• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Aiden en hayden. 'Ik ben even naar mijn kluisje. Ik zie jullie nog wel.' Ik draai me om en loop het gebouw in. Net als ik de hoek om wil lopen de trappen op knal ik tegen iemand op. Ik kijk naar het meisje die op de grond ligt. 'Sorry.' Ik steek mijn hand uit en trek haar overeind. Jk had haar nog niet vaker gezien maar dat zegt ook niet veel. Ik zet een stap opzij dat ze erlangs kan. Ik kijk naar haar hakken. Nee, daar ben je ook niet heel stabiel op. Dan kijk ik haar weer aan en glimlah even. 'Ian,' stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit. Als ze nieuw was wist ze mijn repetatie nog niet en dat zou mooi zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Heb je het tegen Zara ? ;p]

    [Jep :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kunnen jullie even iets minder snel gaan voordat er meerdere hebben gereageerd? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Zara Elisabeth McFly.

    Dat moest mij weer overkomen. Is het je eerste dag op een nieuwe school, lig je op de grond omdat iemand tegen je aanliep. Ik was allang blij dat ik niet meer op de trappen stond op dat moment. "Sorry" verontschuldigde de jongen zich, toen hij me had omhooggeholpen. Ik streek mijn kleedje glad en nam mijn schoudertas terug van de grond. "Ian" stelde hij zichzelf voor met een glimlach. Voorzichtig liet ik mijn hand in de zijne glijden, "Zara" stelde ik mezelf dan voor. Ik glimlachte ook even waarna ik zijn hand losliet. Awkward dit. Ik beet zacht op mijn lip en keek even naar de grond. Het was duidelijk te zien dat hij 1 van de sporters was, aka populaire mensen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 14:06 ]

    Ian Silvas

    Ik glimlach vriendelijk. Aan haar houding te merken dacht ik te zien dat ze nieuw was, ze kende me niet en ze keek verlegen naar de grond.
    'Nou dan ga ik maar naar de kluisjes. Vind je de weg,' vraag ik haar vriendelijk en kijk om me heen. Ik zie nergens iemand met wie ze zou kunnen zijn. Ik kijk haar met een lachje aan en bijt op mijn lip. Ik stop mijn handen in mijn broekzak. 'Je kan bij de roosterkamer je rooster ophalen en bij de conciërge of administratie je kluissleutel. Weet je waar dat is?' Ik kijk haar vragend aan. 'De kluisjes zijn in de gangen op de hogere verdieping, vandaar dat ik naar boven wilde,' grijns ik even. Ik laat kort mijn ogen over haar lichaam glijden, maar zo, dat ze het waarschijnlijk niet merkt. Ze mag er wezen. Ik ben benieuwd in wat voor een groep ze eindigd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik kan pas vanavond weer reageren, want heb verjaardag)

    [Ik kom ook even zeggen dat ik straks naar een feestje ga van een kindje dat 1 wordt :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [kan je ook reageren met alejandro?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Veel plezier beidde ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik keek terug op glimlachte, "Is niet meer nodig" zei ik met een lachje, "Mijn rooster heb ik en mijn kluisje heb ik daarnet gevonden" legde ik uit, al was dat niet echt noodzakelijk, "Toch bedankt". Ik zuchtte en deed het jeansjasje dat ik aanhad uit en hing het over mijn tas waar ik mijn iPhone uithaalde. Ik tuitte even mijn lippen en keek dan op mijn rooster om er achter te komen dat ik niet zo lang meer had. "Ik ga, uh, nog even naar buiten, frisse luch" zei ik licht aarzelend. Dit was zo awkward. Ik liep langs hem heen en zuchtte opgelucht toen ik eindelijk buiten was. Zo zo, dat ging vlot, zoals altijd dus. Hoorde je het sarcasme al ?! Damn, ik was slecht in mensen aanspreken die sowieso populairder waren dan mij. Ik beet op mijn lip en zuchtte. Ik ging op een bankje zitten en haalde een boekje boven. Ik sloeg het open op de juiste pagina en keek naar de tekst die er al op stond. Rustig begon ik verder te schrijven. Ja, ik schreef liedjes, niet dat iemand dat wist of zou mogen weten, vergeet het maar.

    [Ik ben er nog wel even hoor :P Ik meld denk als ik weg ga haha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez..

    Ik zuchtte zachtjes. Ik had niet opgelet wat ze zei, dus ik kon niet antwoorden op de eventuele vragen die ze had. Het laatste wat ze had gezegd had ik dan wel weer verstaan, "Klinkt alsof deze school uit ervaring spreekt" zei ik terwijl ik wat met mijn vingers speelde. Ik likte even over mijn lippen en bedacht me toen dat echt al mijn boeken in min kluisje lagen, inclusief degene die ik straks nodig had. "Uhm, ik ga nog even mijn boeken uit mijn kluisje halen, ik heb ze straks nodig en ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik zonder boeken toekom. Ik stond op en glimlachte nog even naar haar waarna ik terug naar binnen reed. Een skateboard was echt handig, moest je teminste nog zoveel lopen en het was nog sneller ook.

    [Iemand die Katherine wilt meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mag ik de link van het rollentopic?]


    Spoiler alert: you will save yourself