• het is me gewoon gelukt om tot 6 uur op te blijven (:
    -nu ga ik heel snel slapen-

    het is uiteindelijk half 8 geworden >.<

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 12:07 ]


    Me so good.

    En ik ben net wakker (':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    omg dat kan ik echt niet....
    hoe doe je dat, wordt je niet moe ofzo (lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb een keer helemaal niet geslapen. Ik was gewoon de hele nacht wakker en had niet eens een uurtje geslapen. Aleen was het op een schooldag(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben ooit is bij een slaapfeestje maar om 7:15 gaan slapen en ben dan wakker geworden om 7:45 dus maar een half uurtje geslapen
    ik was toen wel heel moe heb gans de dag erna geslapen en had ook bijna geen stem meet xD


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hhaa, dat ken ik, ik ging een keer bij mijn vriendin slapen, waren we hele nacht wakker geweest, omdat we gewoon niet moe waren. Toen gingen we om half 9 de hond uitlaten. En toen waren we om half tien terug. Gingen we wat eten, weer na haar kamer toe, tmf kijken, en toen was het opeens half twaalf, vielen we in slaap, en daar waren mijn ouders toen om half 1, XD


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou, je kan zeggen dat je 7 uur bent opgebleven :3 -klok is verzet-


    Let the Night embrace you

    Goed zo, meis, ben zeer trots op je. :Y)


    wth.

    Knijster schreef:
    Hhaa, dat ken ik, ik ging een keer bij mijn vriendin slapen, waren we hele nacht wakker geweest, omdat we gewoon niet moe waren. Toen gingen we om half 9 de hond uitlaten. En toen waren we om half tien terug. Gingen we wat eten, weer na haar kamer toe, tmf kijken, en toen was het opeens half twaalf, vielen we in slaap, en daar waren mijn ouders toen om half 1, XD


    We accept the love we think we deserve.

    Waarom wil je dat eigenlijk? x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nimf schreef:
    Nou, je kan zeggen dat je 7 uur bent opgebleven :3 -klok is verzet-

    Language schreef:
    Ik heb een keer helemaal niet geslapen. Ik was gewoon de hele nacht wakker en had niet eens een uurtje geslapen. Alleen was het op een schooldag(cat)


    Same, was daarna wel helemaaaal brak. && heb gisteren tot half vijf snachts gebeld met beste vriend. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Gek kind o.O x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wow bij mij was het tot 5 uur half 6 toen was ik nog niet moe maar ik moest gaan slapen


    I love you Irem

    Nimf schreef:
    Nou, je kan zeggen dat je 7 uur bent opgebleven :3 -klok is verzet-

    Ik heb de klok die verzet is meegetelt xd
    Maar het is uiteindelijk half 8 geworden(;


    Me so good.

    Quixotic schreef:
    Goed zo, meis, ben zeer trots op je. :Y)

    Dat vind ik erg leuk om te horen:Y)


    Me so good.