• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [O daar ben je Perry]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {damn, weg reactie :(}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Salami, maar neem een kleine." glimlachte ik. Ik liep naar de keuken, waar ik 2 glazen goedkope, maar lekkere wijn inschonk.
    Met de glazen in mijn hand liep ik terug de woonkamer in. Ik zette ze op de salontafel en plofte zelf neer in de zetel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {oh en Jaimz, reageer je nog ff in het andere topic.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Hij loopt de kantine uit en ik volg hem gelijk. Als ik ook de kantine uit ben pak ik hem bij zijn arm en trek hem mee naar onze kamer. 'Hoe kan dat?!' Vraag ik dan aan Nick. 'Het ene moment ligt je helm daar, het volgende moment is die weg.'

    Leslie Day
    Ik voel dat hij sneller gaat en gelukkig drukt hij zijn lippen op die van mij. Mijn kreunen worden gesmoord en dan kom ik met een luide gesmoorde kreun klaar en mijn ademhaling gaat gejaagd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    '2 pizza's alsjeblief. Een kleine met salami en een kleine hawaii.' bestel ik en geef het adres dan. Ik leg dan af en kijk naar hem. 'Ik ga heel snel even andere kleren aan doen, ik heb gezweet.' glimlach ik en loop naar de kamer. Ik pak de paarse babydoll en loop naar de badkamer. Ik was me snel, kleed me om en loop naar de woonkamer terug. iets nerveus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik ga van haar en trek haar voorzichtig tegen me aan. Ik druk een kusje op haar wang en laat mijn hoofd dan op haar schouder rusten. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes. Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Je hoeft niet te antwoorden hoor.' verzeker ik haar omdat het moeilijk nu voor haar is denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij loopt de kantine uit en ik volg hem gelijk. Als ik ook de kantine uit ben pak ik hem bij zijn arm en trek hem mee naar onze kamer. 'Hoe kan dat?!' Vraag ik dan aan Nick. 'Het ene moment ligt je helm daar, het volgende moment is die weg.'

    Leslie Day
    Ik voel dat hij sneller gaat en gelukkig drukt hij zijn lippen op die van mij. Mijn kreunen worden gesmoord en dan kom ik met een luide gesmoorde kreun klaar en mijn ademhaling gaat gejaagd.


    Nick
    'wow, rustig adem blijven halen. Heb je je hooft mischien iets te hard gestoten?' vraag ik haar sarcastisch. Ik had die helm laten verdwijnen.. Iets waarvan dat nu niet zo slim bleek te zijn geweest


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij trekt me dicht tegen zich aan. En ik laat het gewoon gebeuren. Bij zijn volgende woorden weet ik niet zo goed wat ik moet antwoorden. Maar ik wil normaal verder leven, dat heeft Jake ook verdient. Ik glimlach naar hem. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan en om mijn woorden kracht bij te zetten druk ik mijn lippen nog even kort op die van hem.

    Hayden Fitch
    'Insinueer je nou dat ik het me verbeeld heb?' Vraag ik dan aan hem met licht vernauwende ogen. 'Ik weet wat ik zag Nick.' Ik klem mijn kaken op elkaar. Ik weet het zeker, maar het kan niet echt zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en blijf zo nog even liggen. Niet zo veel zin om op te staan. 'Ik moet straks nog naar de stad. Ik wil iets kopen voor op het graf van mijn nicht.' zeg ik zachtjes. Ze herinnerd zich Kate ook niet meer...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    '2 pizza's alsjeblief. Een kleine met salami en een kleine hawaii.' bestel ik en geef het adres dan. Ik leg dan af en kijk naar hem. 'Ik ga heel snel even andere kleren aan doen, ik heb gezweet.' glimlach ik en loop naar de kamer. Ik pak de paarse babydoll en loop naar de badkamer. Ik was me snel, kleed me om en loop naar de woonkamer terug. iets nerveus.

    Axton
    Ik was net met de dvd-speler aan het prutsen. Het schuifje ging niet meer automatisch open en ik probeerde te vinden wat er mis was. Ik hoorde haar binnenkomen en wou al vragen of ze toevallig een zaklamp kon halen. Ik draaide me naar haar om en opende mijn mond.
    "Alexi, kan je-" ik viel midden in mijn zin stil en keek haar met grote ogen aan.
    "Wow, Alexi... dat is- dat is... supersexy." ze had me zo in de war gebracht dat ik niet meer uit mijn woorden kwam. Misschien had het feit dat mijn bloed uit mijn hoofd weg trok naar een andere plek er ook wat mee te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach in eerste instantie maar die verflauwt. 'Was zij geen demon?' Vraag ik hem dan. 'Ben jij ook verandert door iemand zoals ik? Ik weet niet hoe het precies zit namelijk. Is het iets erfelijks?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt me dicht tegen zich aan. En ik laat het gewoon gebeuren. Bij zijn volgende woorden weet ik niet zo goed wat ik moet antwoorden. Maar ik wil normaal verder leven, dat heeft Jake ook verdient. Ik glimlach naar hem. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan en om mijn woorden kracht bij te zetten druk ik mijn lippen nog even kort op die van hem.

    Hayden Fitch
    'Insinueer je nou dat ik het me verbeeld heb?' Vraag ik dan aan hem met licht vernauwende ogen. 'Ik weet wat ik zag Nick.' Ik klem mijn kaken op elkaar. Ik weet het zeker, maar het kan niet echt zijn.


    Nick
    'Als je er zo zeker van bent, waarom twijfel je er dan aan?' vraag ik haar. 'Omdat het in jouw ogen niet gebeurt kan zijn of omdat je het gewoon niet wil en kan geloven?' vraag ik haar


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en loop naar hem toe. Ik kus hem even en kijk hem aan voor ik naar de dvdspeler kijk. Ik doe alsof er niets aan de hand is. Een beetje plagen. 'Wat is er mis mee?' vraag ik hem en frons even.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Ze was een demon en bij mij en bij haar was het erfelijk. Ze is gedood door een demonjager en is één van de liefste demonen die ik gekend heb. Net als jij trouwens.' Ik zucht zachtjes en bijt weer op mijn lip om tranen tegen te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hoe weet hij dat ik twijfel, ik kijk hem aan. 'Ik twijfel er niet aan, ik heb het toch zelf gezien. Er is iets aan je Nick,' zeg ik hem. Ik twijfel wel, maar door dat toe te geven zou hij zeggen dat ik inderdaad mijn hoofd te hard gestoten heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.