• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    'Ja dat klopt inderdaad, cheerleaden is niet zo makkelijk' ik knik even. 'ja dat is waar dat zou misschien een beetje ongemakkelijk zijn, nouja ik spreek je zo nog wel, doei' ik loop even wat rond om jayson te zoeken, dan zie ik isabella met een meisje staan bij de balie. 'isabella' roep ik vrolijk en loop naar haar toe. 'wat goed om jou weer te zien, en heb je trouwens je haar geverfd' vraag ik aan haar en stel me dan voor aan het andere meisje. 'hey, ik ben jasmine, ik ben captain van de cheerleaders' glimlach ik en bekijk haar even.

    Ian Silvas

    Ik kijk Jasmine na en kijk dan naar het meisje. Haar naam wist ik nou nog steeds niet. Wel van een één of andere Nina, maar nee niet van haar. Ik glimlach even. 'Nou hier sta je dan bij ons,' lach ik even. 'Ian,' stel ik mezelf voor en hoopte dat zij zichzelf ook voor ging stellen. 'Sorry ik ben je naam vergeten,' beken ik dan toch maar. Ik voelde me nu best wel dom. Misschien moest ik maar hun namen gaan leren. Dat is dan ook het enige dat ik leer. Mijn moeder vindt dat ik school verkloot, maar het kan me allemaal niet schelen. Ik bijt op mijn lip en kijk naar het meisje met een glimlachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aiden Samuel Dream
    Ik ben vergeten hoo te zeggen tegen hayden dus zeg het snel even. 'Hayden hoe ging je vakantie eigenlijk?' vraag ik haar. Nu wist Ian ook hoe ze heette. Ik ga mezelf een beetje een houding terwijl ik pok ee. Beetje om me heen keek. Mijn vakantie was leuk geweest ik was naar Miami geweest lekker op het strand en een vriendin voor even. Ze was loef geweest, maar ze kwam uit miami en ik niet dus het kon nooit wat worden tussen ons aangezien ze te ver van mevandaan eas dus we hadden nog skype, maar het isnu gewoon vriendschappelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Isabella Jennifer Jones

    Geschrokken kijk ik op en lach even naar Jasmine. 'Hoi,' begroet ik haar. Ik pak een plukje haar en grinnik. Oja. 'Nee in de vakantie had ik het bruin geverfd, maar normaal ben ik donkerblond, en nu heb ik het dan een tintje lichter gedaan, maar niet heel veel anders dan het eigenlijk is.' Ik lach even en kijk Jasmine grinnikend aan. Dan kijk ik naar Audrey en glimlach even. 'Dus als je bij de cheers wilt moet je naar Jasmine,' grinnik ik en kijk Jasmine even aan. 'Inderdaad lang niet gezien,' lach ik. Het was zo'n twee weken geleden ofzo dat we terugkwamen van de camping, maar ach ja. Dat is toch nog best redelijk lang. Voor haar misschien. Ik glimlach even en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik kijk op naar het meisje en ze stelt zichzelf voor en ze moest er zo te horen ook meteen duidelijk bij zeggen dat ze captain van het Cheerleader team is, och, dat kan ik ook. 'Hallo, Audrey, oud captain van een van de beste Italiaaanse Cheerleader team's.' zeg ik dan ook en grinnik dan even, ik moest natuurlijk stoppen toen ik hiernaartoe verhuisde, maar goed, het zal wel raar klinken, cheerleader team's in Italië, ja, wij hebben ook cheerleaders, alleen is het niet zo populair als hier. Maar eigenlijk deed het me wel goed dat ze hier ook cheerleader team's hadden, dan kon ik het misschien nog bijhouden en mijn passie blijven uitoefenen, cheerleaden. Ik grinnik dan even en schud weer mijn hoofd. 'Dat klonk echt ego, maar leuk dat je ook doet cheerleaden, ik ben nieuw hier, Audrey dus.' stel ik mezelf dan nog eens voor en grijns.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 9:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    'Het staat je echt mooi hoor, dat donkere haar maakte je wat harder, dit past beter bij je karakter' glimlach ik.
    Het meisje stelde zich voor als aufrey en wou meteen goed benadrukken dat ze in italie in een van de veste teams zat, maar goed daar ging ik verder maar niet op in. 'ja als je bij ons team wilt zeg je het maar, je hebt wel de perfecte lengte en figuur er voor' zeg ik vriendelijk. Ik was zelf vrij klein voor een cheerleader, alle andere cheers zijn allemaal groter dan mij, maar ach daardoor kan ik meestal wel beter bovenop de piramides komen. 'heb jij austin al gezien isa?, ik ben jayson al de hele tijd aan het zoeken,,maar ik loop telkens vast omdat ik telkens bekende zie, eerst katherine, ian en aiden, en nu jij' lach ik.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:29 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik glimlach. 'Dank je.' Ik kijk naar Audrey en grinnik even. 'Ik zou het doen, het is echt leuk hoor,' grijns ik. Wow, dat ik dat zei over cheerleaden.... Ik hield van dansen, maar niet van die manier van dansen. 'Nou ja, voor jouw is het leuk. Als je al in Italie hebt gedaan en alles,' grijns ik en kijk haar even aan. Dan kijk ik naar Jasmine en knik. 'Ja, die was hier net nog. Volgens mij zit hij ergens buiten. Jayson heb ik ook nog niet gezien, maar je ziet hem vanzelf wel verschijnen,' grinnik ik. 'Waarschijnlijk is hij buiten bij de skateboarders,' glimlach ik en kijk naar Audrey. Iedereen had zijn eigen groepje en ik had er geen. Soms was dat best eenzaam. Eigenlijk heel erg. Ik glimlach even. Mijn pauzes waren meestal ook eenzaam. Austin zou bij de sporters zitten, Jasmine bij de cheerleaders, Ian zou of in een lokaal zitten om zijn pauze daar als straf door te brengen of hij zit op een bankje te roken of hij staat bij meisjes en Jayson is bij het skateboarden. Dus met wie was ik? Niemand. Ik had ook geen idee bij welk groepje ik thuis hoorde. Ik kon niet skateboarden, sporten kon ik wel, maar niet zoals Austin deed, nou cheerleader niet, want ik zat niet in het cheerleader team. Ik ben ook geen gothic en nee, ook geen nerd. Dus dan blijft er niet echt iets voor mij over. Vroeger was ik altijd met Alice, dan was er gewoon een grote groep. Geen groepjes, maar nu bestaat dat niet meer. Misschien moet ik mijn eigen groep oprichten, maar wat? O ja en dan had je ook nog de muziekale groep, zou ik heen kunnen, maar ik zong niet meer in het openbaar, dus ze zouden het raar vinden als ik daar bij kwam staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hayden Noralie Everett
    Ian kijkt weer naar me en ik kijk even terug voordat ik gewoon weer over het plein kijk. Ik lach even zachtjes als Ian wat opmerkt en kijk daarom weer terug naar hem. Hij stelt zichzelf voor dan als Ian, wat ik allang wist, en bevestigd wat ik al dacht. Hij is mijn naam vergeten. Voordat ik mezelf kan voorstellen vraagt Aiden aan me hoe mijn vakantie was. 'Nou, ik ben dus Hayden, wat rijmt op Aiden,' zeg ik glimlachend. 'En mijn vakantie was wel leuk hoor. Ik ben alleen weggeweest naar Californië. En heb daar gewerkt en lekker bruin geworden,' vervolg ik. 'En jullie? Ook nog leuke dingen gedaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    Zara Elisabeth McFly.

    Ik lachte, "Als het om eten gaat moet je rap zijn bij mij" zei ik met een lachje. Ik keek de kantine rond en trok verbaasd mijn wenkbrauwen op. Of er was iets mis met deze kantine en het eten, of niemand kwam naar hier op dit tijdstip. "Oké, wat is er mis met deze kantine ?" vroeg ik maar direct aan Matt. Ik keek hem serieus aan aangezien ik er echt in geloofde dat er iets mis was. Ik keek nogmaals rond en beet op mijn lip. Waarom had ik niet gewoon wat uitleg gevraagd aan de mensen die hier al waren geweest ? Hier stond ik dan in mijn laatste jaar op een totaal onbekende school. Ik zuchtte en haalde mijn iPhone terug boven en tuitte mijn lippen eventjes, waarna ik begon te typen. Toen ik als antwoord terugkreeg dat de kantine tricky was besloot ik maar dat ik hier niets ging kopen.
    "Yeah, ik heb geen honger meer" zei ik met een schuldige blik in mijn ogen.


    Matthew Daniëls.
    Ik stond ook even verbaasd te kijken naar de lege kantine. 'Oké, wat is er mis met deze kantine?' vroeg ze en draaide zich naar mij toe. Ik krabde even op mijn hoofd en haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet.' zei ik uiteindelijk. Het zag er wel heel raar uit zo'n grote lege kantine.. ook ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en bekeek even de tijd, om mezelf een houding te geven. 'Yeah, ik heb geen honger meer.' zei ze onschuldig en ik grijnsde naar haar. 'Wat jij wilt, Ellie, maar die cupcake houden we te goed he?' Ik wist niet wat het was maar bij haar voelde ik me goed op mijn gemak, dat had ik meestal niet bij meisjes. Sport was altijd op de eerste plaatst geweest. Ik ontspande me, hier op school was mijn vader niet dus kon ik gewoon mensen ontmoeten en leren kennen en niet alleen maar kei hard trainen.


    someone out there feels better because you exist

    Ian Silvas

    Nu haar naam werd genoemd herinnerde ik het me wel weer. In iedergeval, haar naam kwam me bekend voor. 'Oké moet te onthouden zijn,' grijns ik en kijk naar Aiden en Hayden. 'Moet ik nu een rijmpje over jullie maken? Hayden rijmt op Aiden. Hij voetballer, zij cheer.' Ik denk na. 'Wat rijmt er op cheer jongens,' vraag ik met een lachje. 'O ik weet het. Hayden is een echte knuffelbeer.' Ik grinnik even. 'Oké mijn rijmen falen. Vergeet het maar.' Ik kijk even naar Aiden en dan naar Hayden. 'Mijn vakantie was leuk hoor. Zat met Jasmine, Jayson, Isabella, Austin en Danny op een camping. Als je hun allemaal kent,' glimlach ik. Ik weer even om me heen en zucht diep. Dan werp ik een blik op mijn horloge. Ik ben nog nooit zo op tijd geweest. Allemaal dankzij mijn moeder. 'Werden jullie ook zo blij van de wekker?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben wel om 3 uur weer terug of eerder :)]
    Aiden Samuel Dream
    'Nou, ik ben dus Hayden, wat rijmt op Aiden,' zegt ze glimlachend. 'En mijn vakantie was wel leuk hoor. Ik ben alleen weggeweest naar Californië. En heb daar gewerkt en lekker bruin geworden,' vervolt ze 'En jullie? Ook nog leuke dingen gedaan?' Vraagt ze dan en ik knik. 'Ja ik ben naar Miami gegaan. Op het strand geweest. Een beetje geskated. Heb ook een vriendin gehad, maar dat is uit omdat we te ver van elkaar vandaan waren. ' Zeg ik rustig terwijl het wel een beetje pijn doet. Ik glimlach toch wel
    [Ik ben pas om half 3 ofzo terug??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik knik en grinnik even. 'Let er maar niet op, soms heb ik nogal een ego, maar het gebeurt onbewust.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk dan naar Isabella en dan weer naar Jasmine. 'Ik zal wel eens komen kijken, het lijkt me wel leuk om erbij te komen.' zeg ik dan glimlachend. En kijk dan weer baar Isabella. 'Ja is goed, dan weet ik ook ongeveer waar alles is, want nu heb ik werkelijk geen idee en ben ik overal maar aan het rondzoeken.' zeg ik dan en grinnik even. 'En dan zal ik inderdaad in de groote pauze maar eens bij Jasmine gaan kijken.' zeg ik dan glimlachend en hoor dan de bel door het gebouw galmen. 'Ik denk dat er maar eens naar de les toe moeten.' zeg ik dan tegen Isabella.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    'Ja doe dat maar, we kunnen altijd wel weer nieuwe cheerleaders gebruiken, in de pauzes trainen we het meest dus als je dan wil komen kijken ben je van harte welkom, en aangezin je al achtergrond hebt al cheerleader hoef ik je niet meer zoveel bij te leren' zeg ik vriendelijk. 'ik zal je wel even zeggen, dat ik wel van het harde trainen ben, vorig jaar zijn we 4e gewordem, dus mijn motto is om dit jaar in de top 3 te komen, sommige meiden vinden het vervelend om in de pauze te cheerleaden,,maar so be it, ik en min co captain hebben het zo afgesproken, in de pauze hebben we daar juist goed de tijd voor' ik kijk even naar isabella 'jij mag ook wek komen kijken in de pauze hoor'

    Isabella Jennifer Jones

    Ik knik en maak even een 'hmm' geluid. 'Ja, ik zal kijken.' Ik denk even na. 'Audrey ik kan je anders wel in de eerste pauze de hele scvhool laten zien, dat je in de tweede pauze naar Jasmine gaat.' Ik kijk beidde vragend aan. Ik moet echt even iets te doen hebben in de pauze. Misschien kan ik wel iets organiseren ofzo? Bij de schoolkrant of iets... Maar ja, dan zat ik wel bij de nerds, al waren ze wel aardig. Achja, ik verzon nog wel wat om te doen. De activiteiten kwamen snel genoeg. Op zich vond ik het wel jammer dat het enige dat op dans leek dat je kon doen Cheerleaden was. Ik zou dansen harstikke leuk vinden op school, maar ja dat deed ik dan maar in mijn vrije tijd. Ook goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te lachen, "Starbucks heeft lekkere cakejes" grijnsde ik. Ik legde mijn haren even goed op mijn schouders en stak mijn strikje nog eens goed. Ik zuchtte en keek rond, "Ik heb frisse lucht nodig" stelde ik vast, toen ik merkte dat ik het warm begon te hebben. Ja, ik had een kleedje aan tot aan het midden van mijn billen kwam en een vestje die geen mouwen had, maar dan nog had ik het warm. Weird huh ? Ja, ik weet het. Ik draaide me vrolijk om en liep rustig de trappen af. Het probleem was dat ik niet anders dan rustig de trappen kon aflopen omdat ik hakken droeg en niet wou vallen voor al deze mensen. De woorden van Somebody that i used to know kwamen uit mijn mond en toen realiseerde ik me dat het misschien wel een beetje toepasselijk was op mijn ex, maar dan in een heel ander verhaal.