• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Reageer zo, ga eten^^.]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Zara Elisabeth McFly.
    De koude vloer onder mijn voeten deed geen deugd aan mijn humeur in de ochtend. Ik moest hier echt eens een tapijt leggen, een wollen het liefst, dan zou ik zo geen humeur hebben in de ochtend. In mijn pyjama, die bestond uit een shortje en een topje, liep ik naar beneden. Zodra ik beneden in de gang aankwam schoof ik in mijn pantoffels die door het wol aan de binnenkant lekker warm waren. Nog half-slapend liep ik de keuken binnen die zoals altijd leeg was. Als enigste kind van een homokoppel die altijd van ’s morgens vroeg weg was naar hun werk was ik gewend aan de leegte en stilte in huis. Zodra ik de keuken inkwam liep ik naar de boxen waar zoals altijd mijn iPod instond tot ik die meenam naar school. Ik zette hem aan waardoor hij automatisch op shuffle kwam te staan. Mijn humeur klaarde op door de muziek terwijl ik een omelet maakte. Toen mijn eitje klaar was schoof ik aan tafel en at mijn ontbijt op. De muziek zette ik wat luider toen ik mijn bord en bestek netjes in de vaatwas had gestoken en liep door naar boven. Uit mijn kast haalde ik een setje waarna ik die aandeed. Nog vlug poetste ik mijn tanden en deed de weinige make-up op die ik droeg. Mijn tas hing ik over mijn schouder en mijn iPhone kwam terecht in de voorzak van mijn tas. Toen ik beneden aankwam nam ik mijn iPod uit de boxen en stak de oortjes in om zo muziek te kunnen luisteren via de oortjes. Met de huissleutels nog in mijn hand liep ik naar het bushokje en wachtte daar geduldig op de bus. Niet veel later kwam die aan waardoor ik door de open deuren naar binnen stapte, het kaartje liet zien waardoor ik gratis de bus op mocht en een plaatsje zocht. Het was niet zo lang rijden, hoogstens 5 minuutjes. Ik speelde wat met mijn lokken die over mijn schouders hingen en stak het strikje in mijn haren goed. Toen de pas was aangekomen stapte ik weer uit en keek naar de school. Ik nam een grote ademteug en sprak mezelf moed toe. Hoe erg kon dit zijn ? Op het feit dat ze te weten konden komen wie mijn ouders waren en dat ik weer een jaar tegemoet ging van pesten. Ja, ik had negatieve gedachten. Ik liep de schoolpoort binnen en keek het plein rond. Wauw, hier waren nog meer mensen dan op mijn vorige school. Help.

    (mijn topics)

    [Moi]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Main topics]


    That is a perfect copy of reality.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.
    Mijn outfit voor vandaag was simpel, zoals altijd. Een zwarte skinny die niet te erg aanspande, een wit shirt met marineblauwe mouwen en een bordeauxrode Beanie. Mijn zwarte haren lagen vandaag gewoon schuin over mijn voorhoofd aangezien ik me had overslapen vandaag. Goed begin van het nieuwe schooljaar, vind je ook niet ? Ik keek uit het raam van de bus en beet op mijn lip, ik was dus duidelijk nerveus. Mensen op Facebook bleven maar herhalen hoe hard ze me gingen missen, maar het boeide me niet echt, alleen echte vrienden spraken de waarheid, wist ik. Ik schrok op toen ik zag dat ik aan de school was en sprong recht. Mijn skateboard had ik tussen mijn arm geklemd toen ik de bus uitstapte. Ik legde het ding neer op de grond en reed de school binnen. Het kon me niet schelen wat ze van me dachten, zolang ze me maar niet boos maakten zouden ze geen problemen krijgen, wist ik van mezelf. Ik stapte van mijn board af en nam het terug onder mijn arm om het plein rond te kijken. Serieus ? Dit was zo’n typische school van groepje hier groepje daar, zoek je eigen groepje. Gezellig. Hoorde je het sarcasme al ? Ik haatte van die groepjes. Dan kreeg je direct een label aangezien je daarbij liep. Ging ik bij de sporters staan, dan kon ik niet naar de skateboarders, ook al kon ik echt wel overweg met een skateboard. Ik zuchtte en zakte neer op een bankje. Eerst nog maar eens bekomen van deze grote school.

    (mijn topics)


    someone out there feels better because you exist

    [Pindakaas!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics]


    Blub.


    [Iemand Zara of Alejandro meeten ? ;3]

    David Johnson

    Vrolijk stap ik uit mijn bed, eindelijk word ik eens voor de wekker wakker. De koude vloer laat me rillen, waarna ik snel in mijn sokken schiet. Ik trek mijn kleren, wat bestaat uit een broek en een t-shirt, aan en ga voor de spiegel staan. Ik heb namelijk een spiegel in mijn kamer, niet dat ik zo ijdel ben. Ik heb hem van mijn zus gekregen omdat zij hem niet meer wil zien. Eigenlijk wilt ze haar spiegelbeeld niet zien, zeker nu ze er zo lekgeprikt uit ziet. Terwijl ik mijn schoenen strik kijk ik in de spiegel, mijn baar staat echt alle kanten op. Ik ga snel even met mijn handen door mijn haar, waardoor mijn haar in een keer in model komt te staan. Hierna loop ik rustig de trap op, waarna ik snel mijn tas pak. Ik zet mijn wekker altijd laat, waardoor ik net op tijd op school ben. Vandaag ben ik voor de verandering weer eens op tijd, maar ik vertrek nu al. Snel pak ik wat eten en geef ik mijn moeder een kus op haar wang, die vrolijk mijn lunch aangeeft. Met een broodje in mijn hand loop ik naar de schuur, waar ik een skateboard te voorschijn haal. Ik zwaai nog even naar mijn familie en neem dan een aanloop, waarna ik weg rijd. Doordat ik vlak bij de school woon ben ik er al na drie minuten op een rustig tempo te hebben geboard. Ik pak mijn skateboard op en loop de schoolpoort in.
    [Iets gehaast misschien, maar moet NU eten(;.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Mijn topics :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Casey Cardona

    "Geef terug, Carter!"
    Ik neem een aanloop en steun met mijn hand op de trapleuning voor ik er mijn benen over zwaai. Met een plof beland ik op de rug van mijn broer, die mompelend op de grond ligt. Ik leg mijn arm om zijn hals en wrijf met mijn knokkels over zijn hoofd.
    Als hij zich omdraait rollen we nog even over de vloer, maar al snel kunnen we ons beiden niet meer verdedigen van het lachen.
    "Hier! Skeetahboy," grinnikt Carter terwijl hij me mijn schoenen in de handen stopt.
    Ik blijf nog even op de grond zitten en dan trek ik ze aan. Vervolgens ren ik de trap op om mijn rugzak boven te halen. Ik prop er nog de juiste boeken in en maak dan in enkele tuimelingen weer een sprong de trap af.
    Ik grijp mijn skateboard in de gang terwijl Carter de auto al start. Zo snel als ik kan spring ik er op en rijd naar mijn broer toe. Ik hou me stevig vast aan het hendeltje van de kofferbak en laat hem me op die manier een eindje mee trekken. Een paar straten voor school laat ik los en skate het eindje verder.
    Als ik de schoolpoort binnen ben, rijd ik nog door tot aan de deur van het gebouw. Met een sprong breng ik mezelf en mijn skateboard omhoog en trek het onder mijn voeten vandaan. Ik stop het tussen mijn rug en mijn rugzak en wandel het gebouw binnen.
    Eerst maar eens een paar dingen in mijn kluisje dumpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ian Silvas

    Met een gaap word ik weer wakker. Ik zucht diep en knipper met mijn ogen. Ik draai me op mijn andere zij en blijf rustig liggen. De zomervakantie leek nu al eeuwen geleden. Alleen al de wekker die je wekt laat me denken dat ik vorig jaar pas voor het laatste vakantie heb gehad. Ik heb er dan ook totaal geen zin. Mijn moeder klopt op de deur, maar ik negeer haar. Uiteindelijk word de deken van mijn lichaam afgetrokken en overspoelt kou me. Ik grom even en kijk mijn moeder dodelijk aan. Het volgende moment krijg ik een glas water in mijn gezicht.
    'Veel plezier op je nieuwe schooldag dag, ik ben naar mijn werk,' grijnst mijn moeder. Ze loopt vrolijk weg. Ik grom en ga op zoek naar mijn deken, nu pas valt het me op dat ze die heeft meegenomen. Irritant mens. Moeizaam sta ik op en pak een spijkerbroek, een shirt en een leren jack. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en kijk mijn kamerrond. Ik pak mijn rugzak uit de hoek en kijk naar de foto van mij en Alice. ik zucht diep en keer de foto om, zodat ik hem niet hoef te zien. Honderden keren stond ik op het punt hem weg te gooien, maar elke keer kan ik het niet. Het doet te pijn. Alice hoort bij me. Altijd.
    Moeizaam slenter ik de trap af en gooi de voordeur achter me dicht. Een broodje haal ik wel in de kantine. In mijn jaszak voel ik een pakje sigaretten. Ik pak er een sigaret uit en steek die op. Al rokend stap ik de bus in en doe niet de moeite om in te checken. School was toch 1 halte verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh Beal

    Geeuwend rok ik mij uit. Ik krulde mijn tenen onder de warme dekens op voor ik het deken van me afgooide en richting de badkamer liep. Vermoeide ogen keken naar het meisje dat ik in de spiegel zag. Mijn Rode en witte hare stonden alle richtingen uit. Ik grijnsde naar mezelf in de spiegel, liet daarna wat water lopen en spetterde het in mijn gezicht. Daarna droogde ik me af om vervolgens eyeliner en mascara aan te brengen. Met mijn eyeliner tekende ik een klein hartje op mijn wang. Mijn rode lippenstift maakte het helemaal af. Ik zuchtte toen ik zag dat ik ngo maar een kwartier had en ik moest mijn haar nog doen. Na 10 minuten mijn haren in model proberen te krijgen, besliste ik dat ik mijn tanden maar onderweg naar school moest poetsen. Ik woonde op loopafstand van de school, dus ik ging altijd te voet. Met mijn tandenborstel in mijn mond, mijn tas over één schouder liep ik richting school. Tijd voor een nieuw schooljaar.

    (Ok, suckt een beetje :p )


    Take me to wonderland