• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    "Geen dank." ik grinnikte zachtjes en draaide de kraan iets harder in de hoop dat de chocolade er iets sneller uit zou gaan. Ik haalde beide van mijn handen door mijn bruine haar, en huiverde een beetje toen ik de chocolade aan mijn vingers voelden kleven, en dan te bedenken dat dát in mijn haar heeft gezeten. "Is het er nou al uit?" vroeg ik een beetje verbaasd toen ik hoorde hoe Zayn de kraan uit draaiden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik denk het... Kan jij anders even kijken?' Ik legde de handdoek terug op het aanrecht, en draaide de kraan maar alvast open. Mijn haar zag er sowieso toch al niet meer uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Met een peinzend gezicht wreef ik met mijn handen door mijn haren terwijl ik mijn hoofd nogsteeds onder de kraan hield. "Tuurlijk." Ik greep met mijn hand even naar Zayn waarna ik hem dichter bij trok, mijn hoofd wat kantelden en naar zijn haar keek en zachtjes grinnikten. "Volgens mij is het er wel uit." zei ik met nogsteeds mijn hoofd onder de kraan. "Ik vrees alleen voor mijn eigenhaar dat het er niet zo gemakkelijk uitgaat."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Echt? Oh mooi,' ik glimlachte naar Rose, terwijl ik de kraan weer dicht draaide, en mijn haar helemaal droogde. 'Ik vrees alleen voor mijn eigenhaar dat het er niet zo gemakkelijk uitgaat.' Hoorde ik Rose mompelen. 'Hm, zal ik jou ook maar even helpen dan?' Ik legde de handdoek terug op het aanrecht en liep richting Rose, waar ik haar handen uit haar eigen haar haalde, voorzichtig begon ik met mijn handen alle chocola, voor zo ver dat lukte uit haar -haar te wassen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ja, echt." ik grinnikte zachtjes terwijl ik even met mijn nagels op het metalen randje van de wasbak tikten. Dit alles was waarschijnlijhk hopeloos, en ik kon er waarschijnlijk ook op rekenen om de rest van de dag door te brengen met chocolade in mijn haren. "Als je wilt, het hoeft niet. Maar het zou opzich best wel handig zijn, ja." ik grinnikte zachtjes, terwijl de zachte roze kleur van de blosjes weer op mijn wangen verscheen toen Zayn voor een kort moment mijn handen vastpakten om deze uit mijn haar te halen. Waarna hij zelf met zijn eigen handen door mijn haren ging.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Zachtjes masseerde ik met mijn vingers haar hoofdhuid, volgens mij was de chocolade er allang uit, maar dit voelde best fijn aan om te doen, en Rose vond het volgens mij ook best wel lekker, anders had ze er vast wel iets van gezegd, dacht ik...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes zette ik mijn tanden in mijn onderlip, terwijl Zayn met zijn handen over mijn hoofd masseerden. Iets dat fijn aanvoelden, misschien net iets té fijn. Ik sloot mijn ogen even, terwijl mijn hoofd nogsteeds onder de kraan zat. "Je kan dit eigenlijk best goed." Zei ik waarna ik grinnikte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik glimlachte. 'Echt? Zal ik dan maar stoppen met zingen, en masseur worden?' Ik grinnikte zachtjes om mijn opmerking, haalde mijn handen uit Rose haar, om ze vervolgens af te drogen. 'Volgens mij kan het er wel mee door zo...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik giechelde zachtjes, en knikte. "Ja echt." bevestigde ik terwijl Zayn mijn haren begon af te drogen, ik haalde mijn hoofd onder de wasbak vandaan en haalde mijn handen erdoor heen door ze te gebruiken als een soort van kam. Ik hing het over een schouder en pakte het vast waarna ik even een blik op mijn haar gaf en langzaam knikte. "Het kan er wel mee door ja...Dan maar wassen met shampoo vanavond." ik leit het weer los waardoor het weer in de natuurlijke scheiding viel waardoor een deel over mijn schouders viel en een deel over mijn rug. Ik hield mijn hoofd schuin en keek Zayn aan. "Weet je, ik heb je eigenlijk nog nooit horen zingen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hm, je weet maar nooit,' ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en grinniket zachtjes. 'Goed idee, dat doe ik ook. Dan zal het er uiteindelijk wel helemaal uit zijn. Als jij niet was begonnen, hadden we dit nooit gehad,' wreef ik er voor de grap nog even in. 'En dat krijg je ook pas te horen als ik met de andere jongens ben.' Ik glimlachte gemeen. 'Oh, zullen we ze de cakejes laten proeven? Straks zijn ze helemaal koud...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik mijn linkerhand even in mijn zij plaatsten en Zayn met een schuin hoofd aankeek. "Oh kom op, alsof dát allemaal mijn schuld is." ik grinnikte zachtjes waarna ik hem een zachte plagende duw tegen zijn schouder gaf. Ik grinnikte om zijn gemene glimlach. "Ik kan wel wachten." zei ik terug met een ,iets mindere, gemene grijns. Ik knikte langzaam terwijl ik het blad waar de cakejes opstonden vast nam. "Klinkt goed, en ik denk niet echt dat iemand van koude cakejes houd." zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose gaf me een plagende duw, waarna ik ook zachtjes grinnikte. 'Ja, dat is zo.' Ik draaide mijn hoofd naar rechts, en stak mijn neus naar boven. Alsof ik alles goed gedaan had. 'Echt? Ik hoop het voor je,' mompelde ik sarcastisch. Rose pakte het blad met cakejes vast en keek me aan. 'Dat bedoel ik, dus, let's go! Jij weet dit keer wel waar we heen moeten, toch?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes en knikte. "Ja tuurlijk, het is niet zo heel ver hier vandaan. En dat omdat ik de weg niet meer wist van het huisje terug naar het dorp, was omdat ik nog nooit in het huisje was geweest." Ik grinnikte zachtjes terwijl ik begon te lopen, en even een duwtje met mijn heup tegen het lichtknopje gaf bij de deur, waardoor het licht uitging en ik terug de bakkerij in liep.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Brianna Adams
    Ik werd een beetje overdonderd door zijn vraag. 'Ehm... Tja, wel ... lekker denk ik?' onzeker staar ik naar mijn schoot, maar ik richt ze weer op die van Liam. Ik voel weer dat moment van daarnet, en ik buig me naar voren. Ik wilde weerstand bieden, maar dit lukte me echt niet. Ik sluit mijn ogen en voel zacht zijn lippen op de mijne.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Belle? Volgens mij moet jij nog reageren op n post van mij... of ik heb hem over het hoofd gezien...:$)


    We need to start feeling our heart <3