• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - 2012Hangover
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Ortelius

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 11:09 ]


    Remember to be ridiculous.

    Maria Blanca Cruzz

    Wanneer ik het echt meer dan beu was, scheurde ik het korset stuk met het zakmes dat aan mijn riem bevestigd was.
    Het ding viel haast onhoorbaar op de grond, waardoor ik even weer vrij adem kon halen.
    Snel deed ik de rest van mijn natte kledij uit en kleedde me om zodat ik het niet koud zou blijven hebben.
    De witte blouse knoopte ik dicht op enkele knoopjes na en deed er een donkerbruin korset overheen zodat het er wat netter uitzag.
    Ik deed vervolgens een willekeurige lichtbruine broek aan en deed mijn inmiddels droge laarzen netjes aan.
    Terwijl mijn frustratie langzaam weg was geëbd, borstelde ik mijn lange haren en verliet uiteindelijk de kajuit weer alsof er niets was gebeurd.
    Van op een afstandje keek ik naar Dennis en Charles maar keek gelijk weer weg voordat iemand het op zou merken.
    Ik wilde niet dat ze dachten dat ik naar hen staarde, hoewel het eigenlijk wel zo was.
    Om mijn zinnen wat te verzetten, ging ik ergens zitten ver weg van het roer en liet mijn kleine dolk tussen mijn vingers spelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ehm? En wat nu? Ik heb geen inspiratie meer...]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik ook niet :') Misschien moeten we de anderen eens lastigvallen in de hoop dat we ze weer mee kunnen krijgen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ja, misschien. SateGodess (Dennis) was op vakantie, en de rest weet ik niet]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Heb ze allemaal iets gestuurd. (:]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [But... I wantend to help (: Naja, too late. Is goed (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (ik ga zo even alles lezen, en dan reageer ik weer)

    [Waar kan ik reageren? Hoe laat is het daar]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Dennis en Charles zitten bij het roer en Maria daar ergens tegenover en volgens mij nog steeds ochtend]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [wat heb ik allemaal gemist, sorry deze zat zo vast dat ik hem na een tijdje was vergeten.]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 1:03 ]


    Remember to be ridiculous.

    [I'm back =) Ik ga proberen morgen alles terug te lezen en te reageren.
    Btw Sategoddess is 2012Hangover geworden!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik dacht dat deze rpg allang dood was gelopen, wat is er gebeurt?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nevvyandira Nix
    Ik keek rond over het dek. De haven en kade zag het op dit uur van de dag al zwart van de mensen. Ik zag Maria staan en liep naar haar toe. 'Weet jij bij toeval of we nog mensen missen?'


    Remember to be ridiculous.

    Maria Blanca Cruzz

    "Weet jij bij toeval of we nog mensen missen?" Wanneer ik opkeek van de kleine dolk in mijn handen, zag ik dat het Nevvyandira was.
    "Ik denk dat we voltallig zijn," Mompelde ik en liet mijn blik weer naar de dolk gaan om hem weer tussen mijn vingers te laten spelen.
    Het was even stil waardoor ik haar weer aankeek en even fronste.
    "Gaan we vertrekken?" Vroeg ik en hoopte vurig dat ze zou toestemmen, ik was het hier immers echt beu gezien. "Dennis staat al klaar achter het roer."
    Ik gebaarde ergens voor me uit in de richting van het roer om mezelf duidelijker te maken, hoewel ik een vermoeden had dat ze het wel begreep.
    Ergens in mijn achterhoofd vroeg ik me af of Dennis echt wel in staat zou zijn om achter het roer te staan, maar aangezien ik niet nog meer ruzie wilde met iemand, hield ik wijselijk mijn mond, dat ze het maar uitzochten.
    Mijn natte haren waren inmiddels langzaam weer aan het opdrogen waardoor het lichtjes begon te bekken, wat ik overigens vreselijk haatte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nevvyandira Nix
    Ik keek naar het roer waar Charles en Dennis zaten. Ik vertrouwde hem met mijn leven, hij zou nooit een van ons opzettelijk in gevaar brengen maar ik kende hem ook goed en daardoor voelde ik me lichtelijk wantrouwig. 'Staat Dennis ook nuchter achter het roer?' vroeg ik Maria daarom nog.
    Het was niet dat er verder niemand dronk maar Dennis dronk vaak het meeste en hij stond bekend om hoe slecht hij er de volgende dag aan toe was. Als hij dronken of met een kater aan het roer stond kwamen we de haven niet eens veilig uit.


    Remember to be ridiculous.