• Ze zit echt hele dagen én nachten op de pc. Maar wij hebben die dan ook wel eens nodig, of willen die ook wel eens gebruiken, maar zelfs voor je haar kamer binnenkomt om de pc te vragen (waar die eigenlijk niet mag staan) zegt ze 'Nee! Jullie zijn zoooo voorspelbaar!' Ja, het is heus niet 'zoooo voorspelbaar' dat de pc wééral in jouw kamer staat.

    En echt we waren vorige week naar zee gegaan, ik mijn zus en mijn papa en ik slaap met mijn zus op de kamer. Ik kon van heel de nacht niet deftig slapen, omdat ze de hele tijd op de pc zat. Echt iedere keer werd ik wakker van dat idiote licht. Ze heeft hem misschien toegedaan om 4 uur 's nachts. En de volgende dag was ze natuurlijk super moe en wou ze nog verder slapen, maar we moesten terug vertrekken naar huis. Toen wou ze de pc in de auto meenemen om een film te kijken. Ja, die heb ik dus mooi in de valies verstopt. :Y) Ze was voor de rest van de rit chagrijnig.

    Gisteren was het buurtfeest, ik dacht dat ze gewoon niet wou komen, maar eigenlijk was ze ook gewoon weer heel moe. De vorige avond ging ik gaan slapen en ik kwam haar kamer binnen om te zeggen dat ze die pc moest toe doen. Zegt ze; 'Ik heb al aan mama gezegt, dat ik het als dit gedaan is de pc uit zet.' (Ze kijkt er altijd illegaal series en films op) Dat geloofde ik dus niet, maar goed, ik was moe en wou gaan slapen. Dus tijdens het buurtfeest lag ze de hele tijd in haar zetel te slapen.

    Toen had ik de pc uit haar kamer gesmokkelt en hem in mijn kamer gezet en heb ik daar gisteren tot 11:30 maximum opgezeten, omdat ik wou gaan slapen. Word ik deze ochtend wakker en ga ik even iets opzoeken op google, komt mijn zus binnen 'Mag ik de pc?' Dus zeg ik van nee, ik ben er pas op, omdat ik nog geen 5 minuten wakker ben. 'SOWIESO DA GIJ DER AL DE HELE TIJD OP ZIT EN DA GE AL WAKKER ZIJT VAN 8 UUR, ECHT STOMME BITCH!' Man, ik was echt geschrokken, omdat die zo reageerde. Slaat ze keihard met de deuren, ik kan haar beneden in de keuken nog horen.

    Ik zeg altijd pc in plaats van laptop

    EDIT: Met mijn ouders erover praten heeft geen zin, want mijn papa interesseert het niet, want hij zit ook vaak op zijn pc (voor zijn werk, dus dat is normaal) en als ik het tegen mijn mama zeg, zegt ze van 'Dan neem ik de pc in beslag!', maar dat is ook niet eerlijk tegenover ons en over het algemeen doet ze er niet veel aan. Ze zegt gewoon 's avonds van, 'je zet het af als je dat hebt gedaan' of 'binnen de tien minuten afzetten' en dan gaat ze zelf ook slapen. Mijn mama heeft het heel druk op haar werk, dus ze heeft geen zin in duscussies om elf uur 's avonds en dan gelooft ze mijn zus maar op haar woord.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 11:48 ]


    All was well.

    Nou, ik denk dat ze idd verslaafd is aan haar laptop :x

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 11:37 ]


    wth.

    Jeetje, wat een verslaving ;o


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Okeee o_o
    Misschien moet je er eens met je ouders over gaan praten, want dit is niet echt normaal..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appreciating schreef:
    Nou, ik denk dat ze idd verslaafd is aan haar laptop :x

    De laptop is niet verslaafd, maar van ons alledrie (drie kinderen), zij neemt hem gewoon de hele tijd in beslag en we mogen er misschien een uurtje per dag op als mijn mama zich ermee komt bemoeien. Maar dan vraagt ze constant 'Bijna klaar?'


    All was well.

    Mijn god, dat gaat wel érg ver. Dan valt mijn 'verslaving' nog wel mee..


    it's so empty living behind these castle walls

    Appelmoes schreef:
    Okeee o_o
    Misschien moet je er eens met je ouders over gaan praten, want dit is niet echt normaal..

    Mijn papa interesseert het niet, want die zit ook de hele dag op zijn pc (voor zijn werk, dus dat is normaal) en als ik het tegen mijn mama zeg, zegt ze van; 'Ik neem de pc in beslag!', maar dat is ook niet eerlijk tegenover ons.


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Mijn papa interesseert het niet, want die zit ook de hele dag op zijn pc (voor zijn werk, dus dat is normaal) en als ik het tegen mijn mama zeg, zegt ze van; 'Ik neem de pc in beslag!', maar dat is ook niet eerlijk tegenover ons.

    Nee, dat is niet eerlijk tegenover jou. Ik denk dat het voor je zus wel goed is hoor. Dat ze andere dingen gaat doen ipv achter de pc enzo :o Dan ontdekt ze vast dat dat veel leuker is :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zeg ook altijd PC ipv laptop. :'D

    En ik zou daar eens met je ouders over praten. Dat is een beetje té verslaafd. :x


    Let the Night embrace you

    idd verslaaft.
    zelf ik ben niet zo. spreek je er wel eens over met je ouders?
    en hoe zit het tijdens haar examens? ook leuk.
    ik heb tijdens de examens teveeel op de pc gezeten en ik ben er nét door.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Appreciating schreef:
    Nou, ik denk dat ze idd verslaafd is aan haar laptop :x


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    wolfswelpje schreef:
    idd verslaaft.
    zelf ik ben niet zo. spreek je er wel eens over met je ouders?
    en hoe zit het tijdens haar examens? ook leuk.
    ik heb tijdens de examens teveeel op de pc gezeten en ik ben er nét door.

    Ze zit in het eerste, dus ze zegt de hele tijd van dat haar examens toch kei gemakkelijk zijn en haar frans heeft ze zelfs niét geleert. Dus iedereen is benieuwd naar haar rapport.


    All was well.

    Zo ben ik stiekem ook wel een beetje ;X!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    gaat er toch wel een beetje over denk ik... ik zou er toch eens over praten met je ouders, als ik jou was


    Nothing is heavy to those who have wings

    Volgens mij gaat het na een tijdje wel overgaan, ik heb soms ook zo van die weken dat ik veel op de pc zit en daarna maar 5 minuten per dag.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.