• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet mijn lippen afdwalen naar haar borsten. Ik zoog even zacht aan haar tepel en ging er met mijn tong omheen. Uiteindelijk beet ik er zachtjes op. Bij haar andere borst deed ik precies hetzelfde. Ik volgde mijn weg naar beneden tot bij de rand van haar string, het enige wat ze nog aanhad.
    Ik keek naar haar op om haar reactie te zien, terwijl ik zacht in de stof beet en hem zo buittrok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij komt op me af lopen en ik doe een stap achteruit en voel de muur in mijn rug. Ik wil net vragen wat hij bedoelt met zijn woorden als hij me kust. Zijn lippen zijn zacht en als in een reflex kus ik hem terug.


    Nick
    Ik glimlach onder haar lippen en kus haar door, als ze het niet zou willen of alleen al door walging de kus zou stoppen had ze dat gedaan en me niet terug gekust.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake tilt me op en vraagt dan aan me of ik alles zo wilde doen als vroeger. 'Eh ja,' zeg ik dan met een knikje van mijn hoofd. 'Til je me dan zo vaak op?' Vraag ik hem nieuwsgierig. 'Heb ik een spierziekte ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt hard op mijn lip omdat ik niet wil kreunen en open even mijn ogen als ik zijn lippen voel afdwalen en zie dan hoe hij mijn slipje uit trekt... met zijn tanden. Ik kijk hem iets verlangend aan en stop met op mijn lip bijten. Ik wil weten wat hij doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Ik voel hem glimlachen, maar ik voel meer dan dat. Dit is onmogelijk. Ik ben hier net een dag, dan kan ik een jongen niet leuk vinden, en al helemaal niet een demón! Maar een demon leek me ook onmogelijk en dat bestaat ook. Dat ik Nick leuk vind. Maar dan realiseer ik me iets, waardoor ik de kus verbreek. 'Je houdt van Leslie,' fluister ik. 'Dit is alleen maar iets om me te overtuigen.' Want meer is het niet, denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach zachtjes. 'Nee hoor, er is niets mis met je. Ik til je gewoon graag op omdat ik je graag dicht bij me heb.' zeg ik met een glimlach en draag haar naar de badkamer waarna ik haar voorzichtig neerzet. Ik loop naar een kast en haal er handdoeken uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dat is ook weer zo lief. Ik ben er achter gekomen dat Jake echt een hele lieve gevoelige jongen is. 'Ik snap niet hoe jij een demon kan zijn,' zeg ik dan. 'Je bent zoveel beter dan dat.' Ik loop naar de kraan en zet die dan alvast aan en wacht tot die warm is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Mijn gevoelens voor jouw hebben me verandert. Vroeger was ik echt een zak.' zucht ik zachtjes en leg de handdoeken op een stoel. Ik heb inderdaad veel dingen gedaan waar ik niet trots op ben. Ik pak haar hand vast en trek haar dan onder de stralen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Ik voel hem glimlachen, maar ik voel meer dan dat. Dit is onmogelijk. Ik ben hier net een dag, dan kan ik een jongen niet leuk vinden, en al helemaal niet een demón! Maar een demon leek me ook onmogelijk en dat bestaat ook. Dat ik Nick leuk vind. Maar dan realiseer ik me iets, waardoor ik de kus verbreek. 'Je houdt van Leslie,' fluister ik. 'Dit is alleen maar iets om me te overtuigen.' Want meer is het niet, denk ik.


    Nick
    'Dat denk je of dat hoop je?' Vraag ik haar, 'En ja, ik hou van Leslie maar het is iets wat al een lange tijd op een ander plek staat dan op het eerste. En daarbij is het dat al een paar honderd jaar' Zeg ik waarna ik haar gewoon weer kus, gewoon om de dingen die ze wil zeggen te smoren. En voelde de dingen die ik eerder al dacht te voelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik bijt hard op mijn lip omdat ik niet wil kreunen en open even mijn ogen als ik zijn lippen voel afdwalen en zie dan hoe hij mijn slipje uit trekt... met zijn tanden. Ik kijk hem iets verlangend aan en stop met op mijn lip bijten. Ik wil weten wat hij doet.

    Axton
    Ik grijnsde even en ging tergend langzaam naar boven. Mijn handen streelden via haar enkels naar boven. Mijn handen dwaalden aan haar knieën weer naar de binnenkant van haar benen. Ik liet mijn handen in haar lies liggen, terwijl ik mijn lippen op haar mondhoek drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Pestkop.' mompel ik zachtjes en probeer tegen beter weten in toch mijn lippen op de zijne drukken. Er is één ding dat hij over het hoofd gezien heeft en dat is dat ik nog kan doen met mijn benen wat ik wil. Handig voor straks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {dat had hij voorlopig over het hoofd gezien, maar nu ben ik nieuwsgierig voor wat ze gaat doen dus... hij vergeet het wel even xD
    moet ff naar de bib, tossoo}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik weet het zelf nog niet --' tot zo]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet ik Leslie nu uit laten glijden? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.