• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik moet gaan, en kom wss de rest van de dag niet meer terug helaas. Chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nou, Casey, Andrew, Danny, Darrel, Rosie, Kayleigh, David, Darla etc zijn ook nog niet in een lokaal

    Edit; Of op school. ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 15:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    [Nou, Casey, Andrew, Danny, Darrel, Rosie, Kayleigh, David, Darla etc zijn ook nog niet in een lokaal]


    (Kate staat nu voor een lokaal...)


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    MakeMeIrish schreef:
    [Nou, Casey, Andrew, Danny, Darrel, Rosie, Kayleigh, David, Darla etc zijn ook nog niet in een lokaal]


    [Wel, ik ben ook nog niet in mijn lokaal, ik loop er naartoe, de bel is enkel gegaan ...]

    [Okee, als de bel maar niet na zes -van jullie- posts alweer gaat, want minstens de helft heeft nog niet gereageerd. Of heeft de kans nog niet gehad. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    [Okee, als de bel maar niet na zes -van jullie- posts alweer gaat, want minstens de helft heeft nog niet gereageerd. Of heeft de kans nog niet gehad. ]


    (reageer je nog op Darla? :()


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [De bel is gegaan, zodat mensen naar hun lokaal moeten. Zeg maar. De les is nog niet begonnen. We kunnen wel op iedereen waxchten tot hun gesprek is afgerond en ze op weg naar hun les kunnen, maar dan ben je ten 1e drie topics bezig ofzo en ten tweede gaat het in het echt ook niet altijd zo....
    Maar goed. Niet iedereen heeft nog gereageerd inderdaad en 2 zijn nog niet op school. Verder is iedereen er, dus we houden het even zo dat de bel is gegaan en de mensen richting het lokaal moeten. Ze kunnen dus nog hun gesprek afmaken.

    goed? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade Maysilee Ruby
    Als de bel gaat rij ik naar binnen op mijn board en ga naar boven en kijk of ik Alejandro zou kunnen vindencen daar zice ik hem naar de andere kant rijden. Naar de verkeerde kant aangezien zijn kluisje ook de andere kant op Was. 'Diego. Je moet de andre kant op.' Zeg ik als ik hem aan heb getikt. 'Volgens mij hebben we namelijk spaans.' zeg ik vriendelijk tegen hem. Ik vond het aardiger van mezelf. Ook omdat hij nieuw was. Ik glimlach naar hem terwijl ik hem de andere kant op wenk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    NerdieMe schreef:
    (...)

    (reageer je nog op Darla? :()


    [ Allang gedaan ;') heb hem net gequote.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Coockies schreef:
    [De bel is gegaan, zodat mensen naar hun lokaal moeten. Zeg maar. De les is nog niet begonnen. We kunnen wel op iedereen waxchten tot hun gesprek is afgerond en ze op weg naar hun les kunnen, maar dan ben je ten 1e drie topics bezig ofzo en ten tweede gaat het in het echt ook niet altijd zo....
    Maar goed. Niet iedereen heeft nog gereageerd inderdaad en 2 zijn nog niet op school. Verder is iedereen er, dus we houden het even zo dat de bel is gegaan en de mensen richting het lokaal moeten. Ze kunnen dus nog hun gesprek afmaken.

    goed? ]


    {ja}


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    NerdieMe schreef:
    Kate:
    Ik bots tegen een meisje aan als ik het klaslokaal uitloop. ''Kan je niet even uitkijken!'' sis ik kwaad. Boos loop ik weer door. Zeker weer zo'n nieuweling die niet wil vragen waar een lokaal is. Ik was vroeger ook zo, maar dat doet er niet toe. Ik kijk op mijn rooster, en zie dat ik geschiedenis heb. ''Mijn lievelingsvak'' mompel ik sarcastisch. Ik loop met grote passen de gangen door, en kom dan bij het lokaal aan.

    Darla
    Ik bloos. ''Niemand'' zeg ik zachtjes. Ik draai rondjes met mijn voet over de tegels op het schoolplein, en denk na. Oke, en nu? Zeg het gewoon eerlijk!, zegt een stem in mijn hoofd. kom op, je kan het wel.. Maar wat nou als onze vriendschap eraan kapotgaat? Wil je dan liever dat je eeuwig verliefd blijft? Nee, maar... Niks maar! gewoon zeggen Heel geconcentreed kijk ik naar de boom achter Darrel



    (Hierop reageren)


    And who am I? That's the secret I'll never tell


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik draaide me om en keek haar aan. Een scheve glimlach verscheen op mijn gezicht, "Dat wist ik hoor" zei ik grijnzend. Totaal niet dus. Dat wist zij waarschijnlijk ook wel, "Wacht Spaans ? Easy, ik kan perfect Spaans, want ik ben Spaans" grijnsde ik. Ik ging weer op mijn board staan en zette me af. Toen ik vertrokken was greep ik snel haar pols zodat ze mee reed. "Dus, waar is het, voor ik weer de verkeerde kant op rijd" zei ik waarna ik haar pols losliet zodat ik zeker mijn evenwicht niet zou verliezen. Vallen van mijn skateboard had ik gepland voor morgen, zodat ik niet helemaal als een loser overkwam op de eerste dag.

    [Ow had ik niet gezien]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    [Ow had ik niet gezien]


    (:D)


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Darrel

    "Niemand," zegt Darla en ik zie haar wat ongemakkelijk worden. Ik frons even en volg haar blik naar achter als ik merk dat ze staart. Daar staat een zwartharige jongen, volgens mij was dat Kaii. Ik begin te lachen.
    "Kaii? Nou Darla, ik had wel verwacht dat je een betere smaak zou hebben," zeg ik lachend en sla mijn arm om haar schouder heen. "Vertel, wát zie je in Kaii?" vraag ik en ik probeer mijn lach in te houden. Nee, serieus. Darla vindt Kaii leuk? Dat had ik echt niét verwacht, die jongen is gewoon... ráár, ik bedoel. Hij is heel onvriendelijk en zo arrogant als wat. Hij heeft geeneens vrienden volgens mij, ik zie hem nooit samen met iemand in ieder geval. Ik kijk Darla aan en probeer mijn lach nog altijd in te houden. Meent ze dit echt serieus? Ik begin rustig naar de school toe te lopen, aangezien we vrijwel nog bij de poort stonden. We moeten ons rooster nog halen. De bel is dan wel al gegaan maar we hebben toch nog wel een ruime vijf minuten de tijd om in de les te komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.