• Hier kun je typen aan welke artiest je een HEKEL hebt.

    Hou het wel netjes


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik heb niet egt een hekel aan een artiest maarjah


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Amy Whinehouse & Anouk :]


    wth.

    Hekel? Geen. Maar er zijn er wel wat die ik niet mag, zoals Snoop Dogg (en die andere gangstertjes) en meneer Bieber omdat ik niet van arrogantie hou.


    No growth of the heart is ever a waste

    miley cyrus en justin bieber


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb aan geen enkele artiest een hekel aangezien ik ze niet persoonlijk ken, maar Justin Bieber is dan toch iemand die ik niet mag.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 12:40 ]


    Scream for mercy!

    Justin Bieber en Kate Moss.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Justin Bieber,(nerd)

    Sieneke. Een kutlied zingen op het songfestival en dan huilen omdat ze niet door is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Justin Bieber, vanwege zijn arrogantie. Maar dat is niet echt een hekel hebben, hij heeft trouwens goede liedjes.
    Eneh, Miley Cyrus en die andere Disney sterretjes.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    rappers,justin bieber , britney spears en dat soort artiesten (ik ben een metal,rock,punk fan)


    behind very angel is a demon

    Jonas Brothers. :$

    vadsige rappertjes, justin bieber, miley cyrus, lady gaga, anouk, amy winehouse, nick&simon etc, euh.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    BLIND schreef:
    Sieneke. Een kutlied zingen op het songfestival en dan huilen omdat ze niet door is.


    Idd die liedje van haar
    bah blijft de hele tijd in je hoofd spoken.
    SJALALIE SJALALA(puh) bah


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Cyrus.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Justin Bieber, Sieneke, Jan Smit, Snoop Dogg.


    *insert philosophical cringe expression here*