• Elk jaar is het weer hetzelfde: "Wat moet ik nu weer voor kerst vragen?" Ik kan het steeds niet bedenken wat ik er op moet schrijven, het enige wat er staat is mijn naam, maar dat is ook alles. Alsof mijn gedachten niet verder reiken dan 1 centimeter, lijkt wel. Ik bedacht me dat ik mijn kamer enorm zat ben, vanwege de zwarte en rode kleuren, maar ook het meubilair, zoals mijn bed en kast, die overigens al 15/16 jaar oud zijn, kraken alsof het elk moment in elkaar stort en ik het niet meer zo geweldig mooi en bij mijn leeftijd vind passen. Evenals meubels die maar vol gestopt worden met spullen, eerder gezegd een opslagplaats, omdat het nooit gebruikt wordt op de manier waarvoor het gebruikt moet worden. Ik heb een bureau vanwege een vaste computer, maar helaas heb ik die al 5 jaar niet meer en leef met een laptop waardoor dat zo overbodig is. Huiswerk maak ik er niet op, eerder op bed of op school. Mijn kamer is bijna 5 jaar geleden verbouwd, waarbij ik 13 was en voor rood met zwart behang gekozen had. Daar heb ik nu overigens spijt van, want ik vind het nu echt lelijk en gewoon niet meer bij mij passen. Het behang laat overigens bij de hoeken al weer los, net zoals de vorige keer, waarbij het gewoon uit het niets, poef - magie, naar beneden viel. Het zwarte behang is van vinyl, dat zo lelijk begint te worden: het lijkt alsof er iemand met schuurpapier over het behang is geweest D:
    Bij de IKEA had ik twee leuke meubels gezien, een leuk bed en een leuke ladekast.
    Maar ja, het budget loopt maar tot €30,- voor kerst, waar ik net een leuk dekbedovertrek voor kan vragen en of ik dat krijg is nog maar het tweede.
    Ik zou niet weten wat ik voor kerst moet vragen, want de voorwaarde is: Het moet nuttig zijn.
    En als ik nu zou aankomen met 'leuke spullen voor een (eventuele) nieuwe kamer' zouden mijn ouders mij voor gek verklaren, omdat ik nog geen 3 weken geleden mijn meubels om gezet heb, waar een paar dagen werk in gezeten heeft, er enkele aanpassingen zijn gedaan, die veel moeite hebben gekost en bij weer een 'verbouwing' dit keer het laminaat er dan uit moet omdat het zo beschadigd is van mijn jongere jaren waarin ik veel op mijn vloer liep te timmeren met speelgoed.

    Wie kan mij helpen bedenken wat ik op dat lijstje moet zetten, want ik weet echt niets. En als ik iets heb, kan ik niet kiezen, welke kleur of welke print.
    Ik weet dat een kamer verbouwen niks met kerst te maken heeft, maar ik bedacht me dit sinds gisteravond en vandaag, dat ik eigenlijk iets nieuws zou willen en dat begon met een simpel iets: een nieuw dekbed overtrek (Ik heb er maar twee en die ben ik eigenlijk ook enorm zat).


    Yongguk & Daehyun <33

    Je kunt ook symbolisch om één blik verf vragen bijvoorbeeld?
    Maar waarom zou je je kamer niet mogen restylen? Dat moet je toch zelf weten? :')
    Ik heb afgelopen zomer mijn kamer ook opnieuw laten verven en nieuwe meubeltjes erin gezet. Mja, mijn ouders hebben de meubels betaald en geholpen met verven. Ik snap dat niet iedereen in zo'n luxe positie zit.
    Anyway, je moet klein beginnen. Vraag anders een nieuwe lamp? En dekbedovertrek hoeft ook helemaal niet zo duur te zijn, bij de Hema heb je leuke dekbedovertrekken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een lamp, fotolijstjes, gordijnen (als je die al hebt), kussens, posters, klamboe; dat soort dingen?

    Mijn ouders doen ook wel moeilijk over het restylen van mijn kamer hoor, maar dat is omdat ze geen zin hebben in zooi als ik het behang er af ga halen en ga verven etc. Maar waarschijnlijk mag het van de zomervakantie, maar dan moet ik wel alles zelf betalen/regelen. In ieder geval zou ik ze gewoon proberen over te halen door te zeggen dat zij er geen werk aan zullen hebben :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Je krijgt vaak bij de action/xenos heel leuke spullen voor op je kamer die helemaal niet duur zijn.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Barnabas schreef:
    Je kunt ook symbolisch om één blik verf vragen bijvoorbeeld?
    Maar waarom zou je je kamer niet mogen restylen? Dat moet je toch zelf weten? :')
    Ik heb afgelopen zomer mijn kamer ook opnieuw laten verven en nieuwe meubeltjes erin gezet. Mja, mijn ouders hebben de meubels betaald en geholpen met verven. Ik snap dat niet iedereen in zo'n luxe positie zit.
    Anyway, je moet klein beginnen. Vraag anders een nieuwe lamp? En dekbedovertrek hoeft ook helemaal niet zo duur te zijn, bij de Hema heb je leuke dekbedovertrekken.


    ik zou idd een blik verf vragen en dan alles een nieuw kleurtje geven en als je dan nog geld over hebt er andere spulletjes bij kopen zoals een lampje ofzo