• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    [Tweede pagina^^ Nialler? Ik zeur te veel..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Ze zijn vast aan het kleffen. Niet dat wij dat doen , maar alsnog. Als je het vanaf onze perspectief bekijkt , is het echt goor. Maar met elkaar natuurlijk niet.' Ik moest even lachen door haar reactie.
    'Maar wij kunnen er ook wat van hoor.' Ik ging met een beweging boven haar hangen en drukte mijn lippen op de hare. Ik wilde nu wel een stapje verder proberen, als zij dat zou willen natuurlijk. Ik tikte met mijn tong tegen haar bovenlip aan, vragend om toestemming.

    [Haha, maakt niet uit. Maar je wist dat ik online ben, dan is het logisch (vind ik...)]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:44 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik glimlachte even. Hij vroeg om toestemming en ik opende mijn mond. Uit reflex hing ik mijn armen in zijn nek. Dat alles zo snel kon veranderen , ik had het zelf nog nooit verwacht.

    [Inspiloos , bleh.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Beetje mijn late topics. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.
    'Is het lang geleden? Als je er niet over wilt praten is het ook goed, dat begrijp ik best.' Rustig ging ik even recht liggen in het stro, en rekte me uit. Voordat ik terug op Rose blikte. 'Hm, ligt eraan hoe ik me voel... Maar meestal zijn we gewoon met zijn allen en doen we iets gezelligs.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik staarde wat omhoog naar de houte plinte van het plafond terwijl ik even mijn schouders ophaalden. "Een beetje, ik was 16, dus 2 jaar geleden. Van het een op het ander is hij weg met de auto, wanneer je de deur open doet en de politie aan de deur staat met het bericht dat je vader is omgekomen bij een auto ongeluk...Het gaat zo snel dat je het op dat moment niet kan beseffen, terwijl je hoop dat het niet zo is en het allemaal een nare droom is en je jezelf inprent dat je gewoon weer wakker word. Maar tegelijkertijd weet je dat dit niet zo is, en dat het de nare werkelijkheid is." Ik sloeg een zucht, het voelde raar ik had er nog nooit zo open over gepraat, maar zayn voelde op de een of andere manier vertrouwd aan. Ik knikte langzaam. "Klinkt wel leuk...het is vast heel anders dan hier."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan
    Steunend op mijn armen verkende ik haar mond met mijn tong. Dit had ik nooit verwacht, vanmorgen vroeg waren we hier aangekomen en nu lag ik in een bed met een meisje te zoenen. Hoezo snel? Maar het voelde goed, dus waarom niet? Met een hand strijk ik een plukje haar weg, uit haar gezicht en glimlach naar haar.
    'Je bent fantastisch.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    "Je bent fantastisch." Zei hij glimlachend. "Jij ook." Ik grijnsde en draaide ons om zodat ik nu boven hem hing. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne. Het was pure liefde. Dat hoopte tenminste.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Wat twijfelend schoof ik dichter naar haar toe en sloeg mijn arm om haar schouder heen. 'Wat vreselijk voor je, denk je nog vaak aan hem?' Ik zou me zoiets nooit voor kunnen stellen. Ik heb altijd gewoon goed met mijn ouders "geleefd". 'Ja, is het ook. Alleen als je te lang met elkaar op de lip zit, ga je echt na een tijdje genoeg van elkaar krijgen.' Een klein lachje verscheen rond mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachte perziken blosjes verschenen op mijn wangen, toen Zayn zijn arm om mijn schouder heen sloeg. Ik haatte het als ik bloosde, en ik deed het nog snel ook. Ietsje twijfelend schoof ik mezelf wat dichter bij waarna ik mijn hoofd, nogsteeds twijfelend, tegen zijn borstkast aanlegden. Ik knikte langzaam. "Elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconden...Soms dan vraag ik me af hoe alles zou zijn geweest als hij nog had geleefd?" Ook had ik me dan afgevraagd of mijn moeder nu niet half opsterven lag. Ik grinnikte zachtjes, terwijl ik hem even aankeek en toen weer terug keek naar het plafond. "Dat begrijp ik wel, hoe goed bevriend je ook met iemand bent, soms dan kunnen ze het bloed onder je nagels van daan halen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Langzaam schoof Rose ook wat dichter naar mij toe, waarna ze haar hoofd tegen mijn borstkas aanlegde. Ik glimlachte, en wreef rustig met mijn vingers over haar arm heen. 'Heel anders, natuurlijk... Dan hadden jullie samen vader-dochter dingen kunnen doen, of hadden jullie niet zo'n goed band?' Ik grinnikte zachtjes. 'Daar heb je helemaal gelijk in, daarom is het soms echt wel even fijn als je dan een tijdje "rust" hebt.' Bij het woord rust maakte ik aanhalingstekens, rustig bleef het namelijk nooit echt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik sloot mijn ogen even bij de gedachten van 2 jaar terug, het bracht zoveel gedwee, verdriet, pijn, rouw, maar vooral liefde en geluk. Ik had mezelf voor genomen om zoveel mogelijk aan de goeie dingen te denken. Ik kantelde mijn hoofd wat en keek Zayn aan. "Je zou eens moeten weten, mijn vader was mijn beste vriend, sowieso was ik altijd heel close met mijn ouders..." Ik zuchtte zachtjes maar grinnikte daarna. "Ach, niemand zal echt ooit rust vinden." Ik grinnikte zachtjes en plaatste voorzichtig mijn andere hand op zijn borst.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte. 'Hm, ja, dat heb ik dan meer met mijn moeder, wij zijn vooral heel close. Maar ik heb ergens gehoord dat een zoon het altijd meer met zijn moeder heeft, en een dochter met haar vader.' Ik grinnikte, vaak was het ook nog waar ook. 'Rust, tja, ligt eraan waar je het over hebt. Maar op dit moment vind ik de rust nog best wel,' ik grijnsde breed en keek Rose aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    'Jij ook.' Glimlachend keek ik naar haar op, want we waren inmiddels van positie gewisseld. Ik klemde mijn armen helemaal om haar heen en trok haar bovenop me.
    'Als je dat maar weet,' fluisterde ik grijnzend in haar oor. Daarna trok ik haar mogelijk nog dichterbij en drukte verschillende kusjes in haar nek. Ik was meer zo'n jongen van het knuffelen, dus dit vond ik heerlijk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes om wat Zayn zei, en knikte. "Dat heb ik ook gehoord, mijn vader was dan ook altijd heel erg bezorgd om mij. Niet dat mijn moeder dat niet was, en niet dat hij dat niet was om mijn broertje...Maar toch was het anders. En ik denk inderdaad dat dat ook waar is.". Zayn zijn grijns liet me terug grijnzen. "Dat zeg je nu...Maar ik kan ook niet rustig zijn." zei ik, nogsteeds, met de grijns.


    The expert in anything, was once a beginner.