyogen aan mij te komen laten zien, met als klap op de vuurpijl. Het beruchtte pruillipje. Mijn ouders werden boos en ik moest al dat wat hij opgegeten had zelf terug betalen. Maar ik kon het hem wel vergeven." Ik glimlachte even, terwijl ik weer wat twijfelend mijn hoofd tegen zijn zij aanlegden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    NOI schreef:
    Zayn Malik.
    Langzaam kwam ze iets dichterbij, waarna ik grijnsde, zachtjes drukte ze haar lippen op die van mij, voordat ik ook kon reageren haalde Rose haar lippen alweer van die van mij af. 'Je lijkt mijn broertje wel, die trekt ook altijd zo'n gezicht als ie iets heel graag wilt.' Ik pakte haar handen vast, en kneep er zachtjes in, voordat ik haar weer grijnzend aan keek. 'En werkte het bij je broertje? Ik heb nu wel gehad wat ik wilde,'
    [Hebben ze hun telefoons nog? Anders kan ik Zayn wel even een smsje laten krijgen, hehehe.]


    (Jep, maar ze hebben verder geen internet of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    (Trouwens , misschien ga ik een filmpje opsturen (: weet niet zeker of het met een mac lukt haha)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Zo ging het bij mij inderdaad ook altijd,' Rose legde haar hoofd weer terug op mijn borstkas, waarna ik mijn arm om haar heen sloeg. Rustig wreef ik eroverheen, totdat ik een trilling voelde bij m'n broekzak. Mijn telefoon, natuurlijk. Veel moeite om 'm te pakken had ik niet, ik liet het maar lekker zo.
    [Yay, dan kan ik een beetje drama maken, hehe. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes en knikte begripvol. "Volgens mij gaat het eigenlijk altijd zo bij ieder klein kind. Mijn moeder vertelde me dat ik dat ook altijd deed, maar dat het alsnog geen effect had, allhoewel 1 keertje, maar dat was dan ook echt de enige keer." Ik staarde een beetje in het niets en dacht terug aan die herinneringen tot dat de trilling van een mobiel me terug haalden naar de realiteit. Ik keek even naar de telefoon in Zayn zijn broekzak, en keek hem toen weer aan. "Moet je niet opnemen of terug sms'en?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Nee, hoor, ik was altijd een fantastisch lief kind,' grijnzend keek ik haar aan. 'Nah, ik heb niet zoveel zin om te kijken, eigenlijk...' En wie weet wie het zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een schampere lach verliet mijn mond terwijl ik Zayn weer aankeek. "Ja dag, daar geloof ik dus niets van." zei ik met een kleine grijns. Ik kroop iets dichter tegen hem aan, en haalde even nuchter mijn schouders op. "Dat is herkenbaar."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Waarom niet? Het is echt zo hoor, ga maar vragen aan mijn moeder,' nog steeds grijnzend bleef ik haar aankijken. Ik sloeg mijn arm weer om haar heen, en trok haar nog wat dichter tegen me aan. 'Dat heeft iedereen wel eens...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte, terwijl ik weer begon te blozen toen hij me dichter tegen zich aantrok. Ik kantelde mijn hoofd even en keek hem aan. "Daar houd ik je aan, ik ga het vragen aan je moeder zodra ik haar zie." Ik grinnikte en plaatsten mijn hoofd weer op zijn borst, en knikte langzaam. "Dat is waar, maar 9 van de 10 keer neem ik niet op omdat ik te lui ben."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik grinnikte. 'Daar houd ik je aan. Zodra we hier weg zijn, zal ik je aan mijn moeder voorstellen, dan kan je uitgebreid met haar praten.' Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Hm, ja, soms. Meestal neem ik op, maar nu lig ik gewoon te lekker, en voor deze ene keer ben ik ook gewoon lui,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes terwijl ik even aan een kleine spriet van het hooi frummelden. "Iedereen heeft wel eens dagen en momenten waarop hij lui is, ookal is dat bij mij bijna elke dag." Ik grinnikte bij mijn laatste woorden, waarna ik het sprietje weggooiden en weer boven op Zayn rolden. "Wil je de bakkerij zien?" vroeg ik terwijl ik mijn hoofd schuin hield en hem aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik grinnikte zachtjes, voordat ik knikte. 'Tegen woordig ben ik niet meer zo lui als vroeger,' ik vond het altijd heerlijk om gewoon dagen op de bank door te verspenderen. Helaas kon dat nu niet meer, en was ik dus ook minder lui. Na een paar minuten in stilte, rolde Rose zich weer op me en keek me aan. 'Wil je de bakkerij zien?' Vroeg ze. Ik knikte nog een keer. 'Dat lijkt me wel een handig ideetje, niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you