• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja xd^]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, oké, dan is dat denk ik goed om te horen,' zeg ik glimlachend. Ik ben er niet op berekend dat wanneer hij me hand beet pakt me er ook onder trekt. Ik zet een stap mee, in het water, om niet te vallen maar hierdoor glijd ik juist uit en knal op de grond neer met mijn hoofd tegen de muur aan en ga knockout.

    Hayden Fitch
    Hij vraagt of ik dat denk of hoop en ik wil antwoorden dat ik dat denk, maar niet hoop. Dat hij het meent, maar ik houd me in om dat te zeggen. Dat klinkt wanhopig. Dan vertelt hij dat zijn liefde voor Leslie al lang niet meer op de eerste plaats staat, en ik wil vragen of hij onsterfelijk is als hij zegt dat dat al een paar honderd jaar is. Maar dan kust hij me al weer en de woorden in mijn gedachten worden niet uitgesproken. Ik kus hem zachtjes terug, ik sta nog steeds tegen de muur aan, maar die eikel heeft er al voor gezorgd dat ik geloof dat hij me niets zal doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schrik en vloek voor ik naast haar neer kniel. 'Les? Les?!' zeg ik en pak direct haar pols vast. Ze mag niet dood zijn! Oke nog een hartslag. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Demonen sterven heus niet door te vallen in hun douche. Ik til haar op en droog haar voorzichtig af voor ik haar terug naar de kamer draag. Ik trek een slaapkleedje over haar armen zodat ze iets aanheeft en ga dan op de grond naast het bed zitten. Word alsjeblief snel weer wakker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Lol, mischien moet Jake Nick bellen? :3 Word die ook onderbroken en word zijn niet liefde voor Leslie even verduidelijkt voor Hayden}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ok doe ik na een reactie van Jaimes]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het eerste wat ik voel als ik me ergens bewust van word is zware koppijn. Ik knipper een paar keer met mijn ogen voordat ik die echt open. 'Waar ben ik?' Vraag ik dan. Dan zie ik Jake zitten en een glimlachje glijd op mijn gezicht. 'Hi lief.' Ik merk nu dat ik op bed lig met een slaapkleedje over mijn armen. Voor de rest heb ik niets aan. Ik kom overeind en breng gelijk mijn hand naar mijn hoofd. 'Au verdomme,' mompel ik. 'Ik heb een gigantische hoofdpijn. Wat is er gebeurd?' Vraag ik aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je bent uitgegleden in de badkamer. Hoe veel herinner je je nog?' vraag ik haar. Straks is ze alweer alles vergeten! Nee... dat kan niet want ze weet wie ik ben maar als ze het geheugen van voor dat ze viel in de badkamer heeft dan zo ze toch weten dat ze gevallen is?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hoe bedoel je hoeveel herinner ik me nog? Zou ik iets vergeten moeten zijn?' Vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem even aan, maar dan valt het kwartje. 'Ik was alles vergeten,' zeg ik dan. 'Maar ik weet alles weer.' En ik ga even voorzichtig met mijn hoofd langs de pijnlijke plek. 'Ik denk dat het door de klap komt.' En dan merk ik dat het kleedje niet echt goed aan is. Dus ik trek die goed aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ETen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol. Forever alone :3 ik ga wel huiswerk maken xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en kijk even naar haar hoofd. 'Dat word een mooie blauwe plek.' zucht ik zachtjes en pak haar hand vast. Ik ben iets nerveus. Misschien voelt deze Les ook niet echt iets voor me als de andere Leslie. Er miste iets in haar zoenen. Liefde denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij houdt mijn hand vast en ik glimlach naar hem. Ik kus hem zachtjes, ik ben zo blij. 'Ik weet alles weer,' prevel ik tegen zijn lippen. Dan lach ik zachtjes. 'Niet te geloven dat je me moest zeggen hoe ik je moest bevredigen.' En ik kijk hem aan. Ik zie nu pas dat hij nerveus is. 'Wat is er?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.