• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik glimlach en zet de auto in gang. Ik rijd de baan op en rijd richting de grote baan. 'Eigenlijk is het maar dwaas dat we de auto gebruiken terwijl we kunnen "flitsen".' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en liep weer op haar af. Ik drukte een kus op haar voorhoofd, terwijl ik even een vinger bij haar liet binnen glijden om te checken of ze nat genoeg was.
    Ik keek haar een tikkeltje verwonderd, maar vooral geamuseerd aan. Ze was drijfnat.
    "Is er hier iemand opgewonden?" vroeg ik grijnzend en drukte een kus in haar hals.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [reageer je even in het andere topic, Jaimz? :)]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach en kijk opzij naar hem. 'Maar dat kost wel energie. Het is een leuk mensending, iets wat fijn is aan mens zijn.' Herinnering. Jake en ik die onszelf weer terug veranderden met die kruiden. En dan de volgende dag Jake die me dumpt voor Luna. Zet het van je af Les. Wees gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun zachtjes als hij een vinger bij me binnenbrengt en bloos lichtjes bij zijn vraag. 'Ja, jij daarnet.' kaats ik dan glimlachend terug. Nog een geluk dat dit geen SM is anders had ik het door die uitspraak waarschijnlijk moeten bekopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga douchen bay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmm..." grijnsde ik en haalde mijn wenkbrauwen op.
    "Weet je. Nu krijg ik plots de onbedwingbare neiging een regeltje aan te stellen." grijnsde ik mysterieus.
    Ik duwde voorzichtig, maar plots de vibrator naar binnen en bracht toen mijn mond tot vlak bij haar oor.
    "Niet klaarkomen voor ik toestemming geef." zei ik op hese, serieuze toon. Niet dat er anders echt gevolgen aan verbonden waren... maar goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ok vergeet maar wat ik net dacht. Ik moet er nu ook voor boeten. 'Ja meester.' zeg ik vanzelf en schrik zelf even maar ik kan me al niet meer concentreren daarop en concentreer me enkel op het niet klaarkomen en het genot die de vibrator me geeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar even verwonderd aan, maar liet het toen. Als zij het zo wou, waarom zou ik moeilijk doen.
    Ik keek haar aan, terwijl ik de vibrator een stand hoger zette. Ik keek naar haar gezicht en glimlachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach en kijk opzij naar hem. 'Maar dat kost wel energie. Het is een leuk mensending, iets wat fijn is aan mens zijn.' Herinnering. Jake en ik die onszelf weer terug veranderden met die kruiden. En dan de volgende dag Jake die me dumpt voor Luna. Zet het van je af Les. Wees gelukkig.


    [bew]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt hard op mijn lip als de trillingen indringender worden en het moeilijker word om me niet te laten gaan. Ik voel de spanning in mijn onderbuik opbouwen en doe mijn ogen open om Axton even aan te kijken.

    Jake S.
    'Daar geef ik je wel gelijk in.' zeg ik en trap het pedaal iets dieper in. Snelheid is nog zo'n leuk dingetje. Ik sla dan af om naar de stad te rijden en kijk haar aan. 'Hm, bijna het bal. Heb je er zin in?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We gaan sneller maar het boeit me niets. In een auto vind ik het niet erg, wel op een motor. Hé! Wacht eens even! Ik heb bij Nick achterop de motor gezeten, en ik vond het niet eng en werd ook niet misselijk. Ik weet wel waarom ik normaal misselijk word, maar Nick weet de reden daar niet van. Ik heb een keer stiekem nick's motor gebruikt om te oefenen en ben toen half verongelukt. Sindsdien zijn die dingen dood eng. Ik heb de motor gewoon weer terug gezet op dezelfde plaats en gedaan alsof ik van niets wist. En ik zei dat het kon zijn dat er een auto tegenaan was geknald en daarna doorgereden. Ik heb ook een keer Nick's lievelingsmotor stuk gereden, maar daar was hij zelf bij. 'Het bal?' Herhaal ik dan. 'Welk bal?' Ik doe net alsof ik van niets weet. Maar dan lach ik. 'Grapje, ja ik heb zin in het bal.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik sta hier heel erg awkward en loop daarom maar naar mijn bed en ga erop zitten. Eigenlijk is alles ineens in een keer op me afgekomen. 'Bestaan demonen echt?' Vraag ik dan nog maar een keer. Het is gewoon zo moeilijk te geloven, ik wil en kan het niet echt geloven. Maar ik heb de vleugels gezien. Misschien waren ze niet echt? En ik weet nou ook niet hoe het tussen Nick en mij zit. Of dit slechts eenmalig was.


    [Ellieee? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde, toen ik zag dat ze het moeilijk kreeg. Ik zette de vibrator terug een standje minder, wachtte even af en zette hem toen op de hoogste stand.
    Ik zei nog steeds niet dat ze mocht komen en keek hoe lang ze het zou volhouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik adem opgelucht uit en parkeer dan de wagen als we er zijn. Ik stap uit en loop om om haar deur te openen. 'Mi'lady' zeg ik en maak een buiging terwijl ik mijn hand uitsteek om haar te helpen uitstappen.

    Alexi
    Ik adem even opgelucht in en uit als de trillingen minder worden maar plots zijn ze nog erger dan daarvoor. Ik kreun hard en probeer mijn orgasme met alle kracht die ik in me heb tegen te houden. Ik weet niet hoe lang ik het kan houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'