• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Matthew staat nu ook op t plein, voor zara en/of isabella misschien? (K))


    someone out there feels better because you exist

    xhansjee schreef:
    [Iemand die Rosie wil meeten?]


    Blub.

    [Mensen, meetingen komen vanzelf wel ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ietwat verlegen liep ik naar een jongen toe die tegen een muurtje aangeleund stond. Ik haalde even adem en keek op zodat mijn lichtbruine ogen zijn gezicht konden zien. Ik glimlachte naar hem en speelde wat met een lok die op mijn schouder lag, puur uit nerveusheid.
    "Hi, ik ben Zara, ben jij ook nieuw ?". Ja, ik had de moed gekregen om iets te zeggen. Ik liet mijn tas van mijn schouder glijden en trok aan mijn jeansvestje die over het witte, kanten kleedje hing die ik droeg.

    [Wow, even weg en al meteen 5 pagina's, maar goed iemand Audrey meeten, ze is nieuw..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik stuur Aiden wel af op Ian of komt Ian naar Aiden??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Laat Aiden maar naar Ian komen.
    En Naooomz, Audrey kan wel naar Isabella? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    [Wow, even weg en al meteen 5 pagina's, maar goed iemand Audrey meeten, ze is nieuw..]


    [Ze kan naar Rosie toe? Die staat op het schoolplein.]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:24 ]


    Blub.

    [Is goed, ga nu reactie schrijven! ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matthew Daniëls.
    Ik kijk op wanneer ik een wondermooie stem hoor kijk ik verbaasd op, een meisje van rond de 1 meter 70 staat verlegen voor me. 'Hi, ik ben Zara, ben jij ook nieuw?' Ik kijk even om me heen of ze het wel tegen mij heeft, maar als ik zie dat ik echt de enige in haar buurt ben, kijk ik haar lachend aan. 'Is het zo duidelijk?' vraag ik een tikkeltje verbaasd. 'Ik ben Matthew, trouwens.' ik glimlach breed.


    someone out there feels better because you exist


    Zara Elisabeth McFly.

    Hij keek even om zich heen om er zeker van te zijn dat ik het tegen hem had, maar toen hij doorhad dat ik het tegen hem had keek hij me lachend aan. "Is het zo duidelijk ?" vroeg hij, de verbaasdheid was nog net te horen in zijn stem, "Ik ben Matthew, trouwens" zei hij met een brede glimlach. Ik kreeg automatisch een glimlach op mijn gezicht en schudde mijn hoofd, "Nee hoor, ik hoopte dat gewoon, het zou best wel awkard geweest zijn moest je niet nieuw zijn" zei ik met een bedachtzame uitdruk op mijn gezicht. Ik haalde mijn schouders op en keek terug naar hem, "Je mag me ook Ellie of Elisa noemen, komt van mijn 2e naam, maar Zara is ook goed" zei ik met een ontblote glimlach.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik zucht, vandaag zou mijn eerste dag op mijn nieuwe school zijn, het zal wel even wennen worden. Ik zie dan dat het tijd is om te gaan en pak snel mijn tas en alles wat ik nodig heb en vertrek dan naar school, gelukkig woon ik dicht bij school dus kan ik makkelijk lopen. Al snel ben ik er dan en kijk even voor me uit. Iets was ik toch wel nerveus, zou ik wel geaccepteerd worden, zouden ze me wel mogen? Allemaal onbeantwoorde vragen spoken door mijn hoofd. Ik adem dan even diep in en schud mijn hoofd. Gewoon nog niet aan denken Audrey! Spreek ik mezelf in mijn gedachten dan streng toe en loop dan het schoolplein op en kijk even om me heen en over zie ik groepjes staan en ik bijt even op mijn lip. Dan zie ik een meisje staan, ze leek me wel vriendelijk.. Ik loop dan toch twijfelend naar haar toe, ik moet toch ook vrienden maken, vooral nu ik nieuw ben en nog niks van de school weet. Al snel sta ik voor het meisje en kijk haar met een zwakke glimlach aan. 'Hey.' zeg ik dan toch vrolijk terwijl ik haar aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik deel maar even mee dat ik zaterdag+zondag waarschijnlijk minder online zal zijn aangezien ik keihard moet gaan leren voor een proefwerk en ook ga ik iets doen met mijn familie, waarbij ik dus geen WiFi heb.^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Wie is het Rosie of Isabella?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Matthew Daniëls.
    'Dan had je het goed gezien, ik ben nieuw hier. Jij ook?' vroeg ik haar, hopend dat ze hier al langer zat zodat ze me het een of ander kon vertellen over deze school. 'Dat zijn alle drie wel mooie namen, maar hoe zou je het liefst genoemd willen worden?' vroeg ik haar vragend, ik moest er niet aan denken om bij drie namen aangesproken te worden dan zou ik uiteindelijk zelf niet meer weten dat ze het tegen mij hadden. 'Weet jij trouwens hoe alles hier op school een beegtje werkt? ik zie allemaal groepjes, hoort dat hier?'


    someone out there feels better because you exist