• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry! Wat is de laatste post van Mary?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rider schreef:
    Annabelle Sophia Loverose

    'Maar goed, niet alleen Liam en Bree, maar dus ook Harry en Belle,' hoorde ik Harry zeggen, waarna hij mij een knipoog gaf. Het bezorgde mij een vreemd gevoel in mijn buik, dat ik nog niet eerder gehad had. Ik lachte zachtjes en beet op mijn lip.
    'Oja,' begon ik nog wat lacherig. 'Dan is mijn spelletje helemaal geslaagd.' Dit was serieuzer en ik glimlachte een beetje verlegen. Sinds wanneer was ik verlegen?


    Happy Birthday my Potter!

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte even. "Beter , want je moet dus echt nooit de band. Of wat dan ook kiezen onder mij kiezen." Glimlachte ik. "Dansen of tekenen?" "Tekenen. Dan sta ik niet per se voorschut." Glimlachte ik. "Eten of je familie?" Grijnsde ik. Al moet ik opbiechten , ik stelde echt gemene vragen.. Ik grinnikte even en drukte een klein kusje op zijn lippen. ''Alleen omdat ik gemene vragen stel.'' lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SateGoddess schreef:
    [Sorry! Wat is de laatste post van Mary?]


    [Kijk erboven^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    'Dan is het goed,' nep opgelucht zuchtte ik, waarna ik Rose volgde richting de bakkerij. Ze duwde met haar heup het lichtknopje uit, ik sloot achter haar de deur van de keuken en vervolgens liepen we naar buiten. 'Heb je de sleutel? Dan doe ik 'm wel slot, dat gaat jou niet lukken,' doelend op de plaat met cakejes die ze in haar hand had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    Brianna Adams
    Ik werd een beetje overdonderd door zijn vraag. 'Ehm... Tja, wel ... lekker denk ik?' onzeker staar ik naar mijn schoot, maar ik richt ze weer op die van Liam. Ik voel weer dat moment van daarnet, en ik buig me naar voren. Ik wilde weerstand bieden, maar dit lukte me echt niet. Ik sluit mijn ogen en voel zacht zijn lippen op de mijne.


    Liam Payne
    'Ehm... Tja, wel ... lekker denk ik?'zei ze ,maar ik hoorde onzekerheid in haar stem,waardoor ik op mijn lip beet.Ze staarde even naar haar schoot en daarna keken haar prachtige ogen weer naar mij.Ze buigde weer naarvoren,waardoor ik dat ook deed en mijn ogen sloot.Ik voelde haar zachte lippen weer op de mijne.Ik zoende haar gewillig terug.Ze liet me alle zorgen verheten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Lileas Somerled

    "Heb je de sleutel? Dan doe ik 'm wel slot, dat gaat jou niet lukken." De sleutel, bijna vergeten dat ik hem zelf niet opslot kon doen vanwege de plaat in mijn handen. Ik grinnikte zachtjes, waarna ik even nadacht. "Dat is waar, de sleutel zit, in mijn achterzak" Fijn, heel fijn, uitgerekend nu moest de sleutel in de achterzak van mijn broek zitten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan
    'Little badass that you are!' grinnikte ik. 'Maar ik zal de band nooit opgeven, maar jouw ook niet. Dus je zit nog aan me vast.' Ik begon haar te kietelen, maar ging niet al te lang door.
    'Mijn familie. M'n moeder kan geweldig koken. Je familie of je vriendinnen? Want als jij het kan, kan ik het ook.' Ik grijnsde zelfvoldaan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik keek hem beteuterd aan. ''Familie of vrienden? Want als jij het kan , kan ik het ook.'' grijnsde hij. Ik zuchtte. ''Je hebt me goed te pakken Horan. Maar familie. Mijn echte vrienden zijn ook familie voor mij. Ha!'' lachte ik. Ik stak even mijn tong uit.
    ''Bier of wijn?'' Ik grijnsde even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek op toen ik hoorde dat Agate terug was. Tenminste, dat kon ik opmaken uit de stem die ik hoorde en toen ik een klap naast me hoorde. Oké, dat waren dus de spullen die ik nodig ging hebben... Al vroeg ik me af hoe ik al die riempjes ging vastbinden.
    "Dat merkte ik." zei ik glimlachend, waarna ik naar de spullen liep en ze uitvoerig bekeek. Het zag er vrij ingewikkeld uit...
    Ik fronste toen Agate iets zei. "Wat, niet dus? Deed ik iets verkeerds?" vroeg ik met een pruillipje, waarna ik weer breed grijnsde.
    "Hoe heet hij nou?! Als het een hij is..." mompelde ik, waarna ik me terugdraaide naar het paard en hem bekeek. Wist ik veel welk soort het was... of ras! Geen idee hoe je het noemde. het geslacht wist ik trouwens ook niet, zoals al gezegd. "Welke soort is het?"


    Agate Mia Jones

    Ik grinnikte. ''Nee joh, je doet niks verkeerd.'' zei ik lachend. Ik wilde net een stap in de stal zetten toen Louis vroeg hoe hij, of zij, heette. Het bordje waar de naam op stond was een beetje vervaagd. Je kon net nog een C, maar het leek ook een beetje op een L, zien. ''Ik heb geen idee hoe hij of zij heet want het naambordje is vervaagd. Er staat alleen nog een C of een L, dus bedenk maar wat.''
    Ik dacht na. Ik wist maar een twee rassen: een fjord en een fries. En ik wist niet eens hoe die eruit zagen. Ik liep de stal een klein stukje in. ''Ehm.. Ik heb geen idee wat voor ras het is eigenlijk.''
    Ik aaide het naamloze paard over zijn neus, of haar.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    "Ik noem hem, of haar... Ehm... Luca. Dat is mannelijk en vrouwelijk."
    Nu had ik zin om erop te klimmen, maar eerst moesten de riempjes vast. Ik pakte dus maar het zadel en legde het op de rug van het paard. Gelukt! Dat ging makkelijk... Ik trok dat vreemde voetding geval naar beneden en wilde erop klimmen, maar vrijwel meteen lag op de grond. Ik wreef verontwaardigt over mijn hoofd en fronste.
    "Wat nu weer?! Dat zadel ligt toch!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Agate Mia Jones

    ''Luca, leuke naam.'' glimlachte ik.
    Ik keek toe hoe Louis het zadel erop legde. Ookal zag ik wel wat hij niet had gedaan. Alle riempjes vast maken. Eigenlijk zag het er best grappig uit maar ik lachte niet. ''Lou, je moet wel alle riemen vast maken. Die onder het zadel, onder de buik, als straks zetten enzo.'' legde ik uit en liep naar hem toe en ging naast hem zitten.
    Vanaf hier zag ik de riem dat onder het zadel over de buik heen ging nog los hangen en de riemen voor de voetstukken nog los hangen.
    ''Kijk, die zit nog los en die.'' Ik wees ze aan.


    Do what people say you can't.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik keek hem beteuterd aan. ''Familie of vrienden? Want als jij het kan , kan ik het ook.'' grijnsde hij. Ik zuchtte. ''Je hebt me goed te pakken Horan. Maar familie. Mijn echte vrienden zijn ook familie voor mij. Ha!'' lachte ik. Ik stak even mijn tong uit.
    ''Bier of wijn?'' Ik grijnsde even.


    Niall Horan
    'Hmm, goed antwoord,' complimenteerde ik haar. 'En zeker weten bier. Ik hou van bier.' Niet dat ik een alcoholist was en echt niet zonder drank kon, maar ik hield van een biertje op z'n tijd. Alleen werd het op het moment door onze dokter afgeraden, omdat het niet zou helpen met ons herstelling.
    'Een man als putjesschepper of een beroemde zingende super coole gast, like me.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    "Een man als putjesschepper of een beroemde zingende coole gast , like me?" Vroeg hij. "Je moet niet zo zelfverzekerd zijn van je zelf." Ik stootte hem aan met mijn schouder.
    "Maar kan ik ook jou niet kiezen?" Ik pruilde mijn lippen en keek hem met grote ogen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik grinnikte zachtjes, dit meende ze ook nog serieus. Wie stopte er dan ook een sleutel in zijn achterzak? Ik schudde mijn hoofd, liep richting Rose, en gleed met mijn hand in haar achterzak, om vervolgens de sleutel omhoog te halen. 'Hebbes,' ik grijnsde naar haar. Ik stak de sleutel in het slot, draaide 'm een keer om, en hield 'm maar zelf even vast. 'Oke, nu mag je me de weg leiden,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you