• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Sorry dat wist ik niet..

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:32 ]

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte en keek hem aan. "Ja je weet wel, een mal. Bijvoorbeeld als je iets gaat maken met gips, dan stop je de gips toch eerst ook altijd in een gipsmal. Zo werkt het eigenlijk dus ook een soort van met cakjes." Ik keek even naar Zayn die de cakjes in de oven deed, en met een klein hupje sprong ik weer op het aanrecht. "Ongeveer 15 minuten."


    The expert in anything, was once a beginner.

    -

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Oh, die dingen, ja, die ken ik wel. Vroeger gebruikte mijn zusjes die als ze iets met klei gingen maken, uiteindelijk zat ik ze altijd te helpen omdat het hun niet lukte,' ik schudde mijn hoofd en grinnikte zachtjes, waarneer ik naast Rose op het aanrecht plaats neem. 'Oke, dat word wachten dan. Nog iets leuks te vertellen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte en beet even op mijn onderlip en knikte. "Dat is best wel herkenbaar, mijn broertje ging een keer iets van gips maken, maar ik was zo dom om hem even alleen te laten en nog geen 10 minuten later zat zijn hand vast in de mal en was het gips al opgedroogd. Dus zat zijn hand vast." ik grinnikte even zachtjes terwijl ik terug dacht, en keek Zayn toen vervolgens weer aan. Ik dacht even na en schudde toen mijn hoofd. "Niet echt. maar, hoe vind je het hier tot nu toe?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte even. "Beter , want je moet dus echt nooit de band. Of wat dan ook kiezen onder mij kiezen." Glimlachte ik. "Dansen of tekenen?" "Tekenen. Dan sta ik niet per se voorschut." Glimlachte ik. "Eten of je familie?" Grijnsde ik. Al moet ik opbiechten , ik stelde echt gemene vragen.. Ik grinnikte even en drukte een klein kusje op zijn lippen. ''Alleen omdat ik gemene vragen stel.'' lachte ik.


    [Aangepast.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik schoot in de lach. 'Echt?! En toen, hoe is die er uiteindelijk weer uitgekomen?' Ik knikte langzaam. 'Wel goed, het is natuurlijk echt heel erg wennen, maar ik kan het volhouden, en daar gaat het om, niet waar?' Ik grinnike zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes terwijl ik vervolgens klein glimlachte en hem aankeek. "Ik heb eerst met veel gepruts de mal weg moeten halen, en vervolgens moest ik het gips voorzichtig open breken met een kleine hamer. En het duurde zeker wel 1 uur voordat mijn broertje zijn hand weer terug had." Ik grinnikte zachtjes, en knikte. "Dat is waar, het is altijd even wennen als je ergens nieuw bent, of als je de omgeving niet kent." Ik lachte zachtjes bij zijn laatste woorden. "Dan ben ik blij voor je dat je het vol kan houden."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Serieus? Een hamer? Heb je hem dan geen pijn gedaan?' Ik zou echt als de dood zijn als iemand me met een hamer moest gaan "slaan", dat had wel iets weg van een horrorfilm. 'Hmm,' ik knikte even. 'Inderdaad, alle nieuwe dingen zijn wennen, eigenlijk. Ik hoop dat het me ook gaat lukken.' Ik glimlachte even.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik schudde mijn hoofd. "Nee natuurlijk heb ik zijn hand niet geraakt, ik heb alleen zachtjes geslagen totdat het gips open brak en ik het er verder eigenlijk af kon trekken." Nee, ik zou mijn broertje nooit pijn doen. Never. Ik moest er niet eens aan denken. Ik keerde mijn hoofd naar rechts en keek Zayn aan terwijl ik ook even klein glimlachte. "Het gaat je vast wel lukken, net zoals met cakejes bakken." ik grinnikte zachtjes


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Oke, logisch eigenlijk, daar zorg je wel voor. En anders kon je natuurlijk naar een dokter gaan, of is hier geen dokter?' Ik schudde even met mijn hoofd, weer zo'n domme vraag, natuurlijk moest hier een dokter zijn. 'Laten we het hopen, oh ja! Zijn die al klaar, trouwens?' Ik was echt benieuwd wat ik er van gemaakt had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Oproep voor Nyan & xClove,
    Waarom reageren jullie niet?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Omdat Clovex niet reacheert :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte. "Er is hier wel een dokter ja, maar die komt huis aan huis. Niet dat dat iets uitmaakt ofzo. Het is zelfs wel fijn eigenlijk." Ik grinnikte zachtjes toen Zayn met zijn hoofd schudde. "Laten we eens even kijken" Met ,alweer, een hupje sprong ik van het aanrecht af, waarna ik bukte en de oven even open deed en een blik wierp op de cakejes. "Bijna."


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Oké, ik ga haar een gb sturen c; )

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:55 ]


    Happy Birthday my Potter!