• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew Brown

    Het ging best goed,Alleen met het schakelen heb ik nog wat moeite. Mijn rijinstructeur is echt een hele aardige man, hij wordt niet snel boos en helpt me met de poke om hem in de goede versnelling te zetten. Hij leid mijn hand gewoon soepel de goede kant op,' zegt hij en ik knik even. 'Mooi zo, ik weet zeker dat je gaat slagen dan' zeg ik met een glimlach. 'Wanneer ik mijn rijbewijs heb gaan we iedere dag, samen naar school' beloofd hij me dan en ik glimlach. 'Daar hou ik je aan' zeg ik lachend. 'Die man is zo simpel, ik slaag wel. Gewoon een beetje slijmen en overhalen,' zegt hij en ik grinnik. 'Daar heb je dan wel geluk mee' zeg ik en zie dat hij zijn mobiel pakt waardoor ik even rustig voor me uit kijk. 'Hoe laat begint de les eigenlijk?' vraag ik en kijk Danny aan. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in les want nu kon ik gewoon rustig met Danny praten en zo, in de klas moesten we weer mee oppassen.

    [Ik ga slapen. :p Morgen kan ik de hele dag niet online komen. Pas na 8u 's avonds ben ik weer thuis. @Arriver, waarschijnlijk kun je dan beter iemand anders zoeken, want Kayleigh zal morgen dan nogal dood zijn. :p]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 0:23 ]


    Take me to wonderland

    Allison Isabelle Collins.

    Het meisje pakte mijn hand aan en schudde die even kort. 'Aangenaam, ik en Hayden Noralie Everett.' Glimlachend knik ik en zie haar even naar mijn rooster kijken. 'Maar noem me maar gewoon Hayden.' Ik lachte even kort. Dat was makkelijker te onthouden dan haar hele naam. Ze had een aardige uitstraling, en zo te zien zat ze hier al langer op school. Heel snel, zonder dat ze het doorhad, nam ik haar in me op. Zou ze een cheerleader zijn? Ze leek me namelijk een erg enthousiast, vrolijk persoon. En sociaal. Tenminste, zo kwam ze op me over. 'Denk je dat je alles weet te vinden? Of niet?' Door haar vraag glimlachte ik onschuldig naar haar en hield al lachend mijn rooster omhoog. 'Nou, eigenlijk niet. Ik heb de uitleg net wel gehoord, maar ik snap er helemaal niets van. Zou je me de weg kunnen wijzen?' Ik pakte mijn tas weer van de grond en hing hem over mijn schouder. 'Misschien is het handiger als we eerst op zoek gaan naar mijn kluisje, want ik heb gehoord dat daar al mijn boeken in liggen,' vroeg ik Hayden, waarna ik op het blaadje in mijn handen keek en vlug de tekst doorlas, waar ergens het nummer van mijn kluisje in zou moeten staan.


    [Ik ga slapen, moet morgen namelijk de hele dag werken.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik besluit om jayson maar even een smsje te sturen aangezien ik hem niet kan vinden.
    hey schat, waar ben je ik zie je namelijk niet, ik sta bij ian en aiden, en heb mijn cheerleaderpakje aan, misschien kan je me dan zo herkennen, hoop je zo nog even te zien! X
    Ik verstuur het smsje, en doe wat lipgloss op mijn lippen, ik had echt zo veel zin in dit jaar, de cheerleader kampioen schappen, en bij alle wedstrijden van de sporters cheerleaden, en een vriendje het kan niet beter.

    [slaap lekker x
    ik ga btw ook slapen moet morgen al kwart voor 7 op voor een wedstrijd]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 0:28 ]

    Hayden Noralie Everett
    Ze glimlacht onschuldig nadat ik haar gevraagd heb of ze alles zal weten te vinden. Blijkbaar niet dus, wat ze ook bevestigd. Ik knik en kijk haar aan. 'Nou, eigenlijk niet. Ik heb de uitleg net wel gehoord, maar ik snap er helemaal niets van. Zou je me de weg kunnen wijzen?' zegt ze en ik glimlach eventjes. 'Elk jaar zeg ik weer dat ze die uitleg makkelijker moeten maken. Maar ja, dat verandert nooit.' Mijn rugzak heb ik naast me neergezet op de grond met het rooster daarin opgeborgen. Ikzelf heb allang een locker, maar dit is ook mijn voorlaatste jaar hier, dus dan is dat wel handig. Tenzij ik natuurlijk nieuw zou zijn, maar dat ben ik niet. Allison kijkt naar het blaadje en ik zeg dan, 'Je lockernummer staat onderaan. En de uitleg is heel simpel.' Ik geef een simpele uitleg over hoe ze de lokalen zijn te vinden. Dan hoor ik mijn mobiel af gaan. Ik pak die erbij, het is een iPhone, en zie dat het mijn moeder is. Ik moet haar bellen ofzo? Ik zucht een keer en glimlach dan verontschuldigend naar Allison. 'Sorry, ik moet er vandoor, het is nog maar ochtend maar school dringt zich nu al weer aan me op. Als je iets niet kan vinden kan je altijd wel iemand aanspreken. De meesten zullen dek ik wel gewoon antwoorden.' Ik pak mijn tas van de grond en knik nog even naar haar waarna ik haar voorbij loop. Mijn moeder staat onder snelkeuze-toets en ik raak die aan. Mijn kluisje is niet zo heel erg ver. Ik open die en haal er wat spulletjes uit en leg er wat spulletjes in. Ze heeft al snel opgenomen en na een kort gesprek komt het er dus op neer dat ze me nog even lieflijk ging zeggen waar ik allemaal op moest letten.

    [Ik ga ook, chillazz]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 0:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MakeMeIrish schreef:
    [At Arriver, lool ik bespeel ook twee instrumenten; Keyboard en gitaar ^^ :P]

    [In het echt speel ik geen instrumenten en ik kan niet zingen xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Lifeisajoke schreef:

    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik knikte en glimlachte, "Jupe, een skater, of nou ja, ik doe nog meer sporten, maar als ik dan echt een label moet krijgen". Ik zuchtte en zakte neer op een ander bankje. Deze stond redelijk centraal op het plein, maar wie waren wij om opgemerkt te worden ? Of nee, dat was grof tegenover Jade die echt zo een cheerleader zou kunnen zijn. Ik legde mijn board onder mijn voeten uit gewoonte voor mensen die het wouden stelen ofzo en rolde er zachtjes mee heen en weer. Geen idee waarom ik het deed, het was een automatisme. "Ik ga gewoon lekker irritant doen en een nieuw label verzinnen voor skaters die sportief zijn, neh" zei ik beslist, "Zodra ik de moed ervoor vind om iemand aan te spreken die nou ja, knapper, slimmer, populairder is dan mij". Nee, ik zei er niet bij sterker. Niemand was sterker dan mij. Of nouja, dat wel, maar niet veel mensen gebruikten hun spieren goed zodat je sterker overkwam. Ik had zoveel geleerd aan al die vechtpartijen.

    [Ik reageer later met Katherine]
    Jade Maysilee Ruby
    "Jupe, een skater, of nou ja, ik doe nog meer sporten, maar als ik dan echt een label moet krijgen".Zegt hij waarna hij op een bankje ging zitten. Ik ga naast hem zitten mijn voeten nog op mijn board zoals ik altijd doe. Ik speel er nog een beetje mee. We zaten in het midden van het plein iets wat ik niet zo fijn vond. Sommige noemde me raar. Weirdo omdat ik als enige meisje een skater was. Iets wat ik soms erg irritant was. "Ik ga gewoon lekker irritant doen en een nieuw label verzinnen voor skaters die sportief zijn, neh" Zegt hij beslist en ik schud mijn hoofd. Maar ik zou pas wat zeggen zodra hij uitgepraat was. "Zodra ik de moed ervoor vind om iemand aan te spreken die nou ja, knapper, slimmer, populairder is dan mij" Zegt hij dan. Ik trek nu wel mijn mond open. 'Probeer geen groepen bij elkaar te brengen. Zodra je weg bent zakt het weer terug en word het erger als voorheen.' Zeg ik zachtjes. Ze deden mijn denken aan Alice. Al kende ik haar maar een jaartje. Het was zo fijn iedereen was gelijk en nu was alles weer terug gegaan zoals voorheen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ian Silvas

    Ik kijk op als ik een stem hoort die Aideb en mij volgens mij begroet. En als ik het goed had, dan was het Jasmine. Ik draai me om. 'Hooii Jas,' glimlach ik en geef haar even snel een knuffel. 'We hadden het net over je,' grijns ik. Niet dat het waar was, we hadden het over de vakantie en zij was met me op vakantie. Voor Alice. Ik slik even. Ik had afgesproken dit schooljaar niet meer aan Alice te denken, wauw gaat geweldig. Ik kijk Jasmine met een lachje aan. 'Grapje, maar goed. Wat kom je doen?' Ik kijk haar vtagend aan. Ik denk namelijk wel dag ze voor iets anders kwam, anders was ze wel bij jayson of de cheers. Ik glimlach even en kijk haar nog steeds vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ik schrik als ik ineens handen op mijn ogen voel. Ik grijns als ik Austin zijn stem hoor en kijk hem aan. Ik geef hem nog vlug een kus. 'Ja ik kom anders wel naar je toe in de pauze of jij naar mij.' Ik glimlach en werp een blik op mijn rooster. 'Ik heb dan Engels, dus ik weet niet wat jij hebt, maar ik ben in de buurt van de engels lokalen.' Ik grijns even en kijk hem aan. Voordat hij wegloopt trek ik hem nog even naar me toe en druk een kus op zijn wang. 'Tot straks,' glimlach ik en laat hem los. Ik richt me weer naar Audrey en glimlach verlegen naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    Ik geef ian een knuffel terug en glimlach even.
    'nou ik kwam eigenlijk omdat ik iets aan aiden moest vragen'
    'de wedstrijden enzo beginnen natuurlijk weer, en aangezien de cheers altijd bij de wedstrijden moeten cheerleaden, lijkt me het verstandig om te weten wanneer de dansen af moeten zijn. Ik ga vandaag namelijk al weer beginnen' zucht ik en ik kijk om heen of ik jayson al ergens zie.
    'hoe vinden jullie dat mijn cheerleader pakje me trouwens staat' grijns ik.

    Ian Silvas

    Ik knik in mezelf. Tuurlijk moest ze dat weten, duh. 'Staat nuet ergens op een rooster ofzo,' vraag ik en kijk van Aiden naar Jasmine en van jasmine naar Aiden. 'Want jullie moeten eerst nog een paar weken inkomen natuurlijk,' grinnik ik. Ik kijk op zij naar jasmine en schud lachend mijn hoofd. 'Super sexy, maar laat Jayson daar maar over beoordelen,' grijns ik en trek Jasmine evn naar me toe. We waren gewoon goede vrienden, meer niet. 'Dus waar is jayson.' Ik kijk om me heen maar zie hem niet. Dus kijk ik weer naar Jasmine. 'Maar alle cheerleaders Zijn sexy,' grijns ik en kijk om me heen of ik sexy cheers kan spotten. Mijn blik blijft hangen op de eerste cheer die ik zie. De namen vergat ik steeds, ze boeide me ook vrij weinig. De enige die ik wist was die van Jasmine en dan ongeveer die van dat hulpje ofzo, hoe noemde ze dat? Ik dacht even na. O ja, co- captain. Logisch, volgens mij dan hoor. Ik richt mijn aandacht op het meisje. Blond. Ik zag haar wel vaker, maar haar naam ontgliptje me steeds. Misschien keek ik te lang, misschien merkte ze het, maar ach ja, maakte mij het iets uit? Nee.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 11:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hayden is buiten en cheer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hallo goedemorgen! Ik heb werkelijk geen idee waar Audrey nu is...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp