• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - 2012Hangover
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Ortelius

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 11:09 ]


    Remember to be ridiculous.

    (ze ligt onder aan de trap,.want ze is over Maria gevallen xd)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Morrowind -> Ortelius)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Charles Wright Nixon

    Ik liep grijnzend naar het trapje waar Maria op zat. "Gaat alles wel goed?" Ik glimlachte bemoedigend een gaf haar een klopje op haar schouders. "Als het echt niet gaat moet je maar aan Dennis gaan vragen of hij je overboord duwt. Is echt fantastisch leuk!"
    Ik grijnsde breed en liep langs haar heen. Onder aan de trap struikelde ik bijna over de volgende persoon. "Goddamnit, wie ligt hier?" vloekte ik. Met de punt van mijn nieuwe laars porde ik in het lichaam en sprong erover heen heen, zodat het licht niet geblokkeerd werd.
    "Jane!" Ik porde haar nog een keer. "Wordt wakker!"
    Mijn geheugen van gisteravond was gatenkaas. Ik wist niet meer of ze mee naar de bar was geweest, maar ik veronderstelde van wel, aan haar houding te zien.
    "Niet flauw doen, opstaan!" Ik draaide haar op en trok haar recht aan haar arm.
    In de slaapzaal begon ik wat aan alle hangmatten te duwen. Als er nog iemand in lag, sloeg ik ze op hun buik, zodat ze recht vlogen, me uit scheldden voor het vuil van de straat en daarna boos in hun laarzen schoten.
    Terug bij de deur keek ik beiden meisjes triomfantelijk aan. Ik had nog steeds stekende hoofdpijn en ik voelde me nog steeds misselijk, maar mijn humeur was er beter op geworden door het lijden van anderen te zien.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 20:46 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jane Elizabeth Miller

    Ik was blijkbaar even weggeweest, want oppeens trok Charles me overeind aan mijn arm. Ik had niet eens zo veel gedronken.... Even later stond Charles voor Maria en mij, en een triomfantelijke glimlach sierde zijn gezicht. Het gekreun uit de slaapzaal gaf me een vermoeden wat hij had gedaan, iedereen stuk voor stuk bruut wakker maken. 'ohke, wat nu?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Ik weet even niet wat ik moet reagerenn...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    [Ik weet even niet wat ik moet reagerenn...]


    [Ik zal Charles terug het dek op sturen, kun je hem commanderen? (:]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:30 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Charles Wright Nixon

    "En nu werken!" Ik haakte mijn rechterarm in die van Jane en met mijn linker trok ik Maria recht. Beide meisjes sleurde ik het dek over tot bij Dennis en Nevvyandira.
    "Wakker maken is gebeurt," zei ik grijnzend. "Deze twee zoeken nog een klusje. Ik ook."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik wilde vragen of het mogelijk was om mij even op tijdelijk gepauzeerd te zetten. Ik heb het de laatste enorm druk met de examens en mijn werk, dat ik voor mijn eigen andere RPG's nog amper tijd heb. Ik weet dat het niet netjes is om het nu pas te zeggen, wat me echt wel spijt eigenlijk. Ik wil echter niet volledig stoppen met deze RPG maar ik heb de laatste tijd niet bepaald veel inspiratie, dus als het aan mij ligt, mogen mensen mijn personages overal mee hen sleuren als ze dat willen. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dennis James Smith
    'Wakker maken is gebeurt.' Dennis stond met een grote lach op zijn gezicht en Maria en Jane aan zijn armen voor me. 'Deze twee zoeken nog een klusje. Ik ook.' De twee zagen er belabberd uit, net zoals ik me nog steeds voelde. Ik stond ook nog steeds tegen de zijkant van de boot aangeleund. Denken ging niet zo makkelijk.
    'Euuhh, doe maar euuh- Iets.' Ohja, lekker duidelijk. Ik voelde m'n benen knikken en het zou niet lang meer duren of ik stortte voor hun ogen door m'n knieën. Charmant. 'Breng me maar naar het roer, wil je?'

    [Ik ga morgen vroeg op vakantie tot volgende week zondag en ik weet niet 100% of ik Internet heb, dus ik zal (misschien) niet kunnen reageren... Sorry!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Charles Wright Nixon

    Dennis leek een beet je groen te worden. Ik liet langzaam mijn armen zakken en mijn lach verdween ook.
    “Euuhh, doe maar euuh- Iets.” Hij steunde nog steeds op het dek, volgens mij stond hij nog steeds op dezelfde plaats als daarnet. “Breng me naar het roer, wil je?”
    Ik ondersteunde hem, terwijl ik hem langzaam dwong vooruit te lopen. “Mate, misschien kun je beter je bed in gaan. Ik zeg dit niet als matroos, maar als vriend, oké. We hebben stuurmannen en vrouwen genoeg. Je ziet er echt te belabberd uit om iets te doen…”
    Ik kon het al voelen aankomen, hoe hij zou protesteren, maar het kon me niet schelen. Zelfs een klein kind kon zien dat het niet goed met hem ging.

    [Oeeee! Have fun :3 En maakt niet uit :3]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ok, ik ben nu weer volledig terug (: De examens zijn al even gedaan en de meeste drukte in verband met de feestdagen zijn voorbij, op nieuwjaar na dan toch. Waar mag ik mijn personage heen sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ze stond nog bij Dennis en Charles, want er is niet veel gebeurt. Hoe waren je examens trouwens? (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik had geen enkele onvoldoende (: Ik zal dadelijk iets schrijven, maar ga eerst snel even douchen (:]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Gefeliciteerd! :3 Is goed, maar ik moet zometeen weg, dus ik kan morgen pas terugreageren (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maria Blanca Cruzz

    Alsof ik me overboord zou willen laten gooien om wat te ontnuchteren.
    Ik sloeg het aanbod van Charles met een kleine glimlach af en keek toe hoe hij over Jane viel, waardoor ik even in lachen uitbarstte.
    Wanneer mijn gelach gedaan was, stond ik langzaam op en rekte me even uitgebreid uit om wakker te worden.
    Traag wandelde ik naar de andere kant van het schip waar ik even een teug frisse lucht binnen hapte, wat me overigens erg goed deed.
    Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik moeite deed om niet aan de kloppende hoofdpijn te denken die ik had.
    Door een heleboel gevloek en gekreun wist ik dat de rest van de bemanning ook stilaan wakker aan het worden was.
    En zo te horen deed het hen net zo veel zeer als bij mezelf, wat ik hen overigens niet kwalijk kon nemen.
    "Charles," Riep ik over het dek en sloot mijn ogen even pijnlijk wanneer er een stevige pijnscheut door mijn hoofd ging. "Moet ik het roer van hem overnemen?"
    Ik gebaarde naar Dennis, hij zag er echt slecht uit moest ik toegeven, dus ik wilde niet eens weten hoe hij zich voelde.
    Na een laatste teug frisse lucht, wandelde ik naar het midden van het dek en bleef mijn ogen op Dennis en Charles gericht houden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.