• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hayden Noralie Everett outfit
    Ik lig lekker te slapen als ik ineens uit mijn bed getrokken word en met een bonk op de grond val. Gelijk open ik mijn ogen en zie daar mijn moeder staan. Ik wrijf even over mijn arm en gaap een keer. 'Hayden, je had allang wakker moeten zijn,' zegt ze dan en kijkt me aan. Ik zucht een keer zachtjes. 'Ik ga al, ik ga al,' mompel ik. Ik gooi mijn dekbed, wat ik mee had getrokken in mijn val, terug op mijn bed en haal een hand door mijn warrige haar. Ik loop mijn moeder voorbij naar de badkamer en douche snel. Ik kijk op de tijd en vloek een keer zachtjes. Ik heb nu echt haast, dan maar geen ontbijt of iets wat ik onderweg mee kan nemen. Ik doe een handdoek om en loop richting mijn kledingkast. Mijn moeder wilde dat ik het al gisteravond had klaar gelegd, en bij nader inzien heeft ze gelijk. Maar hoe kon ik nou weten dat ik me weer eens zou verslapen? Ik tuur mijn kast in en vind al gauw een goede outfit. Het is een bloemetjes-rokje met een ingestopt wit topje. En daaroverheen een kort spijkerjasje. Ik trek ze snel aan en vind dan nog bruin-lederen sandaaltjes. Ik sprint door naar de badkamer weer en doe mijn haar gewoon simpel los, maar wel met de lichte slag erin zoals altijd. Daar hoef ik niet veel voor te doen, gewoon mijn haar borstelen en er een hand doorheen halen. Als ik daar mee klaar ben pak ik mijn tas en loop dan naar beneden. De keurende blik van mijn moeder gaat langs mijn lichaam en ze knikt. Als teken dat mijn kleding goed is. Ik loop naar de keuken en pak wat te eten. Een banaan is het resultaat. 'Doei mam, ik ga naar school,' roep ik door het huis heen en ren dan snel naar buiten naar mijn auto.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Zara Elisabeth McFly Outfit.

    Ik keek op en schudde glimlachend mijn hoofd, "Nee hoor, niets om je zorgen over te maken" lachte ik. Ik keek de gang even rond en zuchtte, zelf hier zaten ze al in groepjes. "Ik denk wel dat het een soort van automatisch gaat, ik bedoel, mensen met dezelfde interesses gaan rapper met elkaar om toch ?". Ik haalde mijn schouders op en stak mijn iPhone weer weg. Uit automatische als ik me niet echt houding wist te geven beet ik op mijn lip en zuchtte, "Wel, als ik dan echt degene moet zijn die hun systeem verpest, dan moet het maar, ik heb graag vrienden die verschillend zijn". Ik knikte zelfzeker waarna ik de rits van het voorvak dichtdeed zodat er niets gestolen kon worden, "En nu heb ik zin in een cupcake" zei ik waarna ik hem zielig aankeek en een pruillipje trok.

    Andrew Brown

    Ik kijk Danny aan die zijn armen om me heen slaat en grinnik als die me lekkertje noemt. Ik voel zijn lippen op mijn wang wat voor een grote glimlach op mijn zorgt. 'ik miste jou ook al hoor' zeg ik met een glimlach en druk rustig een kus op zijn lippen.'Wat heb jij veder in het weekend gedaan?' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik woel met mijn hand even door zijn haar en glimlach. Hij is gewoon zo leuk, ik ben echt blij dat ik gekozen heb om naar deze school te gaan. Als ik hem nu heel weinig zou zien zou ik dat echt niet volhouden. Ik druk nog een kusje op zijn wang en glimlach naar hem.

    April Riley Stone
    'Ik zit bij het muzikale groepje, heel gezellig hoor' zeg ik lachend. 'Weetje, eerlijk gezegd dacht ik dat je bij de gothics hoorde' zeg ik dan. Ook al hoort Kayleigh dan niet bij de muzikale of cheerleaders, ze is toch aardiger dan de cheerleaders hier, maar ik denk niet veel mensen het op prijs stellen als we vrienden worden, niet dat dat boeit. 'Maar wat gaan we nu doen, blijven we buiten of gaan we met andere praten?' vraag ik aan Kayleigh en ik kijk haar aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Hayden Noralie Everett
    Ik ben in mijn auto gestapt en rijd in hoog tempo naar school. Gelukkig is het niet zo gek ver weg, anders zou ik zeker te laat gekomen zijn. En dat is geen goede indruk voor een cheerleader. Als cheerleader verwchten mensen wel dingen van je. Dat je jezelf goed verzorgt, slank bent en sociaal. Alle dingen lukken me wel, gelukkig. Maar dat komt ook mede door mijn moeder. Ze drillt me er altijd toe om mezelf zo goed mogelijk te presenteren, zij is de drijfkracht achter me. En dat ben ik zo zat, maar ik ga er nooit tegenin. Ik accepteer altijd alles van haar, wat wil je? Ze is mijn moeder. Alleen niemand weet dit, niemand komt dit ook te weten. Ik heb weleens blauwe plekken, maar ik geef het dansen de schuld. En het cheerleaden. Ik kom aan bij school en stap uit. Ik gris mijn tas van de bijrijdersstoel en zet een glimlach op. Die ik eigenlijk ook wel meen. Zolang ik op school ben, ben ik niet thuis. En daar gaat het me om. Ik heb alles bij me. Mijn mobiel, een doorzichtige lipgloss en mijn schooltas. Perfect. Ik loop richting de school en haal een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Matthew Daniëls.
    'jaa we zullen wel zien wat er gebeuren gaat het komende jaar.' grinnik ik en leun tegen de kluisjes aan. mijn blik gaat naar de groepjes die ook in de gang samen staan als een hechte groep. 'Het is toch veel gezelliger om met iedereen om te gaan!' ik geef haar groot gelijk, op m'n oude school deed iedereen gewoon tegen iedereen aardig. 'En nu heb ik zin in een muffin.' ze trok een pruillipje en keek heel zielig. was dit een stille hint? ik wist het niet ik had 0,0 ervaring. 'nou, laten we dan maar eens gaan kijken of we een muffin kunnen gaan scoren.' grijns ik, ietwat aarzelend; niet wetend of ik het goede had geantwoord.


    someone out there feels better because you exist

    [Iemand voor Hayden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Niemand die Allison wil meeten? ):


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel


    Zara Elisabeth McFly. - Outfit.

    Een glimlach waarbij een rij witte tanden tevoorschijn kwam verschoon op mijn gezicht. Vrolijk klapte ik in mijn handen, zachtjes welliswaar. "Jeaj !". Een paar mensen keken om waardoor ik hen ook aankeek, "Yeah, ik weet dat ik een mooi kleedje aanheb, mijn hulp krijg je als je wil" zei ik vriendelijk. Nee, serieus, dat was een soort van mijn manier om mensen te proberen helpen die mijn vuil aankijken, "Ze vroegen erom" zei ik tegen Matt, met een onschuldige blik in mijn lichtbruine ogen. Ik haalde mijn schouders op en draaide me om zodat ik mijn weg kon vervolgen naar nog een etage hoger, waar de kantine was. Lang leve wegwijzers ? "Kom je nog ?" vroeg ik lachend aan Matt toen ik me omgedraaid had en zag dat hij nog niet vertrokken was.

    jaimyhoi schreef:
    [Iemand voor Hayden?]


    Allison kan wel? (:
    Ze staat bij de administratie.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleigh Beale

    'Ik zit bij het muzikale groepje, heel gezellig hoor' mijn ogen verwijden iets als ze dat zet. "Ik hou van de mensen uit de muzikale groep. Gewoon omdat ze zoveel talent hebben. Cheerleaders en sporters hebben natuurlijk ook veel talent, maar ik vind zang en muziek gewoon een mooier talent," zeg ik snel met een glimlach die steeds groter wordt. "Zing je of bespeel je een instrument? Of beide?"
    'Weetje, eerlijk gezegd dacht ik dat je bij de gothics hoorde' Ik lach luidop. Ik sla snel mijn hand voor mijn mond waardoor een gesmoorde lach te horen is. "Sorry, soms snap ik zelf niet waarom ik zo luid moet lachen opeens. En ik snap wel dat je dat dacht, maar ik heb een soort van een eigen stijl. Sommige zeggen scene, maar ik word liever niet in hokjes gedramd," leg ik uit.
    'Maar wat gaan we nu doen, blijven we buiten of gaan we met andere praten?'
    "Let's meet some new people," glimlach ik uitgelaten.


    Take me to wonderland

    [Is Allison nieuw of niet ?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Matthew Daniëls.
    ik grinnik om haar opmerking en kijk naar de verschillende mensen die zich hadden omgedraaid daarna draai ik me om en loop rustig richting Ellie. 'ik kom, ik kom!' grijns ik en binnen een paar stappen heb ik haar weer ingehaald. Samen lopen we nog een etage hoger waar blijkbaar de kantine zit. Eigenlijk heb ik wel zin in een cupcake, vanochtend wel gewoon ontbijten maar ik heb alweer honger. Nu ik toch een beetje om me heen aan het kijken was kwam ik erachter dat het echt een hele mooie ruime school was. waarom viel mij dat op? ik haalde onbewust mijn schouders op en liep vrolijk naast Ellie, dit zou nog een geweldig schooljaar worden.


    someone out there feels better because you exist

    Danny

    Andrew vertelt mij dat hij mij ook miste en ik glimlach nog breder.
    "Wat heb jij veder in het weekend gedaan?" vraagt hij en ik denk na. "Even kijken, eerst aan jou gedacht, toen eerste autorijlessen gehad, toen weer aan jou gedacht, en niet vergeten te eten en drinken natuurlijk, weer aan jou gedacht... Geslapen, en zelfs in mijn dromen dacht ik aan je," vertel ik dan met en kleine grijns. Ja, ik dacht alleen maar aan Andrew. Oh ja, mijn rijlessen. Ik kreeg het aangeboden van mijn ouders. De eerste keer ging best goed. Ik heb zelfs al een wagen uitgekozen. Zo eentje wil ik al sinds ik klein ben. Ik wil niet opscheppen, maar wij zwemmen letterlijk in het geld, heb je mijn huis al eens gezien. Vier verdiepingen hoog, een eigen game kamer. Fitnessruimte, grote slaapkamer.
    Ik leg mijn hoofd op Andrew zijn schouder en sluit heel kort mijn ogen even. Ik snuif zijn geur op en geniet helemaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lifeisajoke schreef:

    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    "Ohja, sorry, ik wou je vragen waar dit lokaal is" zei ik toen ik gestopt was en haar mijn uurrooster toonde. Mijn vinger wees naar mijn eerste uur, want ik wist dus echt niet waar dat was. "Ik weet niet of jij dezelfde lessen hebt of niet, maar goed, ik wou het dus gewoon even vragen". Ik was niet 1 van die jongens die zomaar naar iemand stapten en zeiden; Hé, weet je dit lokaal zijn ?! Nee, zoveel moed had ik niet, zeker niet op deze school. Het was zo'n stereotype school, sporters en cheerleaders waren populair, iedereen wou bij hun horen, of toch bijna iedereen, en de rest van de groepjes die waren er gewoon omdat niet de gehele school uit sporters en cheerleaders kon bestaan. Het was dus iets wat ik uit de bodem van mijn hart haatte, hoe oprecht was ik wel niet ? Dude, ik moest boksen, ik werd echt pissed. Jup, ik had woede-aanvallen, problemen mee ?

    [thank you :)]
    Jade Maysilee Ruby
    "Ohja, sorry, ik wou je vragen waar dit lokaal is" Zegt hij als hij stopt en mij zijn rooster geeft. Ik kijk ernaar en lees het snel door. Ik zag dat hij een aantal lessen met mij deelde. Hoezo dat? Hij was hoger, maar ik kon sommige vakken ook een hoger niveau. Misschien daarom. "Ik weet niet of jij dezelfde lessen hebt of niet, maar goed, ik wou het dus gewoon even vragen" Zegt hij en ik knik. 'Volgende les hebben we samen. Er staatgeen les bij alleen een lokaal, maar de les kan je digitaal zien.' Zeg ik rustig terwijl ik hem aankeek. 'Ik breng je straks wel.' Zeg ik waarna ik langzaam weer in beweging kwam. 'Dus je bent ook een askater?' Vraag ik hem. 'Aangezien iedereen hier bestempelt word als een artikel in de winkel.' Zeg ik licht geirriteerd. Gewoon door de rangindeling.


    I'm finally back, Finally after a Year break