• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    April Riley Stone
    Ik kijk naar een meisje dat boos reageert naar iemand die per ongeluk tegen haar aanbotst. 'Dat kan je ook wel wat vriendelijker zeggen, niet dan?' vraag ik geïrriteerd. Ik zucht, 'komen er nog meer naar deze klas?' vraag ik 'en waar is de leraar?'
    Ik kijk de klas rond, we zijn nu met z'en vijven, en het is één voor half negen. 'Ze zijn ook zo goed met het organiseren van alles hier, zo hatelijk' zeg ik nog steeds geïrriteerd. Ik kijk het meisje dat in de deur opening staat aan en bekijk haar haar en kleding dan, 'zij hoort vast ook bij de overige, echt hoor, ik kom mensen uit elk groepje tegen, behalve de gene uit de mijne' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Ian Silvas

    Uiteindelijk sta ik toch op. Ik zucht diep en kijk om me heen. De meeste waren al richting de lokalen en ik besloot dat oo maar is te gaan doen. Aangezien ik geencruzie wilde met mijn lieftallige moeser. Ik zucht even en loop naar binnen. Volgen mij ha ik nu Engels. Ik slenter een beetje door het gebouw. Ineens knal ik weer tegen iemand op. Dit keer was het mijn fout. Ik was niet aan het opletten. Ik grijp haar vlug vast voordat ze valt. Als ik kijk zie ik dat het Zara is. 'Hallo. Zijn we weer,' lach ik en kijk haar aan. 'Wat eb je nu,' vraag ik haar met een glimlach en laat haar los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kate
    Ik ben even van mijn stuk gebracht. ''Ja, sorry ik...'' Stamel ik. Ik kijk naar het lokaal, ja, dit is het geschiednis lokaal. ''Ik weet niet'' antwoordt ik als ze vraagt waar de leraar blijft. Ik werp een blik op mijn horloge, over ongeveer 5 minuten begint de les. Het zou wel lekker zijn, als de leraar er niet is. Dat scheelt weer een saai lesuur. Ik leun tegen de deur, wachtend op de bel, of de leraar. Allebei even erg.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Darrel

    "Ik...Jij bent het," voor ik er erg in heb is Darla weg. Ik kijk om me heen en zie een aantal ogen van overige leerlingen op mij gericht. Ik kijk in de richting waar Darla heen rende en bijt op mijn onderlip. Wacht even. Terugspoelen.
    "Ik...Jij bent het," Zei ze dat echt? Vindt ze mij leuk? Hoe moet ik dit gaan vertellen dat ik haar alleen als beste vrienden zie. Hoe moet ik vertellen dat ik nu nog niet aan de liefde denk en me alleen met school wil bezighouden? Dat ik geen afleiding wil door een meid, en dat ik goede cijfers wil halen en mijn examen goed wil afsluiten. Ik pak de beugels van mijn tas vast en loop in de richting waar Darla heen ging. Er is altijd een plek waar zij zou zitten als ze boos of verdrietig is, de bibliotheek. Ik loop naar de bieb en open de deur, hij kraakt een beetje. Rustig loop ik naar binnen.
    "Darla? Wil je tevoorschijn komen? Ik wil met je praten," zeg ik dan luid genoeg dat zij het kan horen. Mijn stem klinkt kalm en ik wil haar helemaal niet laten schrikken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darla
    Ik stop met huilen als ik Darrel hoor. Geruisloos blijf ik zitten, en ik zeg geen woord. Ik heb het voorpest, al die leuke momenten. De momenten waar we lachten, lol hadden. Nooit meer zal dat hetzelfde zijn. Misschien zou het uberhaupt niet meer zijn. Dan ben ik alleen. Elke pauze, zit ik in mijn eentje, de Hunger Games te lezen. Ik slik zachtjes en kan nog net een traan onderdrukken. Voorzichtig, en zo stil mogelijk pak ik een willekeurig boek uit de kast, ik kijk naar de titel; Where is the love?
    Toepasselijk. Ik sla de eerste bladzijde open, en probeer een paar regels te lezen, maar zonder succes


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    April RIley Stone
    'Het is niet erg, ik kan er alleen niet echt tegen als mensen zo boos tegen andere gaan doen terwijl het hun eigen fout is' zeg ik tegen het meisje. Ik kijk de klas rond en ik vind zelf dat de mensen waarbij ik deze les in de klas zit wel heel erg klein zijn. Ik loop naar het meisje toe en dan herken ik haar, 'Oh, hai Kate. Fijne vakantie gehad?' vraag ik aan haar. 'Ik heb trouwens het gevoel dat we in een klas met 3e jaars zijn' zeg ik dan lachend. Ik trek Kate de klas uit en dan kijk ik op mijn rooster, 'zie je wel, ik zag het weer is verkeerd, ik heb helemaal geen geschiedenis, maar engels.' zeg ik 'Misschien heb jij ook verkeerd gekeken?' vraag ik dan aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    [Tegen wie knalt ian op?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zara]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ur=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145179l]Topic 2[/url]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik keek rond en zuchtte. Ik ging dit nooit vinden. Voor de 2e keer vandaag knalde iemand tegen me op, maar voordat ik kon vallen greep hij me vast. Toch was een kleine gil mijn mond verlaten, want ja, weet je, 2 keer vallen in 10 minuten tijd zou niet gezond zijn. "Hallo, daar zij we weer" zei Ian lachend tegen me. Serieus. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en kreeg een scheef glimlachje om mijn lippen, "Ben ik dan zo onzichtbaar of loop ik in de weg ?". Ik keek nogmaals op mijn rooster en tuitte mijn lippen, "Engels" stelde ik toen vast.

    [Oké, dat klopt misschien niet echt, is Ian laatstejaars ?]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:17 ]

    [Nu moet ik wel gaan ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    (...)

    Danny

    "Hoe laat begint de les eigenlijk?" vraagt Andrew en ik haal mijn schouders op. Ik stop mijn mobiel weer in mijn broekzak en duw Andrew van mijn schoot naast me op het bankje. "Ik denk dat het zo begint. Niet zoveel tegen me aan oké?" zeg ik dan en kijk hem aan. "Ik ben net wakker," zeg ik daarna met een zucht en leun op mijn knieën met mijn ellebogen en zet mijn handen onder mijn hoofd.
    "Sorry..." zeg ik dan zacht en kijk schuin naar Andrew. Wat had ik ineens? Ik zit het hele weekend op Andrew te wachten en ineens doe ik zo bot en afstandelijk. Ik ga recht zitten en schuif naar hem toe. Dan sla ik mijn arm om hem heen om vervolgens mijn hoofd op zijn schouder te leggen.
    "Het was niet mijn bedoeling om het zo bot te zeggen," bied ik mijn excuses aan.


    Andrew Brown

    Danny haalt zijn schouders op als ik vraag hoe laat de bel gaat en ik besluit dat ik het vanzelf wel allemaal ga merken. Hij duwt me ineens van schoot en ik kijk hem aan. 'Ik denk dat het zo begint. Niet zoveel tegen me aan oké?Ik ben net wakker,' zegt hij en ik zucht even. Ik schuif wat veder op en ga een beetje gemakkelijk zitten. 'Sorry...' zegt hij dan zacht en ik trek mijn wenkbrauw op. Ik snapte hier nu even niks van, net doet die zo en nu zegt die weer sorry. Hij schuift weer naar me toe en ik kijk hem aan, niet van plan een arm om hem heen te gaan slaan of zo. Hij doet het wel bij mij en legt zijn hoofd ook op mijn schouder. 'Het was niet mijn bedoeling om het zo bot te zeggen' bied hij ze excuses aan en ik knik even. 'Nou weg dan anders zit ik weer teveel tegen je aan.' zeg ik met een knipoog en geef hem plagend een duwtje.

    [Iemand Katherine of Aiden meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Jade Maysilee Ruby
    hij liegt eerst dqt hij het wel wist maar dat was een leugen. "Wacht Spaans ? Easy, ik kan perfect Spaans, want ik ben Spaans" Grijnsde hij. Hij zette zijn board af en pakte mijn pols vast waardoor hij me meetrok waardoor ik weer bijna uit balans raakte en ik net aan bleef staan. "Dus, waar is het, voor ik weer de verkeerde kant op rijd" Zegt hij waarna hij me loslaat omdat hij anders zo te zien viel. Ik grinn even in mezelf. 'nu nog rechtdoor tweede links dan lokaar 125.' Zeg ik terwijl ik voorop rij. Als we er zijn ga ik op de achterkant staan zodat ik tot stilstand kom en hem in mijn hand neem.

    [Just on case you didn't saw it :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik schrijf me uit. Jullie gaan veel te snel en houden geen rekening met anderen. Zo vind ik er niks aan. Veel plezier nog.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.