• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes. "Mooi." ik liep door de deur naar buiten en hoorde het slot weer dicht gaan, wat betekende dat Zayn hem weer opslot had gedraaid. "Komt voor elkaar, follow me." ik grinnikte zachtjes waarna ik met het dienblad in mijn handen begon te lopen terwijl ik even naar het weiland keek aan mijn rechter kant, en zachtjes zuchtte. "Ik haat die rust." mompelde ik zachtjes waarna ik Zayn weer aankeek en toen even een blik op de cakejes wierp. "Wel, toch vind ik dat ze goed gelukt zijn."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik "achtervolgde" Rose richting de boerderij. 'Hoezo? Dat is juist lekker, het is echt een heel verschil met de stad, heerlijk.' Het was waar dat je hier inderdaad gewoon lekker je rust kon krijgen. Ik knikte. 'Ben ik het helemaal mee eens, maar dat komt alleen omdat jij goed kan bakken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik even vooruit keek, en hem toen voor enkele seconden weer aankeek. "Dat zeg je nu, maar hoe langer je hier zit tussen de weide en de schapen, word je gek en verlang je gewoon naar meer drukten." Ik sloeg een zuchtje. Het was waar, mijn hele leven had ik nog niets anders gezien dan dit dorp en soms maakte het mezelfs gek in mijn hoofd. "Nou, in jou schuilt ook wel een keuken prinsesje hoor." zei ik grijnsend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte kort. 'Ja, tuurlijk, maar als het goed is, mag ik hier ooit weer weg, en dan heb ik weer drukte. Dus voor nu zal ik maar van moeten genieten,' en het was waar. Als alles weer beter ging, mochten we uiteraard weer terug, nam ik aan. 'Prinsesje? Hah, ik ben hoogstens een prins,' ik grinnnikte zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes terwijl ik even mijn hoofd schudden, waarna ik een korte blik wierp op mijn haar dat nu onderhand al bijna droog was. Ik zuchtte zachtjes en opgelucht waarna ik grinnikten en hem aankeek. "Ja jij wel, en dan heb je zeker een wit paard waarmee je opzoek gaat naar de prinses in de toren." lachte ik.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte langzaam, waarna ik Rose met een grote glimlach aankeek. 'Ja, en dan ben jij die persoon in de toren, goed? En na afloop, gaan we trouwen,' grinnikte ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte schamper waarna ik grinnikten. "Wel, dan is dat afgesproken, ookal vrees ik dan dat dan de harten van miljoenen meisjes gebroken zijn." Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd terwijl ik even op mijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    En die van Perrie, dacht ik in mezelf. Niet dat ik ooit met Rose zou trouwen, het was een grapje, hopelijk begreep ze dat zelf ook, ook al is ze natuurlijk wel een heel mooi meisje. Ik zuchtte zachtjes. 'Ja, dat weet ik, helaas voor hun, dan, hadden ze maar iets eerder moeten komen, niet?' Vrolijk keek ik Rose aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Ja, dat weet ik, helaas voor hun, dan, hadden ze maar iets eerder moeten komen, niet?' Ik grinnikte zachtjes om Zayn zijn vrolijke gezicht waarna ik nog even een blik op de cakejes wierp om te kijken of ze nog allemaal heel waren, en gelukkig waren ze dat. "Daar heb je gelijk in, dan is het: Da's pech, Zayn weg." zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Een vrolijke lach verliet mijn mond. 'Dat is een hele goeie, maar de fans zullen die niet zo appricieren denk ik, een aantal wel, maar niet allemaal.' Sommige waren echt agressief. 'Zijn we er al bijna?' Zeurde ik, ik kreeg langzaam aan pijn aan mijn voeten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes en knikte. "Dat is waar." een zuchtje verliet mijn mond waarna ik hem aankeek en grinnikte. "Je lijkt wel een klein kind, die zeuren ookaltijd zo erg als ze ergens heen moeten lopen." zei ik grinnikend. "Maar, ja. Het is niet meer zo ver, en we zin er bijna."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte. 'Weet ik, en dat is mooi. Mijn voeten doen echt pijn.' Grijnzend keek ik Rose aan, ik had een ideetje. 'Wil jij ze straks niet even masseren, ik heb ook de chocolade uit je haar gehaald,' mompelde ik onschuldig, maar toch met een klein lachje om mijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Wil jij ze straks niet even masseren, ik heb ook de chocolade uit je haar gehaald,' Ik keek Zayn aan terwijl ik mijn rechterwenkbrauw optrok en een zuchtje sloeg. "Meen je die nou? Want als je die meent, dan hoop ik maar dat je geen zweetvoeten hebt." zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ze dacht ik het meende! Geweldig, dus die hield ik er maar even in. 'Ja, natuurlijk, wat dacht jij dan,' grijnzend keek ik haar aan. 'Ik heb geen zweetvoeten, puh, wat denk je wel niet...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik kneep mijn ogen even tot spleetjes terwijl mijn wenkbrauw iets scherper omhoog ging, waarna ik zuchtte. "Vooruit dan..." mompelde ik zachtjes waarna ik weer even vooruit keek. "Nou, het had gekunt." zei ik lachend waarna ik de boerderij al in zicht zag komen en ik niet veel later de deur van de schuur openden.


    The expert in anything, was once a beginner.