• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleih Beale

    Ik zie April ongeduldig wachten en ga snel met haar naar de balie. Een vrouw kijkt me van kop tot teen aan. "Sommige tieners," hoor ik haar zachtjes mompelen waarop ik haar een stralende glimlach geef. Haar wenkbrauw gaat even omhoog. "Jij bent Kayleigh Beale zeker?" Zucht ze. Ik knik en grijns even naar April. De vrouw achter de balie geeft uiteindelijk mijn rooster, dat ik meteen bekijk. "Mijn lessenrooster valt nog mee. Jouwe?" Vraag ik aan April die het hare nog moet krijgen. Ik vraag me eigenlijk af in wat voor groep ze zit en of ze ook zoveel belang hecht aan die groepjes. De meeste mensen willen hier alleen met hun eigen groep omgaan.


    Take me to wonderland

    Matthew Daniëls
    'pf een trap moet nog wel lukken.' grijns ik breed en zonder moeite te zetten, wanneer ze het liedje skyfall zingt valt m'n mond een beetje open en blijf ik stil staan. 'woow je zingt echt heel mooi!' complimenteer ik wanneer we bij de kluisjes komen. toevallig zit mijn kluisje boven mijn kluisje maar aangezien zij kleiner is vraagt ze of ik wil ruilen. 'dat zou wel fijn zijn.' grinnik ik en ben haar dankbaar


    someone out there feels better because you exist


    Zara Elisabeth McFly. Outfit.

    "Dankje" glimlachte ik, waarna ik het kluisje eronder opende en daar alles instak dat ik nog niet nodig had. Ik deed het strikje in mijn haar weer goed en likte even over mijn lippen heen, waarna ik zijn boeken in het kluisje dropte erboven zodat hij weer vrij was om te bewegen. Ik schopte zachtjes met mijn voet tegen het deurtje van mijn kluisje zodat die dichtviel en deed die dan op slot. Het sleuteltje stak ik in mijn schoudertas in het voorvakje waarna ik mijn iPhone eruit haalde. "We hebben nog even tijd voor ons eerste uur, denk ik, tenminste mijn eerste uur, ik weet niet hoe dat met het jouwe zit" lachte ik. Ik opende snel de paar sms'jes die ik had en beantwoordde die. Mijn ex-vriendje zat er ook bij en eerlijk, het deed me pijn. We waren uit elkaar gegaan omdat zijn ouders het niet konden accepteren dat mijn ouders homo waren. Wat was daar nou mis mee ?! Ik beet op mijn lip en typte snel iets terug, waarna ik 1 van mijn ringen terug goed draaide en naar Matt keek. "Denk je dat wij ook een groepje moeten vinden om ons bij te voegen ?" vroeg ik waarna ik mijn tanden weer in mijn onderlip zette.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 23:11 ]

    Jayson Cole

    Ik skate rustig naar school terwijl ik ondertussen wat trucs doe. Als ik op school aankom doe ik gewoon hetzelfde, eigenlijk had ik niet echt haast of zo, Het maakte mij niet zo heel veel uit als ik te laat kwam. Ik kijk om me heen of ik ergens de skaters al zie staan wat dus niet zo is. Hmm waarschijnlijk zijn ze der wel maar vielen me ze nou gewoon niet op. Ik doe nog wat trucs en skate dan rustig naar een bakje toe waarna ik spring en mijn skateboard rustig onder mijn arm vang en op het bankje ga zitten. Jasmie zag ik nu ook niet zo snel maar eigenlijk had ik ook niet zoveel zin om het hele schoolplein door te zoeken. het was ochtend en dan had ik eigenlijk nergens zin in. Ik kijk een beetje rustig om me heen terwijl ik wat onderuit hang.

    Iemand die Allison wilt meeten?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Austin Treves

    'Ik weet eigenlijk niet waar ik heb maar ik kom wel naar Engels toe als je daar even wacht' zeg ik met een glimlach en wordt teruggetrokken. Ik krijg een kus op me wang en glimlach even. 'Ja tot zo' zeg ik met een glimlach en loop daarna weg. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk om me heen. Waar zou ik is heen gaan. Ik besluit uiteindelijk maar gewoon op een bankje te gaan zitten waarna ik een beetje voor me uit kijk. Misschien dat er vanzelf wel iemand naar me toe kwam en anders duurde het vast ook niet meer heel lang meer voor de bel gaat.

    Casey Cardona

    Als ik alles dat ik niet meteen nodig heb in mijn kluisje gepropt heb, zie ik dat ik nog even tijd heb.
    Ik besluit nog wat frisse lucht op te doen, voor ze me een hele dag in dat muffe gebouw opsluiten. Soms voel ik me net een plantje dat snakt naar een beetje natuurlijk zonlicht.
    Buiten laat ik mijn blik even rond gaan, en al snel zie ik een bekend figuur. Ik haal mijn skateboard achter mijn rugzak vandaan en rol op mijn gemakje naar Jayson toe.
    "Dude! Waar was je de hele zomer?" grinnik ik terwijl ik mijn skateboard weer optil en op zijn gewoonlijke plekje steekt.
    Ik hou mijn hand naar hem uit bij wijze van begroeting.
    Even wil ik vragen hoe het komt dat hij nog leeft, maar ik besluit het zo te laten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    April Riley Stone
    Ik loop ook naar de bali en haal mijn rooster op, ik kijk erna en ik zie dat ik op de meeste dagen gewoon op een normale tijd klaar ben. 'Mijne valt ook wel mee' zeg ik tegen Kayleigh. 'Zeg, in welk groepje zit jij eigelijk?' vraag ik dan uit nieuwschierigheid. Ik kijk de school rond, nog een jaar en dan ben ik hier vanaf. Niet dat het een rot school is ofzo, maar gewoon. 'Wat zou ik gaan doen als ik van deze school af ben?' denk ik. Ik loop naar Kayleigh toe en vraag aan haar 'Wat nu? Naar de kluisjes?' Ik wil mijn rooster in mijn tas stoppen, maar al snel besef ik dat ik die buiten heb laten liggen, ik ren naar buiten en begin mijn tas te zoeken. Ik zie hem nergens, dan bedenk dat ik hem op de grond heb gegooid nadat ik een gesprek was begonnen met Kayleigh. Ik ren naar die plaats toe en zie mijn tas nog liggen. 'Gelukkig' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [Lifeisajoke kan je op Jade reageren met Alejandro]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 23:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    "Ohja, sorry, ik wou je vragen waar dit lokaal is" zei ik toen ik gestopt was en haar mijn uurrooster toonde. Mijn vinger wees naar mijn eerste uur, want ik wist dus echt niet waar dat was. "Ik weet niet of jij dezelfde lessen hebt of niet, maar goed, ik wou het dus gewoon even vragen". Ik was niet 1 van die jongens die zomaar naar iemand stapten en zeiden; Hé, weet je dit lokaal zijn ?! Nee, zoveel moed had ik niet, zeker niet op deze school. Het was zo'n stereotype school, sporters en cheerleaders waren populair, iedereen wou bij hun horen, of toch bijna iedereen, en de rest van de groepjes die waren er gewoon omdat niet de gehele school uit sporters en cheerleaders kon bestaan. Het was dus iets wat ik uit de bodem van mijn hart haatte, hoe oprecht was ik wel niet ? Dude, ik moest boksen, ik werd echt pissed. Jup, ik had woede-aanvallen, problemen mee ?

    Allison Isabelle Collins.

    Nadat ik binnen sta bedenk ik me wat ik zou moeten doen. Ik weet hier niets, ik heb geen kluisje of boeken of rooster. Ik kijk om me heen en zie bordjes aan de muur hangen. Cijfers die leslokalen aangeven staan met pijlen aangewezen, net als de aula en bibliotheek. En de administratie. Daar moet ik zijn, en stapte verder de gang in, het bordje volgend. Bij de administratie staat een vrouw achter de balie. Ik glimlach haar vriendelijk toe. 'Hallo, ik ben Allison Collins,' begin ik. 'Ik ben hier nieuw, dus ik kom me aanmelden.' De vrouw knikt naar me en begint in een lade te rommelen. Nieuwsgierig kijk ik om me heen, naar de leerlingen die voorbij komen lopen. Zou ik snel vrienden maken?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Matthew Daniëls.
    Dankbaar keek ik haar aan wanneer ze mijn boeken ook in m'n kluisje legt. Ik sluit mijn kluisje en stop de sleutel weg. Ik tuur naar mijn rooster en ik zie dat ik nog niet naar mijn les hoef, althans zo ver ik wijs kon worden uit het roosten. 'ik heb volgens mij geen les nu'' bevestigde ik. ze keek even op haar mobiel en beet op haar lip, wat er trouwens heel schattig uit zag, en typte snel iets en stopte daarna haar mobiel weg. 'moeilijkheden?' vroeg ik doelend op het berichtje die ze had gekregen. Om verder niet lang er bij stil te staan dacht ik even na. 'ik weet niet hoe dat werkt ik denk van wel? of gaat dat automatisch? die groepjes..' ik stelde te veel vragen, meer eigelijk in het algemeen, en dat deed ik altijd als ik zenuwachtig was.


    someone out there feels better because you exist

    Danny

    Ik zit hier al weet niet hoelang maar dat maakt niet uit, als ik Andrew maar snel zie. Ineens ploft er iemand op mijn schoot neer en wanneer ik een stel lippen op de mijne voel en "Hello," hoor weet ik dat het Andrew is. Er komt een glimlach op mijn gezicht en ik sla mijn armen om de leuke jongen heen.
    "Hallo, lekkertje!" zeg ik glimlachend en druk mijn lippen op zijn wang. Van het weekend heb ik hem heel erg gemist, aldoor eigenlijk als ik niet even bij hem kon zijn. Telkens als ik zijn huis verliet voelde ik me lonely. Andrew is niet welkom bij mij thuis. Mijn ouders hebben het niet zo op de jongen waarmee ik heb. Ze willen het liefst dat ik thuiskom met een meid, nou mooi niet. Zij bepalen niet waar ik op val. Dat beslis ik nog altijd zelf.
    "Ik miste je al," zeg ik en druk nog een kusje op zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Cole

    Ik kijk Casey aan en grinnik even. 'heey man' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik kijk naar zijn hand en tik hem even aan. 'Ik was naar de camping in Frankrijk, de ouders van Alice hadden me uitgenodigd samen met wat andere' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'En wat heb jij allemaal gedaan?' vraag ik en kijk hem aan. 'Wacht wacht! laat me raden' zeg ik lachend. 'Skaten, skater en nog meer skaten?" vraag ik lachend. Hij deed niet heel veel anders en ja af en toe free runnen maar skaten was toch wel iets wat die heel vaak deed, ik ook trouwens. Ik haal mij hand even door mijn haar , ik klop naast me als teken dat die ook kan gaan zitten.

    Kayleih Beale

    Ik wacht geduldig tot ze haar rooster heeft genomen. 'Mijne valt ook wel mee' Hoor ik haar zeggen als ze haar rooster bekijkt.
    'Zeg, in welk groepje zit jij eigelijk?' Ze kijkt me vragend aan.
    "Ik behoor niet tot een groep eigenlijk. Ik zit bij de overige zou je kunnen zeggen. Die groepjes zijn trouwens niets voor mij, ik praat met iedereen die ik tegenkom. Al hechten de meeste hier wel veel belang aan de groepjes waardoor niet veel mensen snel bevriend met me worden," leg ik uit. Opeens loopt ,April ergens naar toe. Ik kijk haar even verbijsterd na, tot ik door heb dat ze haar tas aan het zoeken was. Ik loop naar haar toe, ze heeft een opgeluchte uitdrukking op haar gezicht. "Welk groepje zit jij trouwens?" vraag ik haar. Ik kan niet meteen opmaken in welke groep ze zit. Maar de gothics kan ik al uitsluiten, en de nerds ook.


    Take me to wonderland