• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Inderdaad, zo ging het bij mij thuis ook altijd, eigenlijk nog best wel grappig dat het zo in elkaar steekt.' Ik trok Rose iets dichter tegen me aan, waarna ik mezelf naar achteren liet vallen, en ik nu weer terug in het stro lag, ik hield mijn arm om Rose heen, terwijl zij gewoon ook rustig bleef liggen. 'Oh ja? Daar heb ik nog niet veel van gemerkt dan.' Zei ik met een soort uitdaging in mijn stem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Eigenlijk wel ja." zei ik met een klein glimlachje toen ik hem aankeek. Zayn trok me mee toen hij zich achterover terug liet vallen in het stro, iets dat me zachtjes deed giechelen. Weer kroop ik tegen hem aan, wel nogsteeds een beetje twijfelend, maar al wel met meer zekerheid dan daarnet. Mijn rechterwenkbrauw schoot omhoog terwijl ik boven op hem rolden, zijn polsen tegen de grond drukten onder de mijne en hem aankeek terwijl ik mijn hoofd schuin hield. "Oh nee? Moet jij maar eens opletten."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter
    Genietend sloot ik mijn ogen. Ik voelde zijn lippen in mijn nek en het gaf een fantastisch gevoel. "Niall" fluisterde ik. "Blijf hier slapen , oké?" Ik pruilde mijn lip een beetje. Het voelde net zo goed en ik wilde niet precies vanavond alleen slapen. Geen rare bedoelingen of zo..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ze rolde zich bovenop me, en pakte mijn polsen vast. 'Oh nee? Moet jij maar eens opletten.' Zei ze. Ik grijnsde breed. 'Ja, zal ik doen,' ik verschoof mijn hoofd wat, en beet op mijn lip. Eigenlijk was ze gewoon heel erg sexy.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    De grijns op mijn gezicht verbreden echter toen ik Zayn op zijn onderlip zag bijten. Damn. Het maakte dat ik zelf ook even op mijn onderlip beet en hem met een iet wat ondeugende blik aankeek, ik bracht mijn hoofd wat dichterbij, zodat het puntje van mijn neus de zijne raakten. "Mooi" fluisterde ik nog net, voordat ik mijn lippen tegen de zijne aandrukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Zachtjes beet ook Rose op haar onderlip, een vreemd gevoel verspreide zich in mijn buik. Ze bracht haar hoofd wat dichter bij die van mij, en onze neuzen raakte elkaar aan. Mijn adem versnelde zich een klein beetje. 'Mooi,' fluisterde ze, voordat ze haar lippen op die van mij drukte. Ik reageerde niet direct, rustige probeerde ik normaal te ademen, waarna ik Rose zachtjes terug kuste. Eigenlijk wilde ik mijn handen op haar heupen plaatsen, maar Rose had ze nog steeds vast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes kuste hij me terug, iets wat ik eigenlijk niet van hem had verwacht. Maar het was zacht, teder en lief. En het maakte,alweer, dat ik lichtjes begon te blozen. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik de greep om zijn polsen wat verslapten, en ze uiteindelijk los liet en met mijn vingertoppen over zijn armen streelden, en uiteindelijk mijn handen op zijn schouders plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Het voelde zo goed, terwijl we kuste. Alsof het nooit anders was geweest. Haar handen verslapte iets, waarna ze mijn polsen helemaal losliet. Haar handen kwamen op mijn schouders terecht. Rustig plaatste ik mijn handen op haar heupen, en teken cirkeltjes met mijn vingers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Met de seconden voelde ik hoe mijn lichaam zich onspande. Dit alles veroorzaakte een raar gevoel in mijn buik van kleine golfjes en stromingen, die des te heviger werden toen ik voelde hoe hij met zijn vingertoppen rondjes maakten op mijn heupen. En ik deed het zelfde bij zijn schouders, doormiddel van kleine kneepjes te geven, terwijl ik zachtjes en plagend even in zijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Annabelle Sophia Loverose

    Harry grijnsde. 'Ja ik ook,' zei hij. 'Ik heb het gekke idee dat jouw spelletje veel romances oplevert.' Ik lachte ondeugend.
    'Stiekem was dat ook de bedoeling. Maar we hebben nu Liam en Bree... Wie zouden de andere dan zijn?' Ik dacht na. We hadden geen idee wie wie had gevonden. Terwijl ik nadacht over wie ik wel bij elkaar vond passen, liep ik de stal binnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Haar handen maakte zachte kleine bewegingkjes op mijn schouders, het warme gevoel in mijn buik werd alsmaar gekker, waarna ze vorderde met deze bewegingnen. Met haar tanden beet ze zachtjes op mijn onderlip, een kleine kreun verliet mijn lippen voordat ik daadwerkelijk mijn mond opende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    De kleine kreun die Zayn zijn lippen verliet deed me een beetje grijnsen tegen zijn lippen. Ik streelde even met mijn rechter hand door zijn zachte haren waarna ik deze weer rustig op zijn schouder plaatsten net zoals mijn linker hand deed. Het voelde allemaal zo goed, het voelde ergens ook best wel vertrouwd, maar bovenal. Het voelde perfect. Maar ergens ging ik mezelf afvragen of het niet té snel ging, maar om eerlijk te zijn, had ik daar helemaal geen problemen mee. Zachtjes opende ik mijn lippen een beetje waarna ik teder met mijn tong over zijn onderlip likte en wachtte op toestemming.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Met haar hand streelde ze rustig door mijn haren heen, normaal gesproken had ik er echt een vreselijke hekel aan als iemand aan mijn haren kwam, maar bij Rose had ik er niet zoveel moeite mee. Eigenlijk had ik bij haar nergens moeite mee. Haar tong likte zachtjes over mijn onderlip, waarna ik mijn mond een stukje verder opende en haar de toestemming gaf die ze wilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes streelde ik met mijn tong over de zijne, waarna deze begonnen aan een innig liefdesspel. Met de minuut, voelde ik mezelf meer op mijn gemak, en verdween de gespannenheid die zich zo juist nog in mijn lichaam bevond. Alles ging vanzelf, wat waarschijnlijk kwam omdat het vertrouwd aan voelden. Iets dat ik raar vond want zolang kenden ik hem niet, hooguit een dag. Meer niet. Zachtjes streelde ik met beide van mijn duimen over zijn sleutelbenen, waarna ik mijn handen langzaam maar zeker af liet dwalen naar zijn borstkast.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Haar tong streelde zachtjes die van mij, wat me een tinteling bezorgde in mijn buik. Langzaam begonnen ze aan een heus liefdesspel. Terwijl mijn ene hand richting haar nek ging, en ik 'm voorzichtig daar plaatste om vervolgens wat van haar haren in mijn liet glijden. Mijn andere hand liet ik richting haar wang gaan, waarna ik 'm erop plaatste en zachtjes met mijn duim eroverheen streelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you