• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Waar is Ian?]


    Jasmine had trouwens wat tegen katherine gezegt:)

    [Mensen, minder vragen om meetingen please!? Erg irritant namelijk! En wacht op andere, ik wil niet zeuren maar ik ben niet de enige die er zo over denkt!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Zara Elisabeth McFly.

    Hij nam ook zijn rugzak mee en liep met me mee. Eigenlijk trok ik hem allang niet meer voor maar ik bleef toch zijn pols vasthouden. Geen idee waarom. Ik keek terug naar hem op, want ondanks de sleehakken die ik droeg was hij nog altijd een stukje groter. "Oké, dan noem ik jou Matt" zei ik glimlachend. We liepen een gebouw binnen waardoor ik meteen mijn ogen liet rondglijden. Ik liep naar de balie die in de ruimte te vinden was met Matt nog steeds aan mij zij, doordat mijn hand om zijn pols lag. "Kunnen wij ons hier aanmelden ? We zijn beiden nieuw ..." vroeg ik aarzelend aan de vriendelijk uitziende vrouw achter de desk. Ja wat ? Schijn kon bedriegen hoor !

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Waar is Ian?]


    [Gewoon op het plein]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik moet nu gaan, je kan beter naar iemand anders toe gaan(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xkimx124 schreef:
    jasmine

    Ik kom aan bij school en kijk snel even rond, dan zie ik katherine al staan en loop snel naar haar toe. 'Heeeeey' roep ik en geef haar een knuffel. 'heb je een leuke vakantie gehad?' Vraag ik aan haar en kijk ondertussen een beetje om me heen. 'ik heb wel zin in het nieuwe cheerleader seizoen hoor, en aangezien jij mijn co captain bent, gaat het vast helemaal goed komen' lach ik naar haar. 'als we maar niet weer 4e worden, als we maar in de top 3 komen, dan ben ik al trots, ik moet zo trouwens wel even aiden zoeken, om te vragen wanneer hun de eerste wedstrijd weer moeten spelen'

    Katherine Jolie Maer
    Ik krijg opeens een knuffel waardoor ik schrik, maar merk dat het Jsmine is en knuffel haar terug. 'heb je een leuke vakantie gehad?' vraagt ze aan me waardoor ik knik. 'Ja het was erg gezellig. Ik ben naar Hawaii geweest.' Zeg ik een klein beetje afwezig aangezien ik met mijn nagels bezig ben. Dat moest nou eenmaal aangezien Jasmine ook een Cheerleader was. 'ik heb wel zin in het nieuwe cheerleader seizoen hoor, en aangezien jij mijn co captain bent, gaat het vast helemaal goed komen' lacht ze naar me. 'als we maar niet weer 4e worden, als we maar in de top 3 komen, dan ben ik al trots, ik moet zo trouwens wel even aiden zoeken, om te vragen wanneer hun de eerste wedstrijd weer moeten spelen' Ik kijk haar aan. 'ja het gaat helemaal goed komen en ik heb er ook zin in. Jasmine. Maarh hoe was jou vakantie en hoe gaat het tussen jou en Jayson?' vraag ik haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Memoria schreef:
    [Ik moet nu gaan, je kan beter naar iemand anders toe gaan(;]


    [is goed]


    Blub.

    Kayleigh Beale

    'Aparte kledingstijl. Niet mijn stijl, maar als jij het leuk vind, moet je je vooral niet aanpassen voor anderen,"
    "Dat hoor ik wel vaker," glimlach ik. "Ik moet wel zeggen dat je een van de weinige bent die het op een vriendelijke manier laat blijken. En ik zou mezelf nooit veranderen voor anderen." lach ik. "I like your hair trouwens,"
    'Zullen we naar binnen gaan?' Vraagt ze dan. Ik knik. "Ja, is goed. Ben benieuwd naar mijn geweldige buurkluisjesman of vrouw," Samen lopen we het vertrouwde gebouw weer in. This should be fun. Ik lach bij mijn gedachte, misschien net iets te luid.

    [Oh wacht. x'D Even aanpassen. ^^]

    [Done]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:04 ]


    Take me to wonderland

    Matthew Daniëls.
    Het ging toch redelijk goed, ik was een paar minuten op mijn nieuwe school en ik had nu al een aardig meisje die me hielp gevonden. Ellie leidde me doordat ze nog steeds m'n pols vast hield. Bij de balie aangekomen sprak ze een vriendelijke vrouw aan 'Kunnen wij ons hier aanmelden ? We zijn beiden nieuw ...' vroeg ze ietwat aarzelend maar toch redelijk zelfverzekerd. En al weer kon ik mezelf voor het hoofd slaan, ik had dat gewoon moeten doen, ik was toch de grote jongen. Maar alles was ook zo nieuw en anders hier. Wel stond ik nog steeds heel dicht tegen Ellie aan omdat ze nog steeds m'n pols vast hield. Ik kon haar shampoo zo'n beetje ruiken en haar warmte van haar lichaam voelen. En ik voelde me toch een stukje zelfverzekerder woorden, ondanks dat ik helemaal geen ervaring had met meisjes deed ik het, denk ik, nog best wel goed.


    someone out there feels better because you exist

    DreamWishes schreef:
    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik zucht, vandaag zou mijn eerste dag op mijn nieuwe school zijn, het zal wel even wennen worden. Ik zie dan dat het tijd is om te gaan en pak snel mijn tas en alles wat ik nodig heb en vertrek dan naar school, gelukkig woon ik dicht bij school dus kan ik makkelijk lopen. Al snel ben ik er dan en kijk even voor me uit. Iets was ik toch wel nerveus, zou ik wel geaccepteerd worden, zouden ze me wel mogen? Allemaal onbeantwoorde vragen spoken door mijn hoofd. Ik adem dan even diep in en schud mijn hoofd. Gewoon nog niet aan denken Audrey! Spreek ik mezelf in mijn gedachten dan streng toe en loop dan het schoolplein op en kijk even om me heen en over zie ik groepjes staan en ik bijt even op mijn lip. Dan zie ik een meisje staan, ze leek me wel vriendelijk.. Ik loop dan toch twijfelend naar haar toe, ik moet toch ook vrienden maken, vooral nu ik nieuw ben en nog niks van de school weet. Al snel sta ik voor het meisje en kijk haar met een zwakke glimlach aan. 'Hey.' zeg ik dan toch vrolijk terwijl ik haar aankijk.



    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk geschrokken op. Ik was nogal in gedachte verzonken. Ik kijk het meisje aan die ik nog nooit eerder had gezien, maar hoeveel mensen ken ik nou echt? Mijn vriendenkring was heel erg achteruit gegaan, maar misschien dat dit dan een nieuwe kans was.
    'Hoi,' glimlach ik terug. Ik kijk het meisje even aan. Ik overweeg even te vragen of ze nieuw is, maar ik besluit dat niet te doen. Straks is ze niet nieuw en dan.... Ja, dan faal ik. 'Isabella,' stel ik mezelf met een glimlachje voor. Ik kijk even om me heen. Ik zag veel onbekende mensen. Jasmine zag ik aan het andere kant van het plein, maar verder zag ik niemand die ik kende. Ik kijk weer naar het meisje. 'Moet jij nog het rooster ophalen,' vraag ik haar aarzelend. 'Én zo ja, wil je dan met mij mee lopen,' vervolg ik weer aarzelend en glimlach even een beetje verlegen. Kwam ik nu heel sukkelig over?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    April Riley Stone
    'Ik ben vriendelijk tegen iedereen, maakt niet uit hoe anders ze eruitzien, en met anders bedoel ik anders dan mij.' zeg ik 'en trouwens goed idee, laten we ons rooster maar gaan halen, hopelijk heb ik niet te lange uren les' vervolg ik. Ik loop alvast naar binnen en wacht op Kayleigh. 'Ik heb geen zin om de hele dag met haar te praten, dus ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet in de muzikale groep zit' denk ik dan. Ik zucht, ik kan aardig zijn, maar achter hun rug om ook gemeen. 'Schiet op Kayleigh. Ik ben al zo ongeduldig vandaag' mompel ik in mezelf.


    That is a perfect copy of reality.

    Coockies schreef:
    (...)


    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk geschrokken op. Ik was nogal in gedachte verzonken. Ik kijk het meisje aan die ik nog nooit eerder had gezien, maar hoeveel mensen ken ik nou echt? Mijn vriendenkring was heel erg achteruit gegaan, maar misschien dat dit dan een nieuwe kans was.
    'Hoi,' glimlach ik terug. Ik kijk het meisje even aan. Ik overweeg even te vragen of ze nieuw is, maar ik besluit dat niet te doen. Straks is ze niet nieuw en dan.... Ja, dan faal ik. 'Isabella,' stel ik mezelf met een glimlachje voor. Ik kijk even om me heen. Ik zag veel onbekende mensen. Jasmine zag ik aan het andere kant van het plein, maar verder zag ik niemand die ik kende. Ik kijk weer naar het meisje. 'Moet jij nog het rooster ophalen,' vraag ik haar aarzelend. 'Én zo ja, wil je dan met mij mee lopen,' vervolg ik weer aarzelend en glimlach even een beetje verlegen. Kwam ik nu heel sukkelig over?


    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik glimlach en als ze zich voorstelt knik ik even. 'Audrey.' zeg ik dan vriendelijk. 'Ja, ik moet nog mijn roolster halen, maar ik ben nieuw dus ik weet niet echt waar alles is.' zeg ik dan eerlijk een beetje beschaamd. 'Dus ja, ik loop graag mee.' zeg ik dan en grijns even. Als ik praat is nog steeds licht mijn Ittaliaanse accent te horen, maar niet meer zo heel erg als het eerst was.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine

    'Het gaat goed tussen ons hoor, soms beetje misverstanden, omdat we zo verschillend zijn, hij begrijpt me soms gewoon niet, maarja' ik kijk of jayson misschien al ergens is.
    'jij weet nog wel dat ik vroeger wat heb gehad met austin he, austin heeft nu dus met isabella, jayson en isabella mochten eerst niet weteb dat we wat hadden gehad, maarja uiteindelijk is het toch uitgekomen, heel gedoe maar het is opgelost' glimlach ik en kijk of ik aiden misschien ergens kan zien.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:40 ]


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik luisterde naar de uitleg die de vrouw gaf, in de hoop dat ik het kon onthouden. Ik nam alles aan en gaf Matt's deel aan hem. Zijn pols had ik nu losgelaten, aangezien ik dingen moest dragen. "Oké, bedankt" zei ik glimlachend tegen de vrouw. Ik keek naar het nummertje dat op de sleutel van mijn kluisje stond en tuitte mijn lippen, "Volgens mij zitten we niet zo ver van elkaar" stelde ik vast. Ik keek op naar hem en glimlachte, "Maar nu wil ik dit ding echt wel vinden, deze boeken wegen teveel naar mijn goesting". Ik zuchtte overdreven dramatisch en begon alvast voor te lopen. Eigenlijk kon deze dag niet beter beginnen. Ik had al direct de juiste persoon aangesproken want Matt was echt aardig. Andere jongens konden me al hebben uitgelachen voor geen enkele reden of zo.

    [Moest je goesting niet verstaan het is als teveel naar mijn zin, zoiets ;3]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:22 ]

    Iemand die Allison wil ontmoeten? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel