• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade Maysilee Ruby
    'Alejandro, maar iedereen noemt me diego' Stelt hij zichzelf voor. Hij glimlacht naar me en wenkt me om mee te skaten. Ik draai me op aangezien dat wel kan op mijn Pintail en skate met hem mee. We skaten nu dus naast elkaar en sommige kijken ons raar aan. 'Waar is je kluis eigenlijk of wat is er?' Vraag ik hem aangezien niet veel mensen me vragen om met hm of haar te lopen of in dit geval te skaten dus ik keek hem aan terwijl ik mijn board liet bewegen.

    Aiden Samuel Dream
    Ik liep verder door de school, maar niemand. Niemand die ik kende. In de verte zag ik jasmine, maar ik wou een jongen om mee te praten. Plus jasmine was met akatherine in gesprek en zag me niet. Ik kijk weer rond en loop naar buiten. Ik zie een aantel mensen. Ndjes overig cheers, maar an zie ik Ian. Een badboy. Hij berslijt meisjes als water of hoe je dat spreekwoord ook zegt. 'Heey Ian.' Zeg ik waarna ik op hem afstap. 'Hoe was je vakantie?' Vraag ik hem vriendelijk.
    [Sorry van de vallende en hoe kort ze zijn ik ben nu even bezig, maar moest van mezelf reageren.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Matthew Daniëls.
    Ik holde haar achter na, mijn rugzak bonkte op m'n rug en met alles wat we mee gekregen hadden onder m'n arm. 'Laat mij je boeken maar dragen.' grijnsde ik. Dat was wel het minste wat ik kon doen. En wat zei ze nou dat onze kluisjes niet ver van elkaar af zaten, dat was positief, dat was heel positief. Ik vond haar erg aardig en ik wist bijna zeker dat dit een goede vriendschap zou worden. gelukkig maar, ben ik niet helemaal alleen de eerste dagen.


    someone out there feels better because you exist

    [wow jullie gaan snel, heb nog niet gereageerd. ga even beetje lezen en dan reageren]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik glimlach even en kijk haar aan. 'Je kan me dingen vragen over de school als je wilt.' Ik kijk haar even aan. Beter een goed begin. Ik moest wel, alleen zijn vond ik prima, maar daar kon je geen toekomst op bouwen. Je had vrienden nodig. Aan haar stem kon ik horen dat ze uit het buitenland kom. Langzaam loop ik het gebouw in. 'Kom je uit het buitenland,' vraag ik haar. Ik kijk haar iet wat nieuwsgierig aan. 'De school is ingedeeld in groepjes, maar dat heb je vast algemerkt,' glimlach ik kleintjes en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en loop richting de roosterkamer. Daar vraag ik naar mijn rooster.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik keek achterom en grijnsde, "Dat kan ik natuurlijk niet afslaan" zei ik schouderophalend waarna ik mijn boeken op de zijne legde. "Maar je hebt geluk, je moet maar 1 trap doen" zei ik grijnzend waarna ik mijn hand even op zijn schouder legde, nog even glimlachte en de trappen opliep. "Als het niet meer lukt zeg je het maar hé !" riep ik lachend, op een plagend toontje. Het liedje van Skyfall zat in mijn hoofd omdat ik die film gisteren gezien had. De melodie zorgde ervoor dat de woorden automatisch uit mijn mond kwamen. Goddank dat ik zanglessen had, ik kon nog redelijk goed zingen en zette me hier niet in schaamte. Ik keek naar de nummers van de kluisjes, nog steeds zingend, en opende zodra ik mijn kluisje zag, "Geef ze maar terug hoor mijn boeken, jouw kluisje is ...", ik keek even rond en begon te lachen, "Het is onder mij, als je wilt wisselen we wel, ik denk dat het handiger is als jij bovenaan zit aangezien jij groter bent".

    Ian Silvas

    Ik kijk op en zie Aiden staan. Ik grijns even. 'Hoi,' begroet ik. Ik berg het pakje sigaretten op. Het was wel weer even genoeg voor in de ochtend. Ik kijk Aiden aan. 'Dus heb je er zin in. In het school jaar,' vraag ik hem met een kleine grijns. Ik blaas de rook uit, maar ben wel zo vriendelijk dat niet in zijn gezicht te doen. Ik kijk hem weer aan en gooi mijn sigaret op de grond terwijl ik die uittrap. 'Mijn vakantie was prima, Zat met Isabella, Jasmine en Austin en Jayson op een camping. Was wel oké dus.' Ik glimlach even en kijk rond. Ik zag enkel Jasmine en Isabella had ik volgens mij heel eventjes gezien. 'En de jouwe,' vraag ik hem en kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O god, dit gaat snel. Ben nu nog op school en wordt zo opgehaald. Maar kan iemand even samenvatten? Want om 8 pagina's te moeten lezen...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xkimx124 schreef:
    jolie

    'Het gaat goed tussen ons hoor, soms beetje misverstanden, omdat we zo verschillend zijn, hij begrijpt me soms gewoon niet, maarja' ik kijk of jayson misschien al ergens is.
    'jij weet nog wel dat ik vroeger wat heb gehad met austin he, austin heeft nu dus met isabella, jayson en isabella mochten eerst niet weteb dat we wat hadden gehad, maarja uiteindelijk is het toch uitgekomen, heel gedoe maar het is opgelost' glimlach ik en kijk of ik aiden misschien ergens kan zien.

    [Katherine heet jolie. Je bedoelt Jasmine zeker?]
    Katherine Jolie Maer
    'Het gaat goed tussen ons hoor, soms beetje misverstanden, omdat we zo verschillend zijn, hij begrijpt me soms gewoon niet, maarja. Jij weet nog wel dat ik vroeger wat heb gehad met austin he, austin heeft nu dus met isabella, jayson en isabella mochten eerst niet weteb dat we wat hadden gehad, maarja uiteindelijk is het toch uitgekomen, heel gedoe maar het is opgelost' Zegt ze dan. Ik begreep het niet, maar knikte toch. 'Maar gewoon een kort vraagje als hij je niet begrijpt en het niet klikt waarom heb je dan met hem?' Vraag ik een beetje wijs. Ik schrik even zonder dat ze het door kan hebben van mezelf. Ik heroak mezelf weer. 'Of is hij gewoon heel liefen knap.' Zeg ik met een knipoog naar haar terwijl ik haar zachtjes aanstoot.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Andrew Brown

    'Andrew! Waar blijf je? je moet allang naar school!'roept mijn moeder waardoor ik wakker schik en naar de tijd kijk. Ik zucht, nee toch nu was ik veel te laat! Ik spring uit mijn bed en pak gauw mijn kleren die ik gister al had klaar gelegt, gelukkig maar. Ik kleed mezelf aan en pak mijn tas.Ik loop naar beneden en maak een broodje uit. 'Doei mam!' roep ik en loop naar buiten. ik spring op mijn fiets en eet ondertussen gauw mijn broodje. Hopelijk kwam ik nog op tijd, het was me eerste schooldag op deze school en ik wou niet te laat komen. hopelijk zag ik Danny ook gauw anders velde ik me ook nogal alleen. Ik prop het laatste stukje brood in mijn mond en niet veel later fiets ik het schoolplein op. Ik fiets naar waar al wat andere fietsen staan en parkeer daar mijn fiets. Ik kijk om me heen en hoop dat ik Danny al ergens zie, maar helaas ik zie hem nog niet. Ik was in iedergeval wel optijd, dat was al een pluspunt. Ik loop gewoon rustig over het plein en kijk een beetje om me heen, verschillende groepjes mensen, sommige ken ik van vakantie, andere ken ik nog helemaal niet. Na even zie ik Danny zitten op een bankje en glimlach breed. Ik loop naar hem toe en plaats me zonder pardon op zijn schoot. 'hello' zeg ik grijnzend en geef hem een kusje.

    Allison Isabelle Collins.

    Zuchtend drukte ik het vrolijke deuntje van mijn wekker uit en wreef in mijn ogen, waarna ik mijn enorme bed uit stapte en met mijn tenen door het zachte tapijt woelde. Ik stond op en liep naar de grote balkondeuren aan de overkant van mijn grote kamer. Ik schoof de witte gordijnen opzij en kneep mijn ogen even toe door het felle zonlicht. Ik opende de deur en snoof de frisse lucht op. In mijn pyjama, die bestond uit alleen een nachtjurkje en een slipje. Op mijn gemak wandelde ik mijn aangrenzende badkamer in en nam een ontspannende douche. Nadat ik eruit kwam en me afgedroogd had, trok ik een schoon setje ondergoed aan en wandelde naar een van de andere deuren in mijn kamer, mijn inloopkast. Daar bleef ik staan. Wat zou ik vandaag aantrekken? Ik begon wat rond te kijken en had na een half uur wat gekozen.
    Een half uur later kwam ik - aangekleed en al - beneden aan en ging aan de keukentafel zitten. Het was stil in het enorme huis waar ik woonde, mijn ouders waren beide al naar hun werk. Alleen de bediende was er. Ze kwam vlug de kamer binnenlopen en zette een schaaltje met yoghurt en vers fruit voor mijn neus. Ik glimlachte vriendelijk naar haar voordat ik het opat en opstond om mijn tas uit de gang te pakken. 'Ik ben weg!' riep ik naar haar, maar ik betwijfelde of ze me gehoord had. Ik liep de garage in en griste de sleutels van mijn babyblauwe Mini Cooper cabrio uit het kastje.
    Toen ik op school aankwam en mijn auto geparkeerd had, schoof ik mijn zwarte Rayban wat dichter op mijn neus en pakte mijn zwarte schoudertas van de achterbank. Mijn bijpassende beanie zette ik wat beter op mijn hoofd en veegde een verdwaalde blonde krul uit mijn gezicht. Een diepe zucht verliet mijn mond en ik stapte met mijn stiletto's het schoolplein op.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Austin Treves

    Ik kom rustig aan op school nadat ik best hard gefietst had omdat ik op tijd wou zijn. Ik begroet was mensen die bij de fietsenstalling staan en loop dan veder terwijl ik een beetje om me heen kijk. Mijn oog valt op Isabella en ik glimlach. Ik loop naar haar toe, ze staat met haar rug naar me toe,en hou mijn handen voor haar ogen. 'Hello beauty' zeg ik zachtjes in haar oor en draai er dan op in me armen. Ik geef der een kus en glimlach even. 'Hoi ik ben Austin' zeg ik dan tegen het meisje dat er bij staat. 'Ik kom anders wel in de pauze even naar je toe, dan kan je nu rustig met haar praten' zeg ik met een glimlach en druk een kus op haar wang. 'Doei' zeg ik met een glimlach en wil alweer weglopen. Ik wou hun gesprek niet verstoren of zo, dus dan zeg ik er gewoon alleen even gedag.

    jaimyhoi schreef:
    [O god, dit gaat snel. Ben nu nog op school en wordt zo opgehaald. Maar kan iemand even samenvatten? Want om 8 pagina's te moeten lezen...]


    [Komt ie:

    Jasmine is met Katherine in gesprek. Ze zijn beidde cheerleaders. Ze hebben het een beetje over vakantie enz. Verder is Darral met Dana, Isabella met Audrey waar Austin nu ook bij is, Ian met Aiden, Zara met Matthew en nou ja. Alle andere die ik ben vergeten zijn ook gewoon in een gesprek. Het zijn gewoon standaard gesprekjes volgens mij. Hahaha, eeven snel :) ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ja sorry, ik had het al veranderd)
    jasmine

    'het klikt wel hoor, anders hadden we echt niks gekregen hoor, hij is heel lief voor me, en ik voor hem natuurlijk, en het is natuurlijk zo dat ik altijd wat met de sporters heb, maar hey is niet zo dat ik niet met een skater kan hebben' lach ik naar haar. 'vind je het goed als ik even naar aiden en ian loop? Je mag ook wel mee lopen hoor' ik loop alvast richting aiden en ian. 'hey boys, hoe is het?'

    Coockies schreef:
    (...)

    [Komt ie:

    Jasmine is met Katherine in gesprek. Ze zijn beidde cheerleaders. Ze hebben het een beetje over vakantie enz. Verder is Darral met Dana, Isabella met Audrey waar Austin nu ook bij is, Ian met Aiden, Zara met Matthew en nou ja. Alle andere die ik ben vergeten zijn ook gewoon in een gesprek. Het zijn gewoon standaard gesprekjes volgens mij. Hahaha, eeven snel :) ]


    [[Thanks, ik ben bijna thuis en dan ga ik reageren c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik schrik als ik ineens handen op mijn ogen voel. Ik grijns als ik Austin zijn stem hoor en kijk hem aan. Ik geef hem nog vlug een kus. 'Ja ik kom anders wel naar je toe in de pauze of jij naar mij.' Ik glimlach en werp een blik op mijn rooster. 'Ik heb dan Engels, dus ik weet niet wat jij hebt, maar ik ben in de buurt van de engels lokalen.' Ik grijns even en kijk hem aan. Voordat hij wegloopt trek ik hem nog even naar me toe en druk een kus op zijn wang. 'Tot straks,' glimlach ik en laat hem los. Ik richt me weer naar Audrey en glimlach verlegen naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne