• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Hayden
    Mijn mond valt open en ik zet weer een paar stappen achteruit. 'Jij hoort niet te bestaan,' zeg ik dan en blijf hem recht aan kijken. Hij heeft vleugels. VLEUGELS!? En ik slik een keer. Dit is gewoon onmogelijk, dit kan niet bestaan. Maar ik zie het met mijn eigen ogen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

LostMagic schreef:

[Ik hoopte al dat die tattoo met haar te maken zou hebben ^.^ maar ik dacht, hm, misschien heeft het wel met Kate te maken ^.^

En en en... Misschien weet ik wel iets. Maar het idee wil zich niet echt vormen ^.^ en anders altijd nog die klap ^.^]

Nick
    Ik trek mijn vleugels weer in 'Geloof me nu?' Vraag ik haar, niet dat ik het andwoord nodig had. 'Ja dus' Vul ik voor mezelf aan en rol met mijn ogen, 'Kom op, ik ga je niets doen. Kan iemand die een paar jaar langer leeft dan een gewoon mens niet op zn minst proberen een beetje normaal te doen?'

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik voel met mijn hand de bedrand een cm of 2 van mijn hoofd en leg mijn armen dan om zijn hals om hem nog even dicht bij me te houden nu ik dat nog kan. Ik verander de kus in een tongzoen en nestel mijn hand in zijn haar.

Axton
    Ik beantwoorde de kus, maar trok me na een tijd resoluut terug. Dit dominant zijn had ook wel iets leuks.
    Ik grijnsde, terwijl ik wat touw liet verschijnen en haar hand vast nam. Ik drukte kusjes van haar mondhoek, naar haar wang, haar kaak, haar nek, haar schouder... Ik ging verder over haar arm, terwijl ik hem omhoog hief, zodat ik haar aan het bed vast kon hangen. Ik zorgde ervoor dat het touw niet teveel spande, maar ze toch onmogelijk zou kunnen ontsnappen. Niet dat dat veel uitmaakte. Ze zou gewoon stop moeten zeggen en ik hield op. Maar volgens mij was ze dat niet van plan. Ik deed hetzelfde met haar andere arm tot die ook vast hing.
    Ik gunde haar nog even een kus voor het echte werk zou beginnen. Al was dit voor mij evenveel experimenteren.

“To live will be an awfully big adventure.”

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn vingers rollen zachtjes over mijn tepels en daardoor kreun ik ook weer zonder dat ik er zelf erg in heb. Ik open mijn mond als ik zijn tong voel en ik ga er helemaal in op. Toch voel ik geen liefde. Maar die gedachte dring ik gewoon weg en ik blijf Jake verwennen.

Alexi
    Ik bijt hem aan terwijl ik zachtjes op mijn lip bijt. Hier lig ik nu dan... bijna naakt en volledig aan hem overgeleverd. Een teken dat ik hem wel vertrouw anders zou ik het nooit durven. Ik kijk hem aan en vergeet even het feit aan hoe ik hier lig als ik in zijn ogen kijk. Ik wil hem kussen maar kan niet aan hem waardoor er een zucht over mijn lippen rolt.

Jake S.
    Ik voel de spanning opbouwen in me en na een paar minuten kom ik klaar. Ik druk mijn lippen nog eens even zachtjes op haar lippen en strijk zachtjes over haar rug. 'Ik ga douchen, ga je mee?' fluister ik zachtjes in haar oor. Liefdevol.

WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ik trek mijn vleugels weer in 'Geloof me nu?' Vraag ik haar, niet dat ik het andwoord nodig had. 'Ja dus' Vul ik voor mezelf aan en rol met mijn ogen, 'Kom op, ik ga je niets doen. Kan iemand die een paar jaar langer leeft dan een gewoon mens niet op zn minst proberen een beetje normaal te doen?'

Hayden Fitch
    'Ik wil je niet geloven,' zeg ik dan met een licht trillende stem. Dit kan niet. Alles waar ik in geloofde in deze wereld lijkt nu ineens niet meer echt te zijn. 'Hoe moet ik verdomme weten dat je me niets zal doen?! Je bent een demon ja!' Niets zou me er van kunnen overtuigen dat hij me niets aan zal doen.

[Behalve als hij haar zoent :Y) anders denk ik dat ze bang zal zijn voor altijd XD en aangezien Nick Hayden leuk begint te vinden :Y)]

{Iedeën:

-Wanneer Jake en Leslie douchen glijd Leslie uit en knalt met haar hooft tegen de rand/muur van de douche.
    -Jake slaat haar met een koekenpan -mijn favoriet :3-

Waarschijnlijk komt er later wel meer maar dit kon ik nu bedenken XD}

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik bijt hem aan terwijl ik zachtjes op mijn lip bijt. Hier lig ik nu dan... bijna naakt en volledig aan hem overgeleverd. Een teken dat ik hem wel vertrouw anders zou ik het nooit durven. Ik kijk hem aan en vergeet even het feit aan hoe ik hier lig als ik in zijn ogen kijk. Ik wil hem kussen maar kan niet aan hem waardoor er een zucht over mijn lippen rolt.

Axton
    Ik merk dat ze wat zenuwachtig is en glimlachte even geruststellend. Ik drukte mijn lippen zachtjes op haar voorhoofd.
    Mijn handen zochten hun weg naar haar borsten en kneedden die zachtjes. Mijn lippen dwaalden af naar haar nek, waar ze opnieuw elk stukje huid verkenden. En opnieuw, enopnieuw...

“To live will be an awfully big adventure.”

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Ik wil je niet geloven,' zeg ik dan met een licht trillende stem. Dit kan niet. Alles waar ik in geloofde in deze wereld lijkt nu ineens niet meer echt te zijn. 'Hoe moet ik verdomme weten dat je me niets zal doen?! Je bent een demon ja!' Niets zou me er van kunnen overtuigen dat hij me niets aan zal doen.

[Behalve als hij haar zoent :Y) anders denk ik dat ze bang zal zijn voor altijd XD en aangezien Nick Hayden leuk begint te vinden :Y)]

Nick
    Ik liep naar haar toe en aangezien ze nog maar een stap kon zetten tot ze bij de muur was kon ze geen kant op, 'Mischien is dit dan voldoende bewijs' Zeg ik waarna ik haar zacht kus.

Leslie Day
    Hij komt klaar en kust me dan nog een keer, zijn hand streelt mijn rug. Hij vraagt of ik mee ga douchen. Hij fluisterde dat in mijn oor en ik hoor er een toon in. 'Eh ja hoor, waarom niet?' Zeg ik dan met een glimlach. 'O en Jake, het voelde prettig daarstraks.'

Alexi
    Er onstaat weer kippenvel door zijn lippen in mijn hals en af en toe rolt er een klein kreuntje of een zucht zonder dat ik het doorheb over mijn lippen en voel ik me zelf ook iets opgewonden worden. Ik sluit genietend mijn ogen.

Jake S.
    Ik glimlach en pak haar hand vast om haar zachtjes recht te trekken. Ik grinnik en til haar weer op als een prinsesje. 'Je wilde alles doen zoals vroeger he.' zeg ik en lach even zachtjes bij de herinnering van toen ze me vroeg waarom ik haar zoveel draag.

Hayden Fitch
    Hij komt op me af lopen en ik doe een stap achteruit en voel de muur in mijn rug. Ik wil net vragen wat hij bedoelt met zijn woorden als hij me kust. Zijn lippen zijn zacht en als in een reflex kus ik hem terug.