• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik de eerste kneep in de spuitzak gaf. "Ligt eraan hoeveel schade je dan hebt aangericht." ik grinnikte zachtjes bij de gedachten en liet de spuitzak rond om het cakje gaan waardoor de chocolade er in een soort van grote toef opzat. Ik beet even op mijn onderlip terwijl ik met een kleine geconcentreerde blik naar het cakeje keek en er nog een toefje extra opdeed waarna ik even klein en tevreden glimlachten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Nou, zo snel zal de brandweer hier wel niet zijn, of wel?' Ik grinnikte zachtjes, waarna ik mijn resultaten van het eerste cakeje bekeek, en toen het er zo wel mee door kon ging ik verder aan het volgende cakeje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik schudde mijn hoofd en sloeg een kleine zucht. "Je hebt gelijk, we zouden eigenlijk gewoon een aparte brandweer in het dorp moeten hebben. We liggen dan ook gewoon compleet in The middle of nowhere." ik mompelde zachtjes terwijl ik het laatste kneepje gaf op het tweede cakekje. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht toen ik even van Zayn naar de spuitzak keek. "Zaynie...doe je ogen eens dicht, ik wil je iets laten zien."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat geloof ik wel ja, voor ons is dat in ieder geval een voordeel.' Ik glimlachte naar Rose, waarna ik mijn laatste cakejes afmaakte en de spuitzak terug op het aanrecht legde. 'Zaynie...doe je ogen eens dicht, ik wil je iets laten zien.' Ik trok heel even mijn wenkbrauwen op, waarna ik knikte en mijn ogen sloot. 'Ben benieuwd,' mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ook ik maakte het laatste cakeje af. "Dat is inderdaad een voordeel voor jullie." Ik giechelde zachtjes toen Zayn ook nog daad werkelijk zijn ogen sloot. Ik pakte mijn spuitzak van het aanrecht af en bracht deze voorzichtig dichterbij naar zijn gezicht, waarna ik in de zak kneep en de chocolade uitkneep over zijn neus, wangen en kin.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat weet ik,' geduldig wachtte ik op de plannen van Rose. Waarna ik ineens iets nats en plakkerigs over mijn gezicht voelde. Snel opende ik mijn ogen weer voordat ik Rose aankeek. 'Oh god, nee, dat heb je niet echt gedaan, toch?! Die krijg je terug!' Ik pakte mijn spuitzak ook, om vervolgens, voordat ze weg kon lopen, de halve zak boven haar leeg te knijpen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte en begon te lachen toen ik naar Zayn zijn gezicht keek. "Jup, ik meen het wel en-" "Wat...? Nee!" maar nog voordat ik weg kon rennen kreeg ik de halve zak van witte chocolade over me heen gegoten, ik gromde zachtjes terwijl ik even een hand door mijn haar haalden maar toch zachtjes grinnikten. "Staat best goed, toch?" ik grinnikte en goot de helft van mijn spuitzak ook over Zayn heen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, heel erg sexy,' mompelde ik sarcastisch. Ik wilde wegrennen, maar ik was te laat, ook Rose had de halve zak van haar spuitzak over me uitgeknepen. 'Neeeeeeee!' Gilde ik dramatisch. 'Daar gaat m'n haar,' ik trok een pruillipje, en staarde haar zielig aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Mijn recterwenkbrauw schoot weer even omhoog bij zijn sarcastische ondertoon. Ik grinnikte zachtjes om zijn dramatische gedrag. "Oh kom op Drama King, de hele wereld vergaat niet als er chocolade op je zit." Ik grinnikte en woelde even met mijn hand door Zayn zijn haar, waarna ik hem weer aankeek. "Je weet dat dat geen effect heeft...Maar ik moet toegeven dat het zielig is." Ik keek hem aan en giechelde heel zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Maar het is mijn haar!' Nog steeds bedroef keek ik haar aan, haar ging even door mijn haar, waarna ik haar grijnzend aankeek. Nu zat de helft van de chocolade op haar hand. Al iets beter. Nu de rest nog... 'Dat weet ik, ik ben ook zielig, je hebt mijn haar verpest,' expres maakte ik het pruillipje ietsjes erger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik de chocolade die aan mijn hand zat afveegde aan mijn short terwijl ik even weg keek. Aangezien het gezicht dat Zayn trok me net iets te zielig werd. Met een klein zuchtje keek ik hem aan. "Je mag mijn conditioner wel lenen." zei ik grinnikend. "En het spijt me van je haar, en ja, haar is heel belangrijk want ik kan me een leven met vies en vettig haar niet voorstellen." ik haalde even een hand roo mijn eigen haar terwijl het nu even over een schouder hing.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Oké

    Ik ben heel blij dat NOI en TheSeasons lekker aan het RPGen zijn, maar waar is de rest? Ik heb hier de laatste reactie van CxStylinson, dus ik ben van mening dat iedereen gewoon kan reageren!


    CxStylinson schreef op 20 nov 2012 - 18:30:

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek op toen ik hoorde dat Agate terug was. Tenminste, dat kon ik opmaken uit de stem die ik hoorde en toen ik een klap naast me hoorde. Oké, dat waren dus de spullen die ik nodig ging hebben... Al vroeg ik me af hoe ik al die riempjes ging vastbinden.
    "Dat merkte ik." zei ik glimlachend, waarna ik naar de spullen liep en ze uitvoerig bekeek. Het zag er vrij ingewikkeld uit...
    Ik fronste toen Agate iets zei. "Wat, niet dus? Deed ik iets verkeerds?" vroeg ik met een pruillipje, waarna ik weer breed grijnsde.
    "Hoe heet hij nou?! Als het een hij is..." mompelde ik, waarna ik me terugdraaide naar het paard en hem bekeek. Wist ik veel welk soort het was... of ras! Geen idee hoe je het noemde. het geslacht wist ik trouwens ook niet, zoals al gezegd. "Welke soort is het?"


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Dankjewel,' ik grijnsde, terwijl ik alvast de kraan open draaide, dan moest het er maar zo uit, ook al zag het als het nat was er totaal niet meer uit. 'Heb je dadelijk een handdoek? De chocolade moet er wel even uit, vind je niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik knikte. Ik liep naar de handdoek rekjes en haalde er een handdoek vanaf waarna ik hem aan Zayn gaf, en even met een vies gezicht een hand door mijn eigen, met besmeurde chocolade, haar haalden. "Bah..." mompelde ik zachtjes. Ik opende een tweede kraan van een andere wasbak en hield mijn hoofd eronder.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose gaf me een handdoek aan. Ik glimlachte naar haar. 'Bedankt,' ik draaide de kraan nog een stukje verder open en hield mijn hoofd eronder. Met mijn handen begon ik langzaam de chocolade er uit te vegen, voor zo ver dat lukte. Uiteindelijk stopte ik er mee, en droogde mijn haren af met de handdoek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you