• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake. 'Ik weet alles weer Jake, ik zal er geen grapjes meer over maken oké?' Glimlach ik naar hem. Ik pak zijn hand aan en stap dan uit. 'Maar met die tattoo... Ik ga niet kijken ernaar, ik wil best bij je blijven. Maar met mijn ogen dicht.' Naalden, brr. 'Wat wil je eerst doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte en haalde de vibrator eruit. Eigenlijk was het gemeen. Om haar haar orgasme zo te laten tegenhouden en het dan af te pakken.
    Maar het was toch gewoon mijn beurt om haar gek te krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S
    "Eerst de tattoo.' grijns ik en en sluit de auto. 'En je hoeft niet bij me te blijven hoor. Je kan ook in het wachtzaaltje zitten.' Ik neem haar mee naar de winkelstraat en werk ondertussen in mijn gedachten alles uit.

    Alexi
    Ik zucht iets geïrriteerd en kijk hem aan. Wat gaat er nu gebeuren? Ik beweeg mijn polsen nog even omdat mijn armen anders slapen en wacht af. Ik heb een plan om zijn lippen te voelen. Ik sla plots mijn benen om zijn middel en haal hem zo onderuit zodat ik een kus op zijn lippen kan drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, dan doe ik dat misschien maar, in het zaaltje blijven wachten,' geef ik met een glimlach toe. Alleen het idee van een naald alleen doet me griezelen. 'Wat voor tattoo ga je eigenlijk nemen?' Vraag ik hem, me beseffend dat ik dat nog helemaal niet weet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Hm. Zeg ik nog niet. Maar wees gerust, geen doodskop of zo.' zeg ik met een glimlachje en ga met haar een tattoozaak binnen. Er zijn maar 2 mensen voor me. 'En...Niet de drang om een piercing te zetten of een tattoo?' vraag ik plagerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Tenzij jij wilt dat ik weer flauw val en mijn hoofd wellicht stoot en dan een kans heb om weer mijn geheugen te verliezen, niet nee,' zeg ik tegen hem. 'En wat dan wel? Twee doodskoppen?' En ik lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik gromde verwonderd en trok me terug.
    "Stout meisje." gromde ik hoofdschuddend. Ik maakte haar benen los van mijn middel. "Laten we voorkomen dat je nog eens zo'n toeren uitsteekt." mompelde ik en liet nog wat touw verschijnen.
    Ik bond haar benen ook vast, zodat ze als een kruis op het bed lag.
    Ik ging weer boven haar hangen en streelde met mijn duimen even over haar tepels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik lach en schud mijn hoofd. Ik zie dat één van de mensen voor me het kleine hokje in mag gaan waar alles ligt en zucht. Nog één te gaan.
    'Als je gegil hoort, dan ben ik het niet.' grap ik.

    Alexi
    Ik zucht. Ik ben nu helemaal machteloos. Ik kijk hem aan, iets onderdanig nu. Ja wat kan ik anders, ik lig hier nu naakt, volledig vastgebonden voor hem en ben ook nog eens bloedgeil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet me naar beneden zakken, drukte een kus op haar onderbuik, waar haar broekrand zou zitten normaal. Lanzaam liet ik mijn tong tussen haar schaamlippen glijden en ging toen rondjes draaien rond haar clitje. Af en toe trok ik mijn tong terug en tikte dan weer tegen haar clitje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Les
    'Misschien dat het wel heel erg pijn doet?' Lach ik dan. 'En ik zal gewoon niet luisteren. Dan hoor ik je ook niet gillen als een meisje.' En druk een kusje op zijn wang. Jake is bijna aan de beurt en ik ben benieuwd naar wat hij gaat laten zetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik loop naar binnen en de man vraagt wat ik wil. Ik toon hem de tekening. Het is zijn 2 vleugels met een mooie L er tussen en met een klein zinnetje er onder in kalligrafie. Let me be your hero. Van haar liedje dat ze zong op het bal.

    Alexi
    Ik slik en kreun weer zachtjes. Ik mag nog steeds niet klaarkomen. Hij moet me eerst toestemming geven. Ik concentreer me op iets anders maar word steeds afgeleid door het genot tussen mijn benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet een vinger naar binnen glijden, terwijl ik haar met mijn tong verder verwende.
    Als nel volgde een tweede vinger en ik bewoog ze op en neer. Ik sloeg mijn ogen op om haar vanonder mijn wimpers aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake loopt naar binnen en ik ga gewoon zitten op zo'n stoel die er staan voor de wachtenden. Het ziet er wel gewoon schoon uit, steriel. Dat is wel handig. Ik hoor zo'n zoem geluid van zo'n ding dat tatoeage's zet en ik ril kort. Ik laat een iPod verschijnen in mijn hand. Ik doe de oortjes in en luister naar muziek, zodat ik het andere geluid niet hoor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun luider en ben nu blij dat we niet in de kamer van de kinderen zijn. Ik pak de touwen vast om houvast te hebben en knijp hard. Niet klaarkomen, niet klaarkomen, niet klaarkomen, denk ik maar ik kan me niet meer inhouden en kom toch klaar met een gilletje. Als ik een beetje uitgehijgt ben ontdek ik tot mijn verbazing dat ik nog steeds geil ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik zet mijn tanden hard op elkaar en adem in en uit door mijn neus. Laat het vlug gedaan zijn. Na een tijdje is hij klaar en mag ik rechtstaan. Ik geef hem zijn geld en loop terug de wachtkamer in waar ik Les zie zitten. Het staat op mijn bovenarm. Net onder mijn schouder dus geen gezicht of nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'