• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Audrey kan wel naar Hayden c: ze is alleen ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Reageer maar op de starende blik van Ian :Y)
    En naoomzz, Audrey is bij de roosterkamer, met Isabella. Heb net even laatste post gequote :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, moeten we dan gewoon doen dat ze ongeveer het zelfde rooster hebben of wat?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Noralie Everett
    Ik ben weer buiten en sta gewoon even rond te kijken, zoekend naar mensen die ik ken. Maar ik kijk wel zo rond dat het niet lijkt alsof ik lonely ben. Ik voel ineens een blik op me, dat soort dingen merk je gewoon, en ik kijk opzij. Ik zie een jongen naar me kijken en weet gelijk wie het is. Ian Silvas. Ex-vriendje van Alice en toen verandert in een meisjesjager. Tragisch is het wel een beetje, maar ja, ik kan er toch niets aan veranderen. Hij blijft naar me kijken en ik zie Jasmine er bij staan. Haar ken ik wel, we zitten beiden bij de Cheers. Ik besluit naar ze toe te lopen, Aiden staat er ook bij. Ik ken hun namen wel, maar niet zozeer echt hoe ze zijn. Ik ga niet met die twee om, maar wel met Jasmine. Ik ben bijna bij ze en glimlach dan eventjes. Ik kijk naar Ian, hij zal mijn naam niet weten denk ik, en vang even zijn blik voordat ik die weer los laat. 'Hee, alles goed?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar Audrey zit dus ook bij de Cheers, maar ze is nieuw dus ik denk niet dat ze er meteen bij zit niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine

    'Klopt het word weer hard trainen, maar ik vind het leuk, dus ik moet niet zeuren'
    Ik lach om ian zijn opmerking dat hij me er sexy uit vind zien. 'ik weet toch dat ik sexy ben' grap ik. 'ik ben jayson al de hele tijd aan het zoeken, maar ik zie hem niet, en hij doet ook niet echt moeite om mij te vinden volgens mij' ik zucht even. Ian was echt 1 van mijn beste vrienden hier op school, hij wist echt alles van mij, van de relatie die ik heb gehad met austin, nouja ik heb bijna met alle sporters wat gehad maar goed. Ik wist dat hij alle meiden verslond op school, en dat hij daar een rede voor had, hij heeft het nog steeds moeilijk dat alice dood is gegaan, dat zou ik echt nooit tegen iemand vertellen, want ik weet dat hij dat niet zou willen omdat hij nu het bad boy karakter heeft. Dan komt hayden er bij staan.
    'hey, hoe is het?' Ik geef haar een knuffel en kijk haar lachend aan. 'zin in het nieuwe seizoen?'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 11:23 ]

    Aiden Samuel Dream
    Ze zag er weer mooi uit Jasmine, maar zoals altijd was ze niet mijn type. Ik had ook nog nooit wat met haar gehad. Ik hielt niet zo van die tutjes. Ik begreep niet waarom ze niet gewoon als een rokje op was niet een ander rokkje namen met dezelfde kleur en model. Was ik nou gek ofzo? Ik kijk haar aan. 'Ik heb nog geen idee wanneer de wedstrijden komen dat horen we van de trainer daar ga ik niet over.' Zeg ik dan tegen haar. Ik had Jayson wel gezien. 'Volgens mij is Jayson aan de andere kant op het plein bij Casey.' Zeg ik rustigtegen haar terwijl ik mijn handen in mijn zakken prop. Om mezelf een houding te geven. Ik keeknaar Ian en Hayden. Wat een meisjes verslinder was die Silvas. Eigenlijk zou hij het niet moeten doen, maar hij had er vast wel een reden voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ian Silvas

    Ik zie het meisje dichterbij komen. Ik glimlach even naar haar als ze bij ons staat. ik kijk even naar Jasmine. 'Niet zo zelfverzekerd he Jas,' grinnik ik en kijk haar lachend aan. 'Ach hij komt vanzelf wel.' Ik kijk ook even om me heen, maar mijn blik blijft hangen bij het meisje. Wat is haar naam in godsnaam? Ik hoopte zo dat Jasmine haar naam ging zeggen. 'Hoi begroet ik haar,' zeg ik met een klein lachje. Ik ga even met een hand door mijn haar en kijk om me heen. De bel zou elk moment wel gaan, maar eigenlijk had ik helemaal geen zin meer in vandaag. Ik wandelde liever het schoolplein weer af om deze dag niet meer terug te keren, maar ik weet dat ik dan echt een probleem zou hebben met mijn moeder. Ik kijk naar de twee cheerleaders voor mijn neus. Straks kwamen ze allemaal nog.... Niet dat ik daar problemen mee heb, ik bedoel het zijn meiden, maar goed. Dan sta ik wel midden tussen het gegil en het enthousiaste gedoe. Niet bepaald iets waar ik het mee eens was of aan mee ging doen. Zo ie zo gillen niet en dat enthousiaste? Nee, laat dat ook maar zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MakeMeIrish schreef:


    Darrel

    "Hm... Die ene groene eekhoorn?" Ik lach en haal mijn handen voor Darla haar ogen weg wanneer ze zich omdraait. ''Darrel. Leuke broek," zegt ze nadat ze me een knuffel gaf. Ik glimlach.
    "Dank je," zeg ik en ik bekijk Darla haar gezicht even. Er is iets anders aan haar... Ze draagt, make-up? Ik trek even een wenkbrauw op. "Waa-" ''Kijk, de twee nerdjes," ik kijk verstoord op naar Kate die langs loopt. Ik steek mijn tong naar haar uit, al weet ik dat ze dat niet ziet. Ik draai mijn hoofd weer naar Darla toe en zucht even.
    "Kijk, de twee nerdjes," zeg ik met een verwijfd toontje. "Goed, wat wilde ik vragen... Oh ja, waarom draag je make-up?" Vraag ik dan en bekijk Darla haar ogen.
    "Het staat je wel leuk moet ik eerlijk zeggen, maar je hebt dat toch helemaal niet nodig? Of-" Er komt een kleine grijns op mijn gezicht. "Is er hier een verliefd?" vraag ik dan en kijk Darla doordringend aan. "Oh wat leuk, wie is de gelukkige?" vraag ik en kijk om me heen. Darla heeft nog nooit make-up op gehad, meestal veranderen meiden hun uiterlijk[meestal, ik zeg niet altijd] als ze verliefd zijn. Ze gaan make-up dragen, opvallende kleren etc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamWishes schreef:
    [Oke, moeten we dan gewoon doen dat ze ongeveer het zelfde rooster hebben of wat?]


    [Audrey staat bij Isabella he? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hayden Noralie Everettoutfit
    Ik zie dat Jasmine al helemaal in het cheerleader pakje staat en ik grinnik en geef haar een knuffel. Zelf heb ik gewoon normale kleding aan, ik hoef nooit gelijk dat pakje aan. 'Ja, ik heb er echt weer zin in, het gaat vast geweldig worden,' zeg ik gemeend tegen haar. Ik vind het cheerleaden echt leuk om te doen, sowieso dansen, en daarom kan ik er echt over praten zonder te denken; masker masker masker. Ik heb gelukkig geen blauwe plekken nu ofzo, want het cheerleader seizoen is nu pas begonnen. Dus dat zou ik niet echt als smoes gebruikt kunnen hebben. Mijn moeder slaat me weleens als ze vindt dat ik me niet goed gedraag of niet goed genoeg me best doe. Ik moet perfect zijn in haar ogen. En dat probeer ik dus ook. Ian zegt ook gedag en Aiden zegt niets tegen me. Hij is een sporter en een goede ook. En ja, dat soort dingen weet ik, want wie cheert er bij ze? Precies, ik. Ik geloof dat het gesprek er deels over gaat waar Jayson is. Het vriendje van Jasmine. Hem ken ik wel echt, want ja, ik ga ook met Jasmine om en daar hoort Jayson nu om. Maar het is niet dat ik nou echt heel erg close met hem ben ofzo. Dat heb ik eigenlijk met niemand op school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine

    Aiden zegt me waar jayson is. 'dankjewel dan zal ik daar zo even gaan zoeken' ik kijk weer even naar hayden. 'ik ben benieuwd of nieuwe meiden zich hebben aangemeld, wist je nog vorig jaar met dat meisje?, die meldde zich aan en had totaal niet in de gaten hoe veel tijd er in ging zitten, die wou het liefst in de pauze nog bij haar 'vrienden' zitten,ja sorry maar wij moeten in de pauze vooral trainen' lach ik.
    'ga je anders even mee om jayson te zoeken' vraag ik aan hayden.

    Hayden Noralie Everett
    Jasmine deelt mee dat ze Jayson dan zo maar gaat zoeken en ik luister gewoon even mee met het gesprek. Ik lach een beetje om haar verhaal, want ik vind het ook niet zo leuk om het meisje heel erg af te kraken. 'Ja dat weet ik nog wel ja. Heette ze niet Nina?' Zeg ik tegen haar. Oké, ik weer zeker dat ze Nina heette, maar ik wil niet overkomen als een noob die iedereen stalkt en alle namen onthoud. 'Ik denk dat het cheerleaden er voor anderen er simpel uitziet. Gewoon even je benen in de lucht zwaaien en yell's roepen. Maar het is zoveel meer dan dat.' En dit meen ik ook echt. Mensen onderschatten het vaak. 'O eh, stoor ik jullie dan niet? Ik denk dat het erg ongemakkelijk voor mij zal zijn als jullie elkaar innig begroeten,' zeg ik met een scheef lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    Andrew Brown

    Het ging best goed,Alleen met het schakelen heb ik nog wat moeite. Mijn rijinstructeur is echt een hele aardige man, hij wordt niet snel boos en helpt me met de poke om hem in de goede versnelling te zetten. Hij leid mijn hand gewoon soepel de goede kant op,' zegt hij en ik knik even. 'Mooi zo, ik weet zeker dat je gaat slagen dan' zeg ik met een glimlach. 'Wanneer ik mijn rijbewijs heb gaan we iedere dag, samen naar school' beloofd hij me dan en ik glimlach. 'Daar hou ik je aan' zeg ik lachend. 'Die man is zo simpel, ik slaag wel. Gewoon een beetje slijmen en overhalen,' zegt hij en ik grinnik. 'Daar heb je dan wel geluk mee' zeg ik en zie dat hij zijn mobiel pakt waardoor ik even rustig voor me uit kijk. 'Hoe laat begint de les eigenlijk?' vraag ik en kijk Danny aan. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in les want nu kon ik gewoon rustig met Danny praten en zo, in de klas moesten we weer mee oppassen.


    Danny

    "Hoe laat begint de les eigenlijk?" vraagt Andrew en ik haal mijn schouders op. Ik stop mijn mobiel weer in mijn broekzak en duw Andrew van mijn schoot naast me op het bankje. "Ik denk dat het zo begint. Niet zoveel tegen me aan oké?" zeg ik dan en kijk hem aan. "Ik ben net wakker," zeg ik daarna met een zucht en leun op mijn knieën met mijn ellebogen en zet mijn handen onder mijn hoofd.
    "Sorry..." zeg ik dan zacht en kijk schuin naar Andrew. Wat had ik ineens? Ik zit het hele weekend op Andrew te wachten en ineens doe ik zo bot en afstandelijk. Ik ga recht zitten en schuif naar hem toe. Dan sla ik mijn arm om hem heen om vervolgens mijn hoofd op zijn schouder te leggen.
    "Het was niet mijn bedoeling om het zo bot te zeggen," bied ik mijn excuses aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Al snel krijg ik mijn rooster overhandigd en glimlach even vriendelijk naar de vrouw en kijk dan weer naar Isabella en wil net antwoord geven als er dan een jongen komt naar Isbella en ik wend mijn hoofd even af, dat hoefde ik niet te zien, ik moest mijn vriendje gedwongen achterlaten in Italië, we zouden toch geen relatie kunnen behouden als ik hier zit en hij daar. Och, ik heb het geaccepteerd. Dan kijk ik weer naar Isabella en de jongen en de jongen stelt zich nog vlug voor als Austin en voordat ik mezelf nog kan voorstellen is hij al weg en haal even kort mijn schouders op, dan stel ik me wel een andere keer voor. Dan kijk ik weer naar Idabella en glimlach even. 'Ja, ik kom uit Italië, maar ik ben begin de zomer hier naartoe verhuisd, dus je hoort nog een beetje mijn accent.' zeg ik dan en grijns even en haal kort mijn schouders op. 'Ja, dat had ik al gemerkt, hoezo is dat?' mompel ik dan en kijk even rond en dan weer naar Isabella. 'Waar zullen we nog naartoe gaan voordat de bel gaat?' mompel ik dan naar Isabella.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp